ברכות למורה

ברכות למורה אהובה ולמחנכת להוקרת תודה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות למורה

המורה שלנו הוא מודל לחיקוי

המורה שלנו בבית הספר מכיר אותנו מקרוב. הוא מכיר את הצדדים החלשים שלנו, יודע להכיל אותנו כשאנחנו מפריעים בשיעור, מבין מתי לשאול אם משהו קרה ומתי לשחרר ומתעקש להילחם על מימוש הפוטנציאל שלנו. המורה שלנו לא מלמד אותנו רק חומר עיוני אלא שיעור לחיים – הוא מלמד אותנו שבשביל להצליח צריך לעבוד ובשביל לממש פוטנציאל חשוב לא להתייאש ולוותר.

 לכבוד סיום שנת הלימודים חשוב להגיד תודה לדמות מעוררת ההשראה הזאת שעזרה לנו להגשים את עצמנו בלימודים ובחיינו האישיים. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו לכם ברכות יפות למורה שייתנו לכם השראה. שיהיה לכם בהצלחה!

ברכה למורה

ברכה למורה לתחילת שנה

שנה חדשה בפתח ואני רק רוצה לברך אותך בקטנה שתהיה כמו שאת, מורה נפלאה שיילך בקלות עם המשמעת והמבחנים ושכל התלמידים יהיו תמיד טובים מי יתן והשנה תהיה מחכימה ומעשירה לא פחות ואף יותר מזאת שלה קדמה.

ברכה לצוות המורים

לצוות המורים הנפלא! ברכה אחת גדולה אליכם שלוחה שתמשיכו להיות המורים המצויינים שאתם שתרימו מעלה מעלה את כל התלמידים חזקים וחלשים, מצויינים ומופרעים כי רק אתם, צוות יקר, יכולים להפוך את העולם ולהיות אהובים על כולם.

ברכה ליום הולדת למחנכת

מחנכת היקרה לך אנו שולחים ברכה כאות הערכה ליום הולדתך המתקרב ובא ברצוננו להודות לך על כל ההשקעה על שיעורים מחכימים ועל יציאה לגינה בשכונה על בדיקות מבחנים אל תוך שעות הלילה על יחס אישי לכל תלמיד ותלמידה מזל טוב המורה עד מאה עשרים שנה.

ברכה למורה מיוחדת במינה

למורה שאין כמותה! אנחנו רוצות לברך אותך שתזכי להעמיד דורות של תלמידות טובות מתוך שמחה פנימית, הרבה סבלנות וללא דאגות שתדעי כיצד לכוון כל תלמידה בדרכה כי את מורה מיוחדת שעולם החינוך זקוק רק לה.

ברכה למורה שעוזבת את בית הספר

לך מורה יקרה שלוחה הברכה על המון השקעה לימדת תלמידים במסירות ואהבה השקעת בתכנים מעניינים והרבת לשוחח בחדר המורים אנו כבר אלייך מתגעגעים ומאחלים לך בהצלחה בדרך החדשה אנו בטוחים שתלמידים חדשים בך זוכים והכי חשוב לך לאחל יותר מברכה שתמיד תהיי שמחה ואהובה.

ברכה למורה לסוף שנה מההורים

שנה חלפה ביעף ועכשיו מגיע הרגע בו כדאי לסכם. לומר תודה על החינוך הטוב שחינכת את ילדינו. תודה רבה על לימוד וחיוך, על תמיכה וטיול, סבלנות וסובלנות היית מורה נהדר והלוואי ותלמידיך החדשים יזכו גם הם – להצליח בזכותך בחוק הלימודים. מוקירים ומעריכים אותך מאוד, הורי התלמידים.

ברכה למורה לספר מחזור

למורה המעולה שליוותה אותנו כל השנה כמה שנודה לך – לא נספיק לעשות את זה מספיק לכן במקום להודות, נברך אותך – שכל חייך תלמדי כל כך טוב תלמידות ותלמידים שתפיקי הנאה מכל שיעור שאת מעבירה, תמיד ונפגש אי שם, כשנצליח בזכותך בעתיד.

ברכה ליועצת בית הספר

את פשוט יועצת לתפארת: אותנו מרגיעה, קשובה ועוזרת, כל בעיה מייד את פותרת, דלתך בפנינו תמיד תהיה פתוחה, לייעוץ, הקשבה, דיבור ושיחה. כשמצב הרוח עצוב, קשה או סוער, מזל שיש לנו עם מי לדבר.

ברכה למורה ליום הולדת

למורה החכם שלנו! שיהיה לך יום הולדת מלא בשמחת הלב. שתדע תמיד את התשובות לכל השאלות שעולות לך. שתזכה לחנך היטב ולהצמיח מעלה מעלה את כל תלמידיך, חלשים וחזקים ושתהיה גאוות המנהל וההורים.

ברכה למחנכת ליום הולדת

מה נאחל ליום הולדת למחנכת נערצת שאותנו דברי חכמה מלמדת ועל בדיקת המבחנים שוקדת מחנכת יקרה אזרי כח להמשיך במלאכה לתפקיד שלך יש משמעות ללמדנו מהי אחווה ורעות את סיפוריך היפים אנו אוהבות ולשיעוריך בכל יום מחכות המשיכי בידע אותנו להרוות.

ברכה למורה חדשה

למורה החדשה! נברך אותך בהצלחה בכל מה שתעשי בכיתה. שהשיעורים יהיו מעניינים ושתהיה לך משמעת. שכל יום מחדש – תכנסי בחיוך בשערי בית הספר – ותגשימי את כל התוכניות שלך עבורנו. הצלחתך היא הצלחתנו.

ברכה למורה לסיום כיתה ו'

עם הפנים לחטיבת הביניים, ורגע לפני שאנחנו עוזבים חשוב לנו להודות לך על כמה דברים תודה שחינכת, שחיבקת, שהיית שם תמיד תודה שאמרת בדיוק את מה שצריך להגיד תודה על הערכים שהקנית לנו ועל המידות הטובות נזכור אותך גם כשנגיע לכיתות הגבוהות אוהבים וכבר מתגעגעים, התלמידים.

שאלות נפוצות על ברכות למורה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות למורה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות למורה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות למורה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכה לעובד

ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכה למתגייס

ברכות לחברה

ברכה לחברה הכי טובה

ברכות לילדים

ברכה לילדים

ברכות למרצה

ברכה למרצה

ברכות לסבתא

ברכה לסבתא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)