ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל שנה - שנתיים - ברכות ליום הולדת שנה עד שנתיים

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

הוא גדל כל כך מהר!

כבר עברו כמה חודשים ויום ההולדת של החמוד שלכם סוף סוף הגיע. בתקופה הקצרה שלו בעולם הוא הספיק ללמוד לחייך, לצחוק, ללכת ואפילו להתחיל לדבר. עכשיו כשעברה שנה נוספת, זאת הזדמנות מצוינת להגיד לו עד כמה אתם אוהבים אותו. 

אז אולי הוא לא יבין את כל מה שתגידו לו ויגיב בהברות מצחיקות וחסרות משמעות אבל הברכה לשנים תהפוך לזיכרון מרגש מרגע מתוק במיוחד. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה לעולל הקטן שלכם, ריכזנו עבורכם ברכות יפות לכבוד גיל שנה או שנתיים. מאחלים לכם יום הולדת שמח!

ברכה לגיל שנה ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל שנתיים

שנתיים אתה על הגלובוס וכולנו מתפעמים ממך ילד מתוק וחביב שמייצר לכולנו בלב חיוכים נברך אותך שתמשיך להרבות בלב הוריך את האהבה שתחבר את כל בני המשפחה ושתגדל מתוך בריאות גדולה ותתעצם בך החכמה והתבונה.

ברכה לנכדה בת שנתיים

שנתיים תמימות חלפו ביעף נכדתי היקרה, ולך אאחל שתמשיכי למלא את ליבנו באורה. שתמיד תהיי המתוקה בתבל, תחווי חוויות מרגשות ותגדלי להיות תפארת הבנות. אוהבת אותך מאוד מכל הלב ולא מפסיקה לחשוב על חיוך הקסום בכל יום, סבתא.

ברכה ליום הולדת שנה לבת

את חוגגת יום הולדת איזו בשורה יום הולדת שנה ממש חגיגה הכנו לך עוגה תאווה לעיניים אבא הרים אותך עד לשמיים ואת צוחקת צחוק מתגלגל מתוק שכזה לא להתבלבל אוהבת אותך מפה ועד לים את המושלמת בעולם שתמיד תהיה מוקפת חברים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת גיל שנה

מזל טוב לילד המקסים שהיום הוא בן שנה זה מרגיש כאילו רק אתמול היינו עם אמא שלך בחדר לידה איך יצאת בשקט, אחרי שחשבנו שתצא בסערה ועד היום נשארת ככה, רגוע ושלו בעגלה מאחלים לך שתמיד תהיה ילד טוב שאת כל הסובבים שלך תלמד לאהוב שתמשיך להסב אושר להורים ושתדע שאותך אנחנו הכי הכי אוהבים.

ברכה לתינוקת בת שנה

בת שנה את וכבר רואים על הפנים שתפרחי כניצן. מתוקה כסוכר ואהובה על כולם. יפה כלבנה וחכמה כחמה. אור עיניך מאיר עולם ובריאה, ונוסך בכולנו אהבה ושמחה גם כשאנו במרחק מה.

ברכה לגיל שנה מאמא

ילדי האהוב, היום לפני שנה נולדת והפכת להיות בחיי הדבר הכי חשוב. אתה ילד מיוחד, כמוך בעולם יש רק אחד. מאחלת לך שתישאר בריא, שמח, חזק ונבון, שתצליח בחייך ותרכוש חברים המון! דואגת ושומרת, תמיד כאן בשבילך, אמא אוהבת אותך.

ברכה ליום הולדת 2

שנתיים אתה נמצא על כדור הארץ וזה הזמן להתפעל ממך בפשטות אתה כל כך מתוק ומלא רכות אוהב את העולם מכל הלב הלוואי ותגדל נכון בכל יום תתפתח כמו שאתה רק אתה יכול ותגשים את כל מה שרק אתה מסוגל להיות.

ברכה לגיל שנה

365 ימים אתה כבר נמצא בייקום והשמחה בלב עם כל יום שעובר – מתגברת לרגל גיל השנה העגול אברך אותך שתצמח להיות אדם גדול שמסביב יתמכו בך היטב ההורים ואתה תהפוך אותם כל חייך – למאושרים.

ברכה ליום הולדת שנתיים

לכבוד יום ההולדת השני בחיים, נברך אותך שכל חייך תהיה כה מתוק שעל פניך תשכון תמיד בת צחוק. שכל הברקה ו'חכמה' שאתה מביע תתקבל בברכה, על ידי ההורים, המשפחה המורחבת והחברה.

ברכה לנכדה בת שנה

לנכדתי האהובה שהגיעה לפני שנה לעולם וצבעה לי אותו בורוד בעודי מחזיקה אותך בין הידיים שלי, מרגישה שזה לא מספיק לי ושאני צריכה אותך איתי עוד צחוקך המתגלגל והחיוך השובה גורמים לי לאהוב ברמות שלא ידעתי שקיימות תודה לאמא שלך שהביאה אותך לעולם זכרי שסבתא אוהבת אותך יותר מכולם!

ברכה ליום הולדת לילדה בת שנתיים

עיניים כחולות ולב שמח חיוך על פנייך המתוקות זורח עוגה טעימה ילדים שרים את במרכז העניינים מה לך נאחל ליום הולדת שנתיים שתמיד תוכלי לשמוח עד השמיים שתהיי מוקפת בחברים אהובים שיאהבו אותך כל הדודים מזל טוב לעוד הרבה שנים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת לנכדה בת שנה

נכדנו היקרה את כבר בת שנה ילדה יפה עם עיניים כחולות ושמלה יפה עם נקודות זר של פרחים ועוגה וממתקים נאחל לך שתדעי ללכת ולא ליפול שתלמדי איך לאכול שתמיד תשהי בסביבת אנשים אהובים שיהיה לך מזל טוב עד מאה ועשרים.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לאירוסין

ברכה לחתונת הזהב

ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר

ברכה לנובי גוד וסילבסטר

ברכות למימונה

ברכה למימונה

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות ליום כיפור

ברכה ליום כיפור

ברכות לסוכות

ברכה לסוכות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)