דף הבית » בדיחות » בדיחות על ישראלים

בדיחות על ישראלים

אומרים שאנחנו הישראלים זה עם מיוחד. מי שמגיע לכאן לראשונה מחו"ל לא יכול שלא לשים לב למנטליות הישראלית שכל כך שונה מהמון מקומות אחרים, ובעיקר לחוצפה הישראלית האופיינית. קבלו כמה בדיחות על ישראלים.
בדיחות על ישראלים

מלון באיטליה

בעל לאשתו: תגידי, איך קוראים למלון שהיינו בו באיטליה בשנה שעברה? האישה: לא זוכרת, מה זה משנה? הבעל: זה משנה. מה השם? האישה: זה חשוב? הבעל: כן, זה חשוב מאוד האישה: שניה אני אבדוק מה כתוב על המגבות

תייר ישראלי

תייר ישראלי ששב לארץ, ניסה לדחוף את התיקים שלו לתא המטען שמעל למושב שלו במטוס. פתאום ניגשה אליו הדיילת וביקשה בנימוס: סליחה אדוני, אתה לא תוכל לשים את החפצים שלך פה כי הם מעל המשקל המותר. תיאלץ לשים אותם בתא המטען הגדול ולשלם עליהם תוספת. התייר הכועס ענה: כשטסתי עם חברות אחרות אף פעם לא הייתה לי בעיה כזאת. הדיילת: כשאתה טס עם חברות אחרות גם לי אין את הבעיה הזאת.

כמו זוג נשוי

גבר ישראלי ואישה אמריקאית שלא הכירו קודם, חלקו את אותו קרון של רכבת לילה. אחרי שיחה ארוכה, האישה נרדמה במיטה העליונה והגבר במיטה התחתונה. באמצע הלילה, האישה התכופפה אל הגבר, העירה אותו וביקשה: סליחה שאני מפריעה לך, נהיה כאן ממש קר. תוכל להעביר לי את השמיכה הנוספת שבקצה התא? הגבר: יש לי רעיון יותר טוב, בואי נעשה כאילו אנחנו זוג נשוי. טוב, אמרה האישה. הגבר: יופי, אז קחי את השמיכה בעצמך.

להיות ישראלי

שאלה: מה זה להיות ישראלי? תשובה: לא להצביע בבחירות ואז להתלונן על הממשלה

ישראל

אלוהים פנה למלאכים שלו ואמר להם: אני הולך ליצור מדינה חדשה ולקרוא לה ישראל. יהיו בה ים, חופים יפים, מדבר, יערות ואדמה פורייה. זו תהיה ארץ זבת חלב ודבש! לתושבים שלה יקראו ישראלים וישמעו עליהם בכל העולם! המלאכים שאלו את אלוהים: אתה לא חושב שאתה יותר מדי נדיב איתם? אלוהים השיב: בכלל לא. חכו ותראו איזה שכנים יהיו להם.

עוזר טבח

שאלה: מה הדרגה של עוזר טבח בצבא? תשובה: סגן הלוף

ישראלי ברחוב

ישראלי הולך ברחוב וחושב בקול רם: איזה חרא של מדינה! שוטר שעובר שם במקרה ושומע אותו, אומר לו: אתה לא מתבייש? למה אתה מדבר ככה על המדינה?? בוא איתי עכשיו לבית משפט!! בבית המשפט, השוטר אומר לשופט: כבודו, האיש הזה אומר שזו חרא של מדינה! השופט פונה לנאשם ושואל אותו: זה נכון? הנאשם: מה פתאום?? שאני אגיד דבר כזה?? אני אוהב את מדינת ישראל! השופט מתעצבן על השוטר שבזבז את זמנו ונותן הוראה לפטר את השוטר במקום. ביציאה מבית המשפט, אומר השוטר לאיש: למה שיקרת? בגללך פיטרו אותי! האיש: אתה רואה איזה חרא של מדינה?

מאותגרים גיאוגרפית

שיחה בין ערסים מאותגרים גיאוגרפית: - אה גבר, איפה אתה? - בתאילנד - נו ואיך שם? - אמריקה!

בעיה שלך

אחרי טיסה ארוכה, זוג ישראלים החליט לשכור חדר ללילה במלון במרכז העיר שבה נחתו. למחרת בבוקר כשהם ניגשו לפקיד הקבלה כדי לסגור את החשבון הם נדהמו לגלות שהמחיר הוא 1000 דולר. הגבר: זה לא יכול להיות, היינו כאן רק לילה אחד! הפקיד: זה המחיר הרגיל לילה. הגבר ענה בכעס: אני דורש לדבר עם מנהל המלון! מנהל המלון שמע את טענות הזוג והשיב: זה מלון מאוד יוקרתי עם חדר כושר, מגרש גולף, ספא, בריכה אולימפית ועם המסעדות והברים הכי טובים שיש. הגבר: אבל לא השתמשנו בכל זה! המנהל: אבל יכולתם להשתמש בהם. זאת בעיה שלכם. הגבר העצבני הוציא כמה שטרות בכעס מהארנק ומסר למנהל. המנהל ספר את השטרות ואמר: הבאתם לי רק 500 דולר. איפה שאר הסכום? הגבר: אתה חייב לי 500 דולר על זה ששכבת עם אשתי. המנהל: על מה אתה מדבר? לא שכבתי עם אשתך! הגבר: אבל היא הייתה פה. יכולת לעשות את זה, זאת בעיה שלך!

אין כמו בארץ

ישראלי נוחת בנתב"ג אחרי חופשה בחו"ל ואומר לעצמו: וואלה, אין כמו בארץ! הוא הולך לקנות לעצמו פחית שתייה ושואל את המוכר: כמה זה הספרייט? המוכר: 13 הישראלי: יאללה גם כן, איזה מדינה חרא!

שאלות נפוצות על בדיחות על ישראלים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על ישראלים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על ישראלים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על ישראלים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על ישראלים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על חתולים

בדיחות על חתולים

בדיחות על בחורות

בדיחות על בחורות

בדיחות מהירות

בדיחות מהירות

בדיחות טו בשבט

בדיחות לטו בשבט

בדיחות על אימהות

בדיחות על אימהות

בדיחות רפואה

בדיחות רפואה