ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 - 10 - ברכות ליום הולדת 3 עד 10

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 3 – 10

איך שהזמן טס!

אתם זוכרים את היום שבו הוא הגיע לעולם כאילו זה קרה רק אתמול. בשנים האחרונות הוא המשיך לגדול ולהתפתח ולמד נושאים חשובים בבית הספר, יצר קשרים משמעותיים עם חברים והכניס המון אור לחיים שלכם. לכבוד יום ההולדת של הבן שלכם חשוב להביא לו ברכה מרגשת שתעשה לו שמח על הלב ותביע את הרגשות החמים שאתם רוחשים כלפיו. 

בברכה תוכלו לכתוב על הדרך שעברתם, על התהליך שעוד צפוי לו בשנים הקרובות ועל הקשר ההדוק שלו איתכם. בשביל לעזור לכם במלאכת הכתיבה המורכבת, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיתנו לכם השראה. תהנו!

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכה ליום הולדת בן 6

חמש שנים שיחקת חמש שנים רק השתוללת לא הייתה לך סבלנות לא ידעת מהי אחווה ורעות ועתה גיל שש הוא סיבה למסיבה אתה מתחיל דרך חדשה כיתה ומורים תיק וספרים להכיר חברים חדשים לדעת שהדרך לפעמים קשה אבל אתה תצליח להגיע בסוף למטרה.

ברכה לילדה בת 3

עוגה וממתקים זר של פרחים הבית פתוח לכל אורח יש בבית רעש שמח שלוש שנים עברו ואנו חוגגים שלוש שנים חלפו ואנו שמחים לך אנו מאחלים שתמיד תשמחי כל החיים שתהיי במרכז העניינים שתמיד תהיי מוקפת חברים , ותחיי עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת 3

לכבוד יום ההולדת השלישי בחיים אאחל לך שכל חיוכיך יהיו מתוקים שתקבל תמיד משחקים שימושיים שיעשו לך טוב ויעסיקוך שנים. ושגם ההורים, היקרים, היפים ישאבו ממך נחת כמו ממעיינות נובעים.

ברכה ליום הולדת לילד בן 4

בן ארבע אתה היום ונדמה שכל שנה היא כמו חלום אתה גדל יפה וצוחק, בונה ומחבר משפטים וליום ההולדת אותך נברך באין סוף ימים מאושרים תמשיך להיות הכי חמוד בעולם ילד מיוחד, אף פעם לא כמו כולם.

ברכה ליום הולדת לילד בן 5

יום הולדת חמש, יום הולדת של כיף, גדלת כל-כך יפה, אתה מקסים ומכבד, אתה ילד שכולו לב. אני מאחלת לך הרבה בריאות, שתגשים כל משאלה ובליבך תמיד תהייה שמחה. המון מזל טוב ושפע איחולים, שתזכה להרבה ימים מאושרים. מאתנו, חיבוקים ונישוקים.

ברכה ליום הולדת לנכדה בת 7

מזל טוב נכדתי האהובה והיקרה ליום ההולדת השביעי שהגיע בלי התראה כי רק אתמול נולדת וחיבקתי אותך חזק מאד והיום את כבר גדולה ויודעת עוד ועוד תמשיכי ככה לגדול ולהיות ילדה נהדרת ממני סבתא שלא מאמינה שאת כבר כזו בוגרת.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 4

לחמודה שלנו שחוגגת היום ארבע שנים! מזל טוב ליום הולדתך. מי יתן ותדעי אין סוף רגעים מאושרים. שתלמדי כל יום משהו חדש על העולם ותגשימי את כישורייך המקוריים. אוהבים אותך ושתמיד תהיי כל כך מהממת!

ברכה לגיל 3

הופ טרללה איזו שמחה אתה חוגג שלוש שנים עם חיוך על הפנים מה נאחל לך ילד מחמדים שתדע תמיד להביט מעל העננים לרוץ ולהשתולל עם ילדי השכנים לפתח את הסקרנות וגם לגלות יותר סבלנות לשחק במשחקים שעוד לא ניסת כי קטן היית.

ברכה לילדה בת 4

את כבר בת ארבע שנים אנחנו בך כל כך גאים קנינו בובה מתוקה ועגלה יפה איתך שמחה כל המשפחה מאחלים לך להגשים כל משאלה שתמצאי חברה טובה שתדעי גם לוותר ועם ההורים והאחים לדבר מאחלים לך עולם מושלם זאת הברכה מכולם.

ברכה לילד בן 4

אתה חוגג יום הולדת בחגיגה פשוטה או מפוארת זר פרחים לך על הראש אתה כבר יודע לספור עד שלוש מאחלים לך שתמיד תיתן את כל כולך שתהיה מרכז עניינים ותחייך חיוך עד השמיים שתרווה נחת להורים ושיהיו לך המון חברים.

ברכה ליום הולדת לנכדה בת 10

לנכדתי האהובה שהיום חוגגת את העשור הראשון. אברך אותך שתצליחי להגשים כל משאלה. שתסתדרי היטב עם ההורים והחברות. ותהיה אהובה על כל המורות. שתגשימי את הכישורים הנפלאים שלך, אחד אחד. אין כמוך נכדה נהדרת, את משהו מיוחד.

ברכה ליום הולדת – גיל 6

מזל טוב ליום הולדת שש, זהו יום כל-כך משמח ומרגש. אתה ילד מקסים, חייכן ורגיש, את זה כל אחד – יכול להרגיש. שתמשיך בכיף לגדול ולצמוח ובקרוב בשמחה את דלת כיתה א' לפתוח. נאחל בריאות, הפתעות, חברים חדשים והרבה שמחה, אוהבים – כל המשפחה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 3 – 10

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 3 – 10 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 3 – 10 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 3 – 10 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 19

ברכה לגיל 19

ברכות ליום כיפור

ברכה ליום כיפור

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכה לגיל 80 – 89

ברכה לגיל 80 עד 89

ברכות לסיום בעבודה

ברכה לסיום עבודה

ברכות ליום חמישי

ברכה ליום חמישי

One thought on “ברכה לגיל 3 – 10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)