דף הבית » בדיחות » בדיחות על גרמנים

בדיחות על גרמנים

קצת היסטוריה

את האומה הגרמנית כולנו מכירים לא פעם בהקשרים שליליים אבל האמת היא, שמדובר באומה מיוחדת. הגרמנים מאופיינים בסדר מופתי, דקדקנות וחריצות שאנשים רבים יכולים ללמוד ממנה. מלחמת העולם השנייה קרתה לא מאוד מזמן והשליכה על האופן שבו החיים שלנו ושל תושבים רבים אחרים בעולם נראים עד היום. עד היום האומה הגרמנית מצטערת ומתביישת במלחמה העקובה מדם שהייתה ויש אנשים רבים שמאמינים שבמידה מסוימת ניחן שהם למדו לקח חשוב ממנה. בשביל להעביר לכם את הזמן בכיף ריכזנו עבורכם מבחר בדיחות על גרמנים שנוגעות להיסטוריה העקובה מדם, לתכונות האופי המיוחדות שלהם ובכלל – לאומה הקרובה רחוקה הזאת. גם במדינת ישראל האהובה שלנו חיים אנשים רבים ממוצא גרמני שיכולים להנות מהבדיחות ולהפיץ אותם לאנשים שהם אוהבים. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את שלל הבדיחות שריכזנו עבורכם, להפיץ לחברים שאתם אוהבים ולהעביר את הזמן בכיף. אז יאללה, מאחלים לכם קריאה מהנה ושבוע רגוע ושקט.
בדיחות על גרמנים

ילד גרמני בגטו

ילד גרמני משוטט לו בסמוך לגטו ורואה מעבר לגדר ילד אחר שיש לו על החולצה טלאי צהוב. הגרמני שואל אותו בסקרנות, "תגיד, אתה יהודי נכון?" היהודי משיב, "לא, אני שריף..."

מחקר על המוח האנושי

ממש לא מזמן החליטו לעשות מחקר על האופן שבו המוח האנושי פועל. כשפתחו מוח של גרמני ראו שהכל סימטרי, נקי ומסודר. כשפתחו מוח של מרוקאי ראו בלגן טוטאלי, קווי זיגזג ואלכסונים, וחוסר סימטרי. כשפתחו מוח של בלונדינית ראו קו ולא ממש הבינו מה הוא עושה אז החליטו לחתוך אותו. חתכו את הקו ואז.. נפלו לה האוזניים.

כמה צבאות צריך בשביל להחליף מנורה

שאלה: כמה צבאות צריך בשביל להחליף מנורה אחת שנשרפה? תשובה: חמישה לפחות. גרמנים – בשביל שיהיה מישהו שיתחיל. צרפתים – בשביל להיכנע מיד אחרי שהגרמנים התחילו. השוויצרים – בשביל להעמיד ששום דבר לא קרה. האיטלקים – כדי להתחיל, להיכשל ואז לנסות לתקן מכיוון אחר. ולבסוף, האמריקאים – בשביל להצטרף באיחור של כמה שנים, לסיים את זה תוך שתי דקות ולקחת על כל המאבק את הקרדיט לעצמם.

יווני, הולנדי וגרמני

שאלה: מה זה יווני, הולנדי, צרפתי, אנגלי, טורקי וגרמני? תשובה: האיחוד האירופי!

גרמנים ומנורה שרופה

שאלה: כמה גרמנים צריך בשביל להחליף מנורה נשרפה? תשובה: רק שניים. הראשון – שייתן את ההוראה להחליף נורה והשני – שיחליף אותה בעצמו.

להרגיש כמו כלב

שאלה: למה בגרמניה אפשר להרגיש ממש כמו כלב? תשובה: כי בכל מקום שאתה מסתכל עליו ברחוב אתה רועה גרמני!

שאלות נפוצות על בדיחות על גרמנים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על גרמנים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על גרמנים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על גרמנים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על גרמנים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על סטודנטים

בדיחות על סטודנטים

בדיחות על טיסות

בדיחות על טיסות

בדיחות על יהודים

בדיחות יהודיות ודתיות

בדיחות לחג פסח

בדיחות לפסח

בדיחות ל-1 באפריל

בדיחות ל 1 באפריל

בדיחות לגיל 4

בדיחות לגיל 4