דף הבית » בדיחות » בדיחות על סטודנטים

בדיחות על סטודנטים

לא קל להיות סטודנט

בין אם הייתם שם ובין אם לא – כולם יודעים שזה לא פשוט להיות סטודנט. כשיוקר המחייה נמצא צמוד כמו צל מאחורייך ותקופת המבחנים כמו צל מקדימה שרודף אחרייך – קשה הרבה פעמים ללמוד בנחת. יכול להיות מדובר בלימודי אדריכלות, מחשבים, פסיכולוגיה או היסטוריה – הלחץ והקושי לעיתים גובר על העניין שגרם לכם לגשת מלכתחילה ללימודים. דרך מעניינת ושימושית להוסיף הנאה ללימודים ולהזכיר לכם למה ניגשתם ללמוד מלכתחילה, תהיה כמובן לאפשר לכם להנות מקצת הומור שקשור ללימודים. בשביל להעביר לכם את הלימודים בנחת ובכיף, ריכזנו עבורכם כמה בדיחות סטודנטים שיעלו לכם חיוך על הפנים. תהנו!
בדיחות על סטודנטים

ריגול תעשייתי

סטודנט בתואר להנדסת תעשיה וניהול הגיש מועמדות למשרת מרגל תעשייתי. כמו לכל המועמדים, השוער נתן לו מעטפה סגורה וביקש שימסור אותה למחלקת כוח אדם בקומה ארבע. אחרי שהוא נפרד מהשוער, הסטודנט לא התאפק ופנה לפינה מוסתרת לפתוח את המעטפה. בפנים הוא מצא דף, "אתה האדם שאנחנו מחפשים! בוא מיד למדור גיוס בקומה חמש".

עבודת בית

המרצה שואל את אחד הסטודנטים במהלך שיעור, "איפה עבודת הבית שלך?". הסטודנט משיב בלי להתבלבל, "איפה שזה אמור להיות – בבית..."

החלפת נורה

שאלה: כמה סטודנטים צריך כדי להחליף נורה? תשובה: כשמשלמים כזה שכר לימוד, לא אמורות להיות באוניברסיטה מנורות שרופות.

עקומה ששואפת לאינסוף

פרופסור מלמד תלמידים – "יש פה עקומה, ששואפת לאינסוף לישר מסוים, אבל לא נוגעת בו" ואז הוא מסתובב לכיתה ואומר לזוג בשורה הראשונה שמפריע לו, "בדיוק כמוכם – את עקומה אבל כנראה לא נגעת בו אף פעם!"

ספר אבוד

סטודנט ניסה לחפש ספר בספרייה ללא הצלחה ופנה לבסוף לספרנית, "סליחה, למה אין פה ספרים שנותנים הסבר על איך להתאבד?" הספרנית במבט תוהה מספרת לו, "פעם היה לנו ארון שלם של הספרים האלה, הבעיה היא שמשום מה אף אחד לא מחזיר אותם..."

קרובי משפחה

פרופסור מבולבל משאלה של סטודנט, "אני לא מבין מה אתה אומר – אתה בטח קרוב משפחה של אישתי!"

שיטות מיושנות

סטודנט לחקלאות בא לאיכר וסיפר לו, "השיטות שלך מיושנות מידי, אל תהיה מופתע אם העץ שלך יניב פחות מעשר קילו תפוחים..." האיכר השיב, "האמת היא שאני באמת לא אופתע – זה עץ מנגו..."

מאיפה כל הידע בא?

שאלה: למה בעצם במוסדות אקדמאים יש כל כך הרבה ידע? תשובה: כשהסטודנטים מגיעים לאונברסיטאות הם יודעים ממש מעט, כשהם יוצאים הם לא יודעים כלום, ואז ככה הידע של הסטודנטים מצטבר לאט לאט.

שאלות נפוצות על בדיחות על סטודנטים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על סטודנטים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על סטודנטים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על סטודנטים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על סטודנטים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות למה

בדיחות למה

בדיחות מה משותף

בדיחות מה משותף

בדיחות על חיילים

בדיחות על חיילים

בדיחות ל"ג בעומר

בדיחות לג בעומר

בדיחות חנוכה

בדיחות חנוכה

בדיחות חמות

בדיחות חמות