ברכה לגיל 70 – 79

ברכה לגיל 70 - 79 - ברכות ליום הולדת 70 עד 79

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 70 – 79

הסבא שלנו תמיד נותן לנו ממתקים והסבתא שלנו תמיד נותנת לנו חיבוק חם ואוהב. הם יודעים לתת לנו אהבה ולהצליח להעלות לנו חיוך על הפנים ברגעים ספורים. הם היו שם בשבילנו כשהיינו ילדים קטנים ועכשיו בשנות השבעים לחייהם, הגיע תורנו לעשות להם קצת שמח. 

לכבוד יום ההולדת של הסבא או הסבתא שלנו, חשוב להביא ברכה מיוחדת ליום ההולדת שתעשה להם שמח על הלב. תזכירו בברכה רגעים מיוחדים שעברתם, ממתקים שאתם אוהבים לאכול ביחד ואפילו תבשילים משפחתיים מהם אתם נהנים במיוחד. בשביל הנוחיות שלכם ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיעזרו לכם בכתיבת הברכה. בהצלחה!

ברכה לגיל 70 עד גיל 79

ברכה ליום הולדת 70 לאבא

אבא יקר ואהוב במיוחד, לרגל כניסת לעשור השמיני של החיים, אאחל לך שראשך תמיד יהיה צלול וחד. שמעשיך היומיומיים יטעו בלבך סיפוק ומשמעות. ואף פעם לא תהיה כאוב. כל הזמן – בריאות.

ברכה מרגשת ליום הולדת 70 לאימא

אימא אהובה מכולם שבעים שנה אנו לך חוגגים את היום שבו הגעת לעולם שלחנו לך זר איחולים אותך אנו כה מעריכים נתת לנו את כל כולך גם בזמנים שהיית אמורה לדאוג רק לעצמך השקעת בנו מרץ ואהבה ודאגת לנו ללא כל תמורה אנו מאחלים שתחיי עד מאה ועשרים.

ברכה לאמא לגיל 70

אמא שלנו אהובה מאחלים לך ביום ההולדת הזה רק בריאות ושמחה אושר ונחת מכל המשפחה שתמשיכי תמיד להיות סבתא מופלאה חיבוק חזק מכולם מקרוב ומרחוק יום הולדת שמח מכל השבט המתוק.

ברכה ליום הולדת 70 לחברה

שבעים שנה כבר חלפו מאז שקרני השמש הפציעו והפכו יום אחד לכל כך מיוחד חברה יקרה ואהובה לך אני כותבת ברכה שחייך תמיד יהיו מלאים בשמחה ועינייך יראו את הכוס המלאה שתוכלי לדאוג תמיד לנכדים להכין להם מטעמים אהובים ולהוסיף עוד שנות חיים עד מאה ועשרים.

ברכה לגיל 70 לאחות

לאחותי היפה והמהממת שהיום חוגגת יום הולדת אני מאחלת לך המון מזל טוב, ברכות ואיחולים שתמיד תהני מהזמן שלך עם הילדים והנכדים שתמשיכי להיות אמא וסבתא מדהימה מאחלת לך שתמיד תמצאי את עצמך בכל פינה שהחיוך לא ירד לך לעולם מהפנים שתזכרי שאת הכי טובה בעולם ושתהני מהחיים!

ברכה לאבא לגיל 70

אבא שלי היקר והאהוב הגעת לגיל הכה חשוב שבעים שנה אנו חוגגים לך בשמחה וצהלה אבא שתזכה לראות את מעוף הציפורים הנודדות בחזרה שתעבור את כל שאר העונות בנחת ובשלווה שתשלח נשיקה באוויר לכולנו ואנו נחזיר לך אחת למרות המרחק ביננו.

ברכה לגיל 75

אתה חוגג היום בדיוק את אמצע שנות השבעים. לכן, אאחל לך שלעד לא תחוש בגיל. שתחיה תמיד ב'ראש צעיר' ותבין 'על מה מדברים' הצעירים. שתרגיש שכל יום אתה מתקדם קדימה, לומד, מחכים, שתחיה באיכות חיים.

ברכה יהודית ליום הולדת 70

'בן שבעים לשיבה', אמרו חכמים בפרקי אבות ו'אין חכם כבעל הנסיון' אשריך שזכית להגיע לגיל המופלא ולרגל הכניסה, אשגר לך מנחת ברכה שתאריך ימים בטוב ושנותיך יהיו בנעימים שתרגיש צעיר כמו עלם חמודות ויהיה לך כוחות לעשות עוד ועוד מעשים טובים ומצוות.

ברכה לאבא ליום הולדת 70

לאבא שהוא שלימות! יום הולדת שבעים מאושר ומלא באהבה שתזכה לקום כל בקר מחדש כשלבך שמח. שתטייל בכל מקום ותסתקרן מטעם וגם ריח שלא תפסיק להביע עניין בענייני העולם תמיד הייתי בתוכך ילד, לא 'זקן' כמו כולם…

ברכה לחבר לגיל 70

לחברי היקר! לכבוד הגיעך לגיל שבעים, אאחל לך שתמשיך ללגום את החיים, כמו יין ישן – ולעשות לעצמך חיים מאושרים. שהבריאות תדפוק כמו שעון. וחברים תמיד – יהיו לך המון. שתקבל כמות אינסופית של נחת ואהבה מהילדים ותמצא סיפוק בכל הרגעים החולפים.

ברכה ליום הולדת 70 לחבר

חבר, לרגל כניסתך לעשות השמיני – לפני הכל אתפעל מהגיל, שהגעת אליו עם פרצוף כל כך צעיר… ועכשיו נאחל שרק תמשיך הבריאות והשלווה אותך תנהל. שתחיה מתוך אהבה לעולם, לבריות ולעצמך. והכי חשוב: שישכון שלום בית תמידי בינך לבין אשתך.

ברכה לגיל שבעים

בן שבעים, אבל אתה נראה צעיר לגילך רק הראש חכם בשנים, וזה מה שיפה ומפעים עכשיו כשאתה בשערי הכניסה לעשור הבא נאחל שתדע רק בריאות איתנה ואהבה שכל יום מחדש תרגיש בתחושה שהחיים האלה, הם פשוט מתנה מופלאה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 70 – 79

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 70 – 79 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 70 – 79 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 70 – 79 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום הולדת

ברכה ליום הולדת

ברכות לדרך חדשה

ברכה לדרך חדשה

ברכות לפסח

ברכה לפסח

ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 16

ברכות להחלמה מהירה

ברכה להחלמה מהירה

ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)