ברכה לגיל 70 – 79

ברכה לגיל 70 - 79 - ברכות ליום הולדת 70 עד 79

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 70 – 79

הסבא שלנו תמיד נותן לנו ממתקים והסבתא שלנו תמיד נותנת לנו חיבוק חם ואוהב. הם יודעים לתת לנו אהבה ולהצליח להעלות לנו חיוך על הפנים ברגעים ספורים. הם היו שם בשבילנו כשהיינו ילדים קטנים ועכשיו בשנות השבעים לחייהם, הגיע תורנו לעשות להם קצת שמח. 

לכבוד יום ההולדת של הסבא או הסבתא שלנו, חשוב להביא ברכה מיוחדת ליום ההולדת שתעשה להם שמח על הלב. תזכירו בברכה רגעים מיוחדים שעברתם, ממתקים שאתם אוהבים לאכול ביחד ואפילו תבשילים משפחתיים מהם אתם נהנים במיוחד. בשביל הנוחיות שלכם ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיעזרו לכם בכתיבת הברכה. בהצלחה!

ברכה לגיל 70 עד גיל 79

ברכה ליום הולדת 70 לחבר

חבר, לרגל כניסתך לעשות השמיני – לפני הכל אתפעל מהגיל, שהגעת אליו עם פרצוף כל כך צעיר… ועכשיו נאחל שרק תמשיך הבריאות והשלווה אותך תנהל. שתחיה מתוך אהבה לעולם, לבריות ולעצמך. והכי חשוב: שישכון שלום בית תמידי בינך לבין אשתך.

ברכה לגיל 70 ברוח היהדות

"ימי שנותנו בהם שבעים שנה", אמר דוד המלך בספר תהילים. הנה, הגעת לגיל שבו מעתה ואילך הכל זה בונוס, ברכה ממרומים יהי רצון שהעשור הבא של חייך יהיה הכי טוב שהיה לך שתהיה בריא, שמח ומלא בחיוניות ותאוות חיים.

ברכה לאמא ליום הולדת 70

לאמנו הברוכה, מזל טוב ליום הולדתך הלוואי ותחווי את החיים כמו גלים נעימים שמה שתרצי יתגשם בעודך בחיים שתשכון בליבך נחת רוח לגבי כל התחומים ותשבי לעד על כסא החיים המאושרים.

ברכה לגיל 70 לאחות

לאחותי היפה והמהממת שהיום חוגגת יום הולדת אני מאחלת לך המון מזל טוב, ברכות ואיחולים שתמיד תהני מהזמן שלך עם הילדים והנכדים שתמשיכי להיות אמא וסבתא מדהימה מאחלת לך שתמיד תמצאי את עצמך בכל פינה שהחיוך לא ירד לך לעולם מהפנים שתזכרי שאת הכי טובה בעולם ושתהני מהחיים!

ברכה לסבא ליום הולדת 70

לסבא היקר שלנו מזל טוב ליום הולדתך ה-70. 70 שנה, איזו תקופה! אתה ודאי מסתכל אחורה וגאה בפועלך. בשנים אלו בנית דברים גדולים במו ידיך, והקמת משפחה גדולה ומדהימה. יום הולדתך זו גם הזדמנות טובה להגיד לך תודה תודה שאתה תמיד שואל ודואג, תמיד נותן טפיחה על השכם תמיד נותן עצה טובה. אז סבאל'ה יקר שלנו, נאחל לך עוד שנים רבות של בריאות והצלחה ונגיד שום פעם, מזל טוב ליום הולדתך.

ברכה ליום הולדת 70 לאבא

אבא יקר ואהוב במיוחד, לרגל כניסת לעשור השמיני של החיים, אאחל לך שראשך תמיד יהיה צלול וחד. שמעשיך היומיומיים יטעו בלבך סיפוק ומשמעות. ואף פעם לא תהיה כאוב. כל הזמן – בריאות.

ברכה ליום הולדת לבעל בן 70

מה מברכים ליום הולדת שבעים לבעל היקר והאהוב ביום החשוב אאחל לך איחולים רבים שתדע להביט למעלה לשחקים לצפות בציפורים נודדות שתבין מבין העננים את סודן של הסערות שתדע לחלום ולהגשים שתחיה עד מאה ועשרים.

ברכה לסבתא בת 70

לסבתא, מותק שלנו, את כבר בת שבעים ולא נחה לרגע, כאילו היית בת עשרים! וואוו. את סבתא הכי מדהימה בעולם. לברך אותך – אנחנו רוצים היום, כולם. שגופך ונפשך יהיו תמיד בשיא הבריאות וכל יום מחדש תמצאי את הכוח להמשיך לעוף.

ברכה לאמא לגיל 70

מזל טוב לאמא עד 120 על כך שחוגגת את יום הולדת שבעים. ראשית מגיעה לך תודה גדולה על היותך אמא מדהימה ונפלאה. שתזכי להגשים כל משאלה ולחלום חלומות ללא הפסקה, שתהיי בריאה וחזקה ושכל שתגיעי בו ינחיל הצלחה. יום הולדתך שמח, שמרי היום ותמיד על חיוך הזורח.

כרטיסי ברכה ליום הולדת 70

יום הולדת שבעים זה מדהים – אתה כמו עץ עצום נטוע בשורשים עמוקים שהולכים ונהיים משנה לשנה, יותר יפים. ליום ההולדת המכובד, אאחל שהמשך חייך יהיה חיוני, לרגע לא מיותר. שתמיד תמצא מה לעשות, וכל יום ויום יהיה מלא בתוכן ובמשמעות. שתרווה נחת מהילדים והנכדים ומי יתן, גם מהנינים.

ברכה לגיל 70 לחברה

חברה שלי היקרה, את כבר בת 70, אני לא מאמינה! הזמן עובר מהר כשנהנים, כך כל החיים אנחנו אומרים וכל יום איתך ללא ספק הוא חוויה חד פעמית אאחל לך לכבוד היום שלך שתשארי כזאת הרפתקנית שהגיל אף פעם לא יהווה לך מכשול יום הולדת שמח ואני אוהבת אותך יותר מהכל!

ברכה ליום הולדת 70 לחברה

שבעים שנה כבר חלפו מאז שקרני השמש הפציעו והפכו יום אחד לכל כך מיוחד חברה יקרה ואהובה לך אני כותבת ברכה שחייך תמיד יהיו מלאים בשמחה ועינייך יראו את הכוס המלאה שתוכלי לדאוג תמיד לנכדים להכין להם מטעמים אהובים ולהוסיף עוד שנות חיים עד מאה ועשרים.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 70 – 79

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 70 – 79 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 70 – 79 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 70 – 79 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 40 – 49

ברכה לגיל 40 עד גיל 49

ברכות לעסק חדש

ברכה לעסק חדש

ברכות ליום המשפחה

ברכה ליום המשפחה

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות ליום האישה

ברכה ליום האישה

ברכות ליום שני

ברכה ליום שני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)