ברכות לקצין | ברכות לקצינה

ברכות לקצין ולקצינה מצטיינים ולקצין חדש

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לקצין | ברכות לקצינה

עורר בנו השראה

הקצין במהלך התקופה הצבאית שלכם עורר בכם השראה להיות אנשים טובים יותר. הוא היווה דוגמא ומופת לאדם ישר, טוב לב שמאמין בערכים שהוא מייצג. הקשר עם הקצין שלכם לא תמיד היה פשוט והיו לכם הרבה מאוד חילוקי דעות בנושאים שונים.

מצד שני, הוא תמיד הקשיב לכם, בחן את הדברים שלכם וניסה תמיד לרדת לסוף דעתכם. עכשיו כשהקשר שלכם נגמר לבסוף הגיע הזמן להגיד תודה ואתם פשוט לא יודעים איך להתחיל. בשביל לעזור לכם בתהליך הכתיבה ריכזנו עבורכם ברכות מגוונות ויפות שיתנו לכם השראה. מאחלים לכם בהצלחה באזרחות!

ברכה למפקד

ברכה לסיום קורס קצינים

לרגל סיום הקורס – גאים בך מאוד, קצין שלנו גיבור מי יתן ותתקדם הלאה בסולם הדרגות תעפיל בלי שום קושי אל פסגת ההצלחות ותמיד תהיה חזק, בריא ומלא חלומות והגשמות.

ברכה לקצין לקבלת דרגה

לקצין מספר אחת בצה"ל, אנו מברכים אותך לקבלת הדרגה החדשה. המשך לכבוש עוד פסגות במהלך השירות המשמעותי שלך, ותודה על תרומתך למדינה ועל התמיכה שלך בנו. אוהבים ומעריכים אותך, חיילי היחידה.

ברכה לקצינה

_____ הקצינה האלופה שלנו! כבשת פסגות, התגברת על מכשולים ותמיד ידעת להוביל – בנחישות וברגישות. מאחלים לך התקדמות מהירה בסולם הדרגות ממש כמו בילדות – רק למדת ללכת – וכבר רצת במדרגות. יודעים שתשאירי חותם ותצליחי לגעת בכולם – בדרכך המיוחדת. לנו רק נשאר לאחל לך בהצלחה ולומר – הקשב המפקדת!

ברכה לקצין

לקצין הגיבור שלנו! בעיניך הטובות רואים נחישות ורגישות אתה גבר שבגברים ועם זאת מלא ברכות שתעלה מעלה מעלה בסולם הדרגות כי אדם כמוך צריכים בצבא אחרת, איך ננצח במלחמות? 🙂

שאלות נפוצות על ברכות לקצין | ברכות לקצינה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לקצין | ברכות לקצינה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לקצין | ברכות לקצינה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לקצין | ברכות לקצינה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבת

ברכה לבת

ברכות ליולדת

ברכה ליולדת

ברכות לחתן | ברכות לכלה

ברכה לחתן וכלה

ברכות לזוגות

ברכה לזוג

ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

ברכות לאישה

ברכה לאישה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)