ברכה לגיל 70 – 79

ברכה לגיל 70 - 79 - ברכות ליום הולדת 70 עד 79

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 70 – 79

הסבא שלנו תמיד נותן לנו ממתקים והסבתא שלנו תמיד נותנת לנו חיבוק חם ואוהב. הם יודעים לתת לנו אהבה ולהצליח להעלות לנו חיוך על הפנים ברגעים ספורים. הם היו שם בשבילנו כשהיינו ילדים קטנים ועכשיו בשנות השבעים לחייהם, הגיע תורנו לעשות להם קצת שמח. 

לכבוד יום ההולדת של הסבא או הסבתא שלנו, חשוב להביא ברכה מיוחדת ליום ההולדת שתעשה להם שמח על הלב. תזכירו בברכה רגעים מיוחדים שעברתם, ממתקים שאתם אוהבים לאכול ביחד ואפילו תבשילים משפחתיים מהם אתם נהנים במיוחד. בשביל הנוחיות שלכם ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיעזרו לכם בכתיבת הברכה. בהצלחה!

ברכה לגיל 70 עד גיל 79

ברכה ליום הולדת 70 לאבא

אבא יקר ואהוב במיוחד, לרגל כניסת לעשור השמיני של החיים, אאחל לך שראשך תמיד יהיה צלול וחד. שמעשיך היומיומיים יטעו בלבך סיפוק ומשמעות. ואף פעם לא תהיה כאוב. כל הזמן – בריאות.

ברכה לאמא בת 70

אמא אהובה שבעולם! רק את מבינה באמת מה אנחנו צריכים ועל כך אותך אנחנו מעריכים לרגל הגיעך לגיל 70 נאחל לך המשך חיים יפים נחת מהילדים, הנכדים והחברים שתהיה שמחה ואהובה, כמו שהיית תמיד ועם הטלפונים, מבטיחים מהיום להגזים…

ברכה לאמא לגיל 70

אמא שלנו אהובה מאחלים לך ביום ההולדת הזה רק בריאות ושמחה אושר ונחת מכל המשפחה שתמשיכי תמיד להיות סבתא מופלאה חיבוק חזק מכולם מקרוב ומרחוק יום הולדת שמח מכל השבט המתוק.

ברכה ליום הולדת לחברה טובה בת 70

חברתי היקרה משכבר הימים, את חוגגת היום יום הולדת 70 וממני אלייך שלל ברכות ואיחולים. שתזכי לבריאות ולאריכות ימים, שתרווי נחת מהילדים, הנכדים ושיגיעו בקרוב נינים. הרבה שמחה וניצול כל רגע בחיים, תמשיכי כפי שאת, אדם מדהים! מזל טוב גדול ממני, שותפתך לחיים.

ברכה לגיל 73

איש יקר שאהוב על כולנו, מאחלים לך המון מזל טוב לכבוד גיל 73 זה הגיל שבו מבלים ונהנים מהנכדים שאין כבר דאגות, שכולם גדלים שאפשר לנוח ולהנות מהחיים מאחלים לך שתישאר בריא, חזק ואיש טוב ושאף פעם לא תפסיק לאהוב!

ברכה לסבא ליום הולדת 70

לסבא היקר שלנו מזל טוב ליום הולדתך ה-70. 70 שנה, איזו תקופה! אתה ודאי מסתכל אחורה וגאה בפועלך. בשנים אלו בנית דברים גדולים במו ידיך, והקמת משפחה גדולה ומדהימה. יום הולדתך זו גם הזדמנות טובה להגיד לך תודה תודה שאתה תמיד שואל ודואג, תמיד נותן טפיחה על השכם תמיד נותן עצה טובה. אז סבאל'ה יקר שלנו, נאחל לך עוד שנים רבות של בריאות והצלחה ונגיד שום פעם, מזל טוב ליום הולדתך.

ברכה ליום הולדת שבעים לגבר

עברו כבר שבעה עשורים מאז שנולדת חכמה והשכלה רכשת חכמת החיים שלך לא תסולא בפז אתה לאף אחד לא בז מה נאחל לך ליום הולדת שבעים כבר אחלו לך כל האיחולים שתמשיך לרוות נחת מכל הילדים ולא פחות חשוב גם מנכדים ולא נשכח להוסיף ברכה קטנה חיים עד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום הולדת לאבא בן 70

גיל 70 הוא גיל שבו מגיעים לגבורות בחייך עברת עליות ומורדות אתה יכול להביט בהנאה ובעיניים שמחה על ילדים ונכדים שסביב השולחן כשתילי זיתים יושבים ובלב נרגש אנו מבקשים שנזכה להיות יחד לעוד שנים אושר ועושר ילוו אותך כל הימים.

ברכה לגיל 70 לחברה

חברה שלי היקרה, את כבר בת 70, אני לא מאמינה! הזמן עובר מהר כשנהנים, כך כל החיים אנחנו אומרים וכל יום איתך ללא ספק הוא חוויה חד פעמית אאחל לך לכבוד היום שלך שתשארי כזאת הרפתקנית שהגיל אף פעם לא יהווה לך מכשול יום הולדת שמח ואני אוהבת אותך יותר מהכל!

ברכה לגיל 70 קצרה

גיל שבעים הוא גיל חשוב הילדות כבר לא תשוב ממרומי גילך אתה מסתכל על העולם ויודע שיש אכזבות והצלחות הגעת לעולם והפכת אותו למושלם עברת בהצלחה קשיים ומהמורות מאחלים לך בהצלחה שתישאר כמו שאתה אוהבים אותך אהבה גדולה כל המשפחה.

ברכה ליום הולדת 70 לחברה

שבעים שנה כבר חלפו מאז שקרני השמש הפציעו והפכו יום אחד לכל כך מיוחד חברה יקרה ואהובה לך אני כותבת ברכה שחייך תמיד יהיו מלאים בשמחה ועינייך יראו את הכוס המלאה שתוכלי לדאוג תמיד לנכדים להכין להם מטעמים אהובים ולהוסיף עוד שנות חיים עד מאה ועשרים.

ברכת יום הולדת לאבא – גיל 70

אבא שלנו יקר, אתה בן שבעים כבר, אתה אבן היסוד של המשפחה, אתה בשבילנו העוגן והברכה מאחלים שכל הטוב שעשית בחייך יגיע אליך חזרה. לפניך הדרך ארוכה, מאחלים שתהייה היא מלאה שמחה. הרבה בריאות, פרנסה, אהבה והצלחה בחיים, מזל טוב ענקי, אוהבים – הילדים.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 70 – 79

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 70 – 79 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 70 – 79 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 70 – 79 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות להצלחה בטסט

ברכה לפני טסט

ברכה לגיל 18

ברכה לגיל 18

ברכה לגיל 30 – 39

ברכה לגיל 30 עד גיל 39

ברכה לגיל 11 – 15

ברכה לגיל 11 עד גיל 15

ברכות לברית | ברכות לבריתה

ברכה לברית מילה

ברכות להולדת הבן

ברכה להולדת בן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)