ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכות לתלמיד ולתלמידה ולילדי בית הספר לתחילת השנה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

שנת הלימודים בפתח

שנת הלימודים מתקרבת והמתח בשיאו. התלוותם לבת התלמידה שלכם בקניית עפרונות, עטים זוהרים, טושים, ספרים ומחברות ועכשיו רק נשאר לחכות ששנת הלימודים תגיע. סיומו של החופש הגדול תמיד קשה לילדים האהובים עלינו וקשה שלא להבין אותם – החופש ממכר.

 לקראת תחילת שנת הלימודים אתם רואים שהבת שלכם דואגת מהעלייה בקושי של הלימודים ומהמפגש המחודש עם חברי הכיתה שכבר לא ראתה זמן מה. בשביל לעשות לה שמח על הלב בתקופה המתוחה הזאת חשוב שתכתבו לה ברכה מרגשת מהלב שתעזור לה לבוא חזקה יותר ליום הראשון של שנת הלימודים. בשביל לעזור לכם בתהליך ריכזנו ברכות יפות לתלמידים שיתנו לכם השראה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה לתלמידה

ברכה לתלמיד ממורה

תלמיד יקר הסתיימה השנה זה מכבר נהניתי לקרוא את שיעורך שנכתבו כיאה לנער בגילך הקשבתי לדיבורים שלך בהפסקה דאגתי לך דאגה קטנה וגדולה מאחל לך המון הצלחה בלימודים ובכל התחומים שתפגוש מלא חברים ותכיר גם חברים ישנים שלכל שאלה תהיה לך את התשובה.

ברכה לסיום כיתה א

לרגל סיום הכיתה הראשונה שתמשיך לצמוח כמו אילן שתבנה את עצמך כמו בניין תהפוך למגדל של אור ותגשים בכל יום את הכישרון אין כמוך, ילד חכם ומתוק אבל אנא, אל תשכח מידי פעם לשחק, להשתובב ולעשות צחוק.

ברכה לתלמיד לסוף שנה

לכבוד השנה שנגמרת – נשלח לך ברכה שמעצמה מאחלת: שתהפוך מפרח מלבלב וחרוץ לעץ חזק – שכל פירותיו בשלים ומתוקים. שהחלומות שאתה חולם – יבואו לידי ביטוי בחיים. ושתקצור כמו חקלאי מקצועי את כל ההצלחות שאתה רוצה.

ברכה להצלחה בבגרות

אחרי שחרשת ימים כלילות אחרי ששיננת והיו לך תשובות לכל השאלות הגיעה הזמן לתת את הכל להראות את כל הידע שלך ולהצליח ובגדול שיהיה לך מבחן הוגן ושיעבור במהירות אז המון בהצלחה בחינת הבגרות!

ברכה לסיום בית ספר יסודי

לרגל סיום בית הספר היסודי, נאחל הצלחה בחטיבה העליונה. שההתבגרות תעלה יפה ותוסיף בלב תבונה, ושהלימודים יהיו עם הרבה הנאה. והלוואי גם יפרחו חיי החברה – וכל הפסקה תתמלא במשחק טוב, צחוק ובדיחה.

ברכה למסיימי כיתה ו

הנה הגיע הרגע בו מסיימים שנה, והפעם זאת כיתה ו', עניין רציני, אז הבה נניח את הצחוק והציניות בצד. זאת היתה שנה מלאת עשיה והלוואי ותהיה כך גם השנה הבאה. אמנם הסיום הגיע אבל הזכרונות מפכים, לא נשכח את מה שלמדתם ושהיה כל כך מדהים.

ברכה לתלמיד מצטיין

לתלמיד הכי טוב בכיתה אנחנו שולחים לך שפע של ברכות לרגל הצטיינותך אתה תמיד משקיע בלימודים ולא שוכח לפנות זמן גם לחברים לוקח את עצמך ברצינות ומביא תוצאות מדהימות מאחלים לך שתמשיך בדרככך המוצלחת ושתביא להורים שלך הרבה מאוד נחת.

ברכה לסוף שנה לתלמידים

בעוד רגע אתם יוצאים לחופש הגדול אחרי שנה משמעותית בה נתתם את הכל למדתם, השקעתם והקשבתם בשיעורים ועכשיו הזמן לשים את המחברות בצד – ולעשות חיים שתהיה לכם חופשה מלאה בחוויות וניפגש שוב בשנה הבאה – להתראות!

ברכה לפתיחת שנת הלימודים

הגיע הזמן הזה בשנה שכולם חוזרים לבית הספר כולם קצת מתרגשים, יש כאלה שגם חוששים כי אף פעם אי אפשר לדעת מה הולך להיות בשנה הקרובה ליד מי אני אשב בכיתה? ואיך תיראה המורה? ועוד כל מיני שאלות מלאות בציפייה מאחלים לך המון בהצלחה בשנה החדשה שתהנה מהחברים ושתסתגל במהרה.

ברכה לשנת הלימודים

בתחילתה של שנה שהעולם כולו חדש והחוויה מרנינה ילקוט חדש ספרים חדשים עפרונות מחודדים וספרים עטופים נאחל לכם שהשנה החדשה בפתח תהיה רצופה ברננה ובשבח שתהיה לכם שנת לימודים מוצלחת שמחה ונחת מאחלים לכם באהבה רבה ברכה ואחווה שלום ושלווה.

ברכה לתחילת שנת הלימודים

לרגל השנה החדשה, אברך אותך שתתן בראש – ובכל המקצועות תקבל את הציונים הכי טובים בכיתה. שהתעודה שלך תהיה הכי יפה בעיר, בזכות המספרים הגבוהים ולא בגלל העיצובים… מאמינים בך תמיד!

ברכה לשנת לימודים מוצלחת

שתהיה שנת לימודים מוצלחת עד בלי די הלוואי שכל השיעורים יהיו מובנים, ואם אפשר – גם קלים ופשוטים. שנקצור כולנו ציונים מעולים, בכל המקצועות, המגמות והתחומים. החכמה היא בשבילנו, אך על הדרך – נעשה גם נחת להורים.

שאלות נפוצות על ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחבר

ברכה לחברים

ברכות למתנדב | ברכות למתנדבת

ברכה למתנדב

ברכות למאמן | ברכות למאמנת

ברכה למאמן

ברכות לרופא | ברכות לרופאה

ברכה לרופא

ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת

ברכה לתינוק

ברכות למתגייס | ברכות למתגייסת

ברכה לחייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)