דף הבית » בדיחות » בדיחות לגיל 6

בדיחות לגיל 6

גיל 6 אצל הילדים הוא אחד הגילאים הכי מורכבים שיש. בגיל זה נעשה המעבר בין הגן לבין בית הספר. שיגרת חייו של הילד משתנה לחלוטין, הוא נכנס למסגרת חדשה, עם הרבה חוקים, תוכן לימודי, לימודי מיומנויות וכישורים. תוכנית הלימודים מותאמת כדי להפוך את המעבר לכמה שיותר חלק וכמה שפחות מלחיץ עבור הילדים. ניהול הזמנים משתנה, הזמן החופשי, ובכלליות ההתנהלות במהלך היום במסגרת החדשה. תקופה זו, היא תקופה של הסתגלות, ומה יותר כיף לעשות מאשר לעבור את התקופה בליווי הומור שידוע כמרפא? לפניכם מקבץ בדיחות שיעזרו לכם להכניס גם הומור בתקופה מרגשת זו.
בדיחות לגיל 6

גלידת פרווה

שאלה: " איזו גלידה אוהבים לאכול החתולים? תשובה: "גלידת פרווה?

בוטנים על האוטובוס

שני בוטנים עולים לאוטובוס ורבים ביניהם על מקום הישיבה בוטן אחד: תיזהר, אני אתן לך בוקס בוטן שני: אתה? בוא טן

לטעון את הקוטג'

אורי שואל את אימו: אמא איפה יש לך מטען לקוטג? שואלת אותו אמא:למה אתה צריך מטען לקוטג? עונה לה אורי: כי יש לו רק שלושה אחוז

בואש בנהיגה

שאלה: למה לבואש אין רישיון נהיגה? תשובה: כי הוא לוחץ על הגז הלא נכון

פיל בפיתה

פעם היה איש שהלך לבית הקולנוע עם פיל, הם התיישבו וחיכו לתחילת הסרט ניגש אילו הסדרן ואומר לו "סליחה אדוני, אסור להכניס חיות לקולנוע מותר רק כיבוד" האיש הופתע קם והלך עם הפיל אחרי 10 דקות האיש נכנס לבית הקולנוע עם הפיל רק שהפעם לפיל היתה פיתה על הראש הסדרן ניגש אילו ואומר: "חשבתי שאמרתי לך לא להכניס חיות" האיש עונה לו "נכון, אמרת אבל מי אתה שתגיד לי מה לשים בפיתה שלי?

איזה אפס

שלוש וחמש הולכים יחד ברחוב, פתאום הם רואים את שמונה בצד השני של הרחוב. אומר שלוש לחמש: "תראה את האפס הזה הולך עם חגורה!

הברווז והחמור

איש אחד הולך ברחוב עם הברווז שלו, ניגש אליו חברו ואומר לו: מה אתה עושה עם החמור הזה? עונה החבר: "זה לא חמור זה ברווז, מה אתה לא רואה?". משיב לו: "לא דיברתי אליך, דיברתי אל הברווז!"

פרה מטפסת

ינשוף אחד ישב על עץ ופתאום הוא ראה פרה מנסה לטפס עליו. הפרה התאמצה בכל כוחה וקפצה, נתפסה על ענף, נפלה לאחור, וניסתה שוב. אחר כך היא הלכה כמה מטרים אחורה, תפסה תנופה, רצה, קפצה שוב על העץ, נתפסה בענף, נאבקה בכל כוחה, נשרטה בכל גופה, והצליחה לעלות סוף סוף על העץ. היא התיישבה בשמחה ליד הינשוף ולא הפסיקה להתנשף. הינשוף הסתכל עליה בהלם מוחלט ושאל אותה, "פרה, מה את עושה?" הפרה ענתה לו, "באתי לאכול אגוזים." "אבל פרה", אומר הינשוף, "זה עץ תפוחים!" "זה בסדר", היא השיבה לו ברוגע, "הבאתי איתי בתיק, רוצה אחד?

כולנו

כולנו חיות, רק עומר-אדם כולנו מדליקים נרות, רק יאיר- לפיד כולנו טיפשים, רק יורם-גאון כולנו ישראלים, רק צדי- צרפתי כולן בנות, רק זהבה- בן כולנו סיגליות, רק ליאור- נרקיס כולנו בארץ, רק אמא של דודו- טסה כולנו זורקים אבנים, רק בני- סלע ואם לא הבנתם, אל דאגה, חיים- יבין

מצא את ההבדלים

שאלה: מה ההבדל בין שפעת לקורונה? תשובה: שפעת מתחילה ב- ש וקורונה מתחילה בסין

הליצן המתעמל

שאלה: "מה עושה הליצן בחדר הכושר? תשובה: "מתיחות"

שאלות נפוצות על בדיחות לגיל 6

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות לגיל 6 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות לגיל 6 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות לגיל 6 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות לגיל 6 - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות היטלר

בדיחות היטלר

בדיחות על חיסון קורונה

בדיחות על חיסון לקורונה

בדיחות קרש

בדיחות קרש

בדיחות על חמות

בדיחות על חמות

בדיחות מגעילות

בדיחות מגעילות

בדיחות על השואה

בדיחות על השואה