ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 - 10 - ברכות ליום הולדת 3 עד 10

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 3 – 10

איך שהזמן טס!

אתם זוכרים את היום שבו הוא הגיע לעולם כאילו זה קרה רק אתמול. בשנים האחרונות הוא המשיך לגדול ולהתפתח ולמד נושאים חשובים בבית הספר, יצר קשרים משמעותיים עם חברים והכניס המון אור לחיים שלכם. לכבוד יום ההולדת של הבן שלכם חשוב להביא לו ברכה מרגשת שתעשה לו שמח על הלב ותביע את הרגשות החמים שאתם רוחשים כלפיו. 

בברכה תוכלו לכתוב על הדרך שעברתם, על התהליך שעוד צפוי לו בשנים הקרובות ועל הקשר ההדוק שלו איתכם. בשביל לעזור לכם במלאכת הכתיבה המורכבת, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיתנו לכם השראה. תהנו!

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכה לילדה בת 3

עוגה וממתקים זר של פרחים הבית פתוח לכל אורח יש בבית רעש שמח שלוש שנים עברו ואנו חוגגים שלוש שנים חלפו ואנו שמחים לך אנו מאחלים שתמיד תשמחי כל החיים שתהיי במרכז העניינים שתמיד תהיי מוקפת חברים , ותחיי עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת 3

לכבוד יום ההולדת השלישי בחיים אאחל לך שכל חיוכיך יהיו מתוקים שתקבל תמיד משחקים שימושיים שיעשו לך טוב ויעסיקוך שנים. ושגם ההורים, היקרים, היפים ישאבו ממך נחת כמו ממעיינות נובעים.

ברכה לילדה בת 9

יום הולדת 9 לילדה המתוקה, יום הולדת 9 מלא בשמחה. שתצליחי השנה וכל אלה אחריה, שתהיי חזקה ובריאה, ושתישארי תמיד כה מקסימה. תכבי נרות, תאכלי עוגה, תבקשי לטובתך עוד משאלה, שיהיה מזל טוב ובלי סוף אהבה.

ברכה ליום הולדת בן 7

יום הולדת שבע שנים מאחלים לך רוב איחולים שתמשיך לצחוק כל החיים שתדע להביט מעבר לעננים שתלמד לאחרים לוותר לא לומר להורים אם וכאשר שתמיד תהיה מוקף חברים שתצליח בלימודים שתחיה עוד הרבה שנים שתהיה מרכז העניינים שתחייה בשלווה עוד המון שנים.

ברכה לגיל 4

גיל ארבע זה כבר לא שלוש ללא ספק, גיל גדול שבו הופכים מפעוטות לילדים שתמשיך להיות הילד הכי מדהים שתמשיך להדביק לכולנו חיוכים גדולים על הפנים תצחיק ותרגש אותנו כמו שרק אתה יודע לפעמים רק מלהביט בך – הלב דומע.

ברכה לגיל 6

ילדה שלנו אהובה וגדולה לכבוד יום הולדת 6, רצינו בתור התחלה להגיד לך כמה שאת אהובה כמה אור את מכניסה לחיינו כמה משמעותית את בשבילנו נסיים באיחולים של מזל טוב ושמחה שתהני מכל צעד ותעברי כל משוכה שתצליחי, תפרחי ותהיי לנו בריאה נשיקות וחיבוקים מכל המשפחה.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 9

את בת 9 שנים, נחגוג לך יום הולדת על אלו יובלים, נברך, נחלק מתנות, נאחל איחולים – שתהיי שמחה כל החיים. שתרכשי אין סוף חברים טובים ותצליחי תמיד בלימודים. את ילדה מקסימה, חייכנית ונדיבה, פיקחית ומלאת נתינה. המשיכי בדרכך ואמן ותזכי תמיד לאהבה.

ברכה לום הולדת לילד בן 9

בן אהוב שלנו, עברו חלפו תשעה אביבים, ברכה שלוחה ממנו, הוריך האוהבים, שתמשיך להיות ילד נפלא ומוצלח, שתגבור על קשיים, ובכל הצלחה תשמח, שתהיה בריא, חרוץ, טוב לב ומאושר, נאחל לך מכל הלב ילדנו המקסים והיקר!

ברכה לגיל 8

שמונה שנים עברו מאד מהר ורצינו בהודעה חגיגית לך לבשר שתגדל ותפרח כמו פרח שחיוך על פניך תמיד זורח שתדע להבחין בין שחור ללבן שתוכל לשכב בנחת על הדשא ולהביט בענן שיהיה לך מעגל של חברים שיקיפו אותך מכל הצדדים שתקבל ציונים טובים במבחנים.

ברכה ליום הולדת לנכדה בת 10

לנכדתי האהובה שהיום חוגגת את העשור הראשון. אברך אותך שתצליחי להגשים כל משאלה. שתסתדרי היטב עם ההורים והחברות. ותהיה אהובה על כל המורות. שתגשימי את הכישורים הנפלאים שלך, אחד אחד. אין כמוך נכדה נהדרת, את משהו מיוחד.

ברכה ליום הולדת לבן שלוש

עיניים כחולות בנו מתבוננות ופה מתוק שואל המון שאלות על מה ולמה ולא תמיד יש לנו תשובה תמשיך לשאול לחקור וללמוד ולחייך חיוך מתוק מאד לרוץ ולהשתולל להגיד לא בלי להתבלבל תזכור אתה גדול ואתה הכל יכול אינך תינוק קטן אתה הולך לגן.

ברכות ליום הולדת לילד בן 3

ילדון יקר שלנו, היום אתה בן שלוש, חומד שכזה מכף רגל ועד ראש, מפטפט בלי הרף, חכמולוג, סקרן, קפצן ומשתובב, ומי שרק מכיר אותך – בלי שום ספק אותך אוהב. יום הולדת שמח, ילד שלנו, המון בריאות ואושר מכל הלב!

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 3 – 10

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 3 – 10 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 3 – 10 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 3 – 10 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לברית | ברכות לבריתה

ברכה לברית מילה

ברכה לגיל 30 – 39

ברכה לגיל 30 עד גיל 39

ברכות לכיתה א

ברכה לכיתה א

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות לעיד אל פיטר

ברכה לעיד אל פיטר

ברכות לפרידה

ברכה לפרידה

One thought on “ברכה לגיל 3 – 10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)