דף הבית » בדיחות » בדיחות לחג הסוכות

בדיחות לחג הסוכות

חג סוכות הוא חג יהודי שנחגג במשך 7 ימים. הסיבה שחוגגים את סוכות היא לזכר הסוכות שבהן ישבו עם ישראל כשהם יצאו ממצרים בדרכם לארץ ישראל. בחג נהוג לברך על ארבעת המינים. קבלו כמה בדיחות לחג הסוכות.
בדיחות לחג הסוכות

הומלסים

איזה חג ההומלסים הכי אוהבים? חג סוכות

לולב בבית חולים

לאיזה בית חולים הולך הלולב? לבית חולים הדסה

הדס

חיים אמר לדוד, קרוב המשפחה שלו: חיפשתי בכל ירושלים הדס ולא מצאתי! אני לא יכול לחגוג ככה את סוכות! דוד: אל תדאג חיים, תן לי לטפל בזה. אני אשיג לך הדס. כמה ימים אחר כך דוד מתקשר לחיים ואומר לו: טיפלתי בזה. לך לדלת הכניסה. חיים פתח את דלת הבית ודודה הדס נכנסה ואמרה: אחיין יקר שלי, ממש יפה מצידך לארח אותי. אני כאן ל-7 ימים!

בדרך לאילת

איך האתרוג נוסע לאילת? דרך כביש הערבה

סוכה של טבעונים

בחור מגיע להתארח בסוכה של טבעונים ומביא לולב. המארחת רואה אותו ואומרת: אוי נו, באמת לא היית צריך. יש לנו פה מלא אוכל.

חול המועד סוכות

שני עובדים גילו להפתעתם שהבוס שלהם רוצה שהם יעבדו בחול המועד סוכות. בתגובה, אחד מהם קפץ על השולחן, נאחז בצינור שיצא מהתקרה ונתלה הפוך עם הראש למטה. מה אתה עושה?? צעק הבוס. העובד ענה: אני מנורה המנהל נבהל ואמר: אתה חייב לצאת לחופש דחוף! רד, קח את הדברים שלך ותחזור אחרי סוכות. העובד ירד, לקח את התיק שלו ויצא. העובד השני לקח את התיק שלו והתקדם לכיוון היציאה. הבוס: סליחה? לאן אתה חושב שאתה הולך? העובד השני: הביתה, איך אני יכול לעבוד בחושך??

אתר הכרויות

לאיזה אתר הכרויות נרשמה הדס? לולב מי

סוכה כשרה

איש דתי מגיע לרב שלו ומבקש הוראות איך לבנות סוכה כשרה. הרב מפנה אותו לעמודים הרלוונטיים בתלמוד שבהם יש הדרכה לבניית סוכה כשרה ואומר לו למלא אחר ההוראות. האיש בונה את הסוכה בדיוק לפי ההוראות, וכשהוא מגיע לשים את הענף האחרון של הסכך, הסוכה מתמוטטת. האיש חושב לעצמו שאולי הוא טעה באחד השלבים, אז הוא בונה את הסוכה מחדש לפי ההוראות ושוב כשהוא שם את הענף האחרון הסוכה מתמוטטת שוב. האיש המתוסכל לא מבין מה הוא עשה לא בסדר. הוא חוזר לרב ומספר לו מה קרה. הרב פותח את התלמוד, קורא קצת וכמה דקות אחר כך אומר: מצחיק, רש"י שאל בדיוק את אותה שאלה ...

לא מרגישה טוב

מה עושה הערבה כשהיא לא מרגישה טוב? לוקחת חיזוקית של הדס.

סוכה במרפסת

משה בנה סוכה במרפסת הדירה. בעל הדירה לא אהב את זה וטען שזו הפרת חוזה. הוא דרש ממשה לפרק את הסוכה מיד. משה לא הסכים, הוא אמר שזו חובתו כאדם דתי לבנות סוכה. בעל הדירה פנה לבית משפט. לאחר שהשופט שמע את טענות שני הצדדים, הוא פסק לטובת בעל הדירה ואמר למשה: יש לך 8 ימים לפרק את הסוכה.

שאלות נפוצות על בדיחות לחג הסוכות

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות לחג הסוכות לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות לחג הסוכות שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות לחג הסוכות שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות לחג הסוכות - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות חכמות

בדיחות חכמות

בדיחות על קור

בדיחות על קור

בדיחות על קמצנים

בדיחות על קמצנים

בדיחות על מנהלים

בדיחות על מנהלים

בדיחות מיניות קצרות

בדיחות למבוגרים בלבד

בדיחות על ירקות

בדיחות על ירקות