ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 - 10 - ברכות ליום הולדת 3 עד 10

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 3 – 10

איך שהזמן טס!

אתם זוכרים את היום שבו הוא הגיע לעולם כאילו זה קרה רק אתמול. בשנים האחרונות הוא המשיך לגדול ולהתפתח ולמד נושאים חשובים בבית הספר, יצר קשרים משמעותיים עם חברים והכניס המון אור לחיים שלכם. לכבוד יום ההולדת של הבן שלכם חשוב להביא לו ברכה מרגשת שתעשה לו שמח על הלב ותביע את הרגשות החמים שאתם רוחשים כלפיו. 

בברכה תוכלו לכתוב על הדרך שעברתם, על התהליך שעוד צפוי לו בשנים הקרובות ועל הקשר ההדוק שלו איתכם. בשביל לעזור לכם במלאכת הכתיבה המורכבת, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיתנו לכם השראה. תהנו!

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכה ליום הולדת 3

גיל שלוש הוא גיל מיוחד איך הפכת מפעוט לתינוק שובב לא מפסיק לפטפט פאזלים יושב ומחבר לך נאחל איחולים לבביים שתמיד תצליח בחיים ויום הולדת שלוש הוא התחלה חדשה ללמוד עוד ועוד ולתת אהבה בחזרה.

ברכה לגיל 4

גיל ארבע זה כבר לא שלוש ללא ספק, גיל גדול שבו הופכים מפעוטות לילדים שתמשיך להיות הילד הכי מדהים שתמשיך להדביק לכולנו חיוכים גדולים על הפנים תצחיק ותרגש אותנו כמו שרק אתה יודע לפעמים רק מלהביט בך – הלב דומע.

ברכה ליום הולדת לילד בן 5

יום הולדת חמש, יום הולדת של כיף, גדלת כל-כך יפה, אתה מקסים ומכבד, אתה ילד שכולו לב. אני מאחלת לך הרבה בריאות, שתגשים כל משאלה ובליבך תמיד תהייה שמחה. המון מזל טוב ושפע איחולים, שתזכה להרבה ימים מאושרים. מאתנו, חיבוקים ונישוקים.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 4

לחמודה שלנו שחוגגת היום ארבע שנים! מזל טוב ליום הולדתך. מי יתן ותדעי אין סוף רגעים מאושרים. שתלמדי כל יום משהו חדש על העולם ותגשימי את כישורייך המקוריים. אוהבים אותך ושתמיד תהיי כל כך מהממת!

ברכת יום הולדת – בת 4

לחיינו הגעת לפני 4 שנים והפכת אותנו להורים מאושרים, ילדה כל-כך מקסימה, חייכנית, צוחקת וכה נעימה. לפנייך החיים פרושים, נדאג עבורך לשביל של שושנים. שתצחקי תמיד, תהיי בריאה וחזקה ותגשימי כל משאלה. מזל טוב וימים שמחים, באהבה גדולה, שלך – ההורים.

ברכה לגיל 7

שבע שנים חלפו ועברו מאז שערסלנו אותך בידנו ומה נאחל לילד מחמדים ליום הולדת שבעה אביבים ברכה ובריאות הצלחה בלימודים שתמשיך להיות אהוב על החברים ולכבד את ההורים ואת המורים.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 6

לילדה החמודה שהיום חוגגת שש נברך אותך שתמשיכי להצחיק ולקשקש – להמציא שירים, בדיחות וסיפורים בלי להתבייש. כי את מוכשרת מאוד ובך אנחנו גאים כל יום. נאחל לך גם שכל חברותיך יאהבו אותך מאוד ותמיד תהיי במרכז העניינים.

ברכה לילדה בת 3

עוגה וממתקים זר של פרחים הבית פתוח לכל אורח יש בבית רעש שמח שלוש שנים עברו ואנו חוגגים שלוש שנים חלפו ואנו שמחים לך אנו מאחלים שתמיד תשמחי כל החיים שתהיי במרכז העניינים שתמיד תהיי מוקפת חברים , ותחיי עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת לגיל 4

לא להאמין שגדלת בשנה. כל כך כיף אתך שכל יום עובר כל כך מהר. אתה חכם, מצחיק, שובב, מתוק, טוב לב ושובר לבבות. אין ילדה בגן שלא אוהבת אותך וגם הגננת מאוהבת. תמשיך לגדול ולהיות מי שאתה – אתה ילד מדהים!

ברכה ליום הולדת לילד בן 10

אני נרגש ממש אתה מתחיל היום עשור חדש עשר שנים חלפו עברו ופתאום להפתעתי מתינוק קטן ותלותי גדלת להיות נער לתפארת שבו המשפחה כה מתפארת מה נשאר לאחל שתמשיך בלימודים להשתדל שתדע לאחרים לוותר שיתווספו לך עוד שנים עד מאה ועשרים.

ברכה לום הולדת לילד בן 9

בן אהוב שלנו, עברו חלפו תשעה אביבים, ברכה שלוחה ממנו, הוריך האוהבים, שתמשיך להיות ילד נפלא ומוצלח, שתגבור על קשיים, ובכל הצלחה תשמח, שתהיה בריא, חרוץ, טוב לב ומאושר, נאחל לך מכל הלב ילדנו המקסים והיקר!

ברכה ליום הולדת בן 6

חמש שנים שיחקת חמש שנים רק השתוללת לא הייתה לך סבלנות לא ידעת מהי אחווה ורעות ועתה גיל שש הוא סיבה למסיבה אתה מתחיל דרך חדשה כיתה ומורים תיק וספרים להכיר חברים חדשים לדעת שהדרך לפעמים קשה אבל אתה תצליח להגיע בסוף למטרה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 3 – 10

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 3 – 10 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 3 – 10 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 3 – 10 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחנוכה

ברכה לחנוכה

ברכות לסיום בעבודה

ברכה לסיום עבודה

ברכות לחג המולד

ברכה לחג המולד

ברכות לבר מצווה

ברכה לבר מצווה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכה לגיל 80 – 89

ברכה לגיל 80 עד 89

One thought on “ברכה לגיל 3 – 10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)