דף הבית » בדיחות » בדיחות ליום הולדת 70

בדיחות ליום הולדת 70

לא כל יום חוגגים יום הולדת 70. זה נחשב לאירוע חשוב ומשמעותי בחייו של אדם. קבלו כמה בדיחות ליום הולדת 70.
בדיחות ליום הולדת 70

יום הולדת משותף

3 נשים חולקות יום הולדת וחוגגות אותו יחד במסעדה האהובה עליהן: ביום ההולדת ה-40 שלהן הן הולכות למסעדה הזו כי המלצרים נראים טוב ולובשים מכנסיים צמודים. ביום ההולדת ה-50 שלהן הן הולכות למסעדה הזו כי המחירים הגיוניים ותפריט היינות מעולה. ביום ההולדת ה-60 שלהן הן הולכות למסעדה הזו כיהיא שקטה ויש לה נוף יפה. ביום ההולדת ה-70 שלהן הן הולכות למסעדה הזו כי היא נגישה לכסאות גלגלים. ביום ההולדת ה-80 שלהן הן הולכות למסעדה הזו כי הן מעולם לא היו שם

ארון מתים

גבר נותן לאשתו במתנה ארון מתים ליום הולדתה ה-70. ביום הולדתה ה-71 שאלה האישה את בעלה: למה לא נתת לי מתנה? הבעלה ענה: אבל לא השתמשת המתנה שנתתי לך בשנה שעברה.

בן 70 חכם

ילד שאל את סבא שלו ביום ההולדת ה-70 שלו אם הוא מפחד למות. הסבא שהיה איש חכם, ענה לו: אני מפחד מאידיוטים. מאידיוטים? שאל הילד. כן, ענה הסבא. הם הרוב והם קובעים מי יהיה ראש הממשלה שלך.

מחכה לאוטובוס

בן 70 יושב בתחנת אוטובוס כמה שעות, ובחור מתקרב ושואל אותו למי הוא מחכה. האיש עונה לו: אמרו לי שאני צריך לעלות לאוטובוס 115, בינתיים ספרתי 35.

כבוד בגיל 70

כשאתה מגיע לגיל 70, מגיע לך כבוד. כמה חבל שהחיים לא הוגנים.

בעל ארכיאולוג

למה ארכיאולוג הוא הבעל המושלם לכל אישה? כי ככל שהאישה נעשית מבוגרת יותר, כך הוא מתעניין בה יותר

השפעות הזמן

ככל שאתה מתבגר אתה משתבח עם הזמן. אלא אם כן אתה בננה

הדברים הגדולים בחיים

ילד שואל את סבא שלו: סבא, בן כמה אתה? הסבא עונה: אני בן 70. הילד: וסבא, מה מיוחד בגיל 70? הסבא עונה לילד: כשאתה מגיע לגיל 70 אתה מתחיל להעריך את הדברים הגדולים בחיים. הילד: כמו מה? הסבא עונה: כמו למשל, כשהתשבץ בעיתון מודפס באותיות גדולות.

גבר בן 70 עם חברה בת 18

איש הולך לרופא ומספר לו שיש לו בעיה עם החברה שלו שהיא בת 18 ומאוד קשה לו לספק אותה ושהוא גומר מהר. הרופא אומר לו קח אקדח וכשאתה מרגיש שאוטוטו אתה גומר אתה יורה כדור באוויר וככה מהרעש אתה מפחד ולא גומר. אחרי כמה ימים הרופא רואה את האיש הולך לאט ועקום ושואל אותו מה קרה לו. האיש מספר לו כשהגעתי הביתה מהמרפאה שלך לקחתי את חברה שלי למיטה, היא עשתה לי סקס אוראלי ואז לקחתי את האקדח, יריתי כדור לאוויר והיא נשכה לי את הביצים. ואם זה לא מספיק אז מארון יצא בחור צעיר עירום שצעק "אל תהרוג אותי!"

הוא יתקשה לך

גבר בן 70 הולך למאפיה ומבקש 40 באגטים. המוכר המופתע אומר לו: זה הרבה לחם, זה יתקשה לך. והגבר עונה לו: אם הוא הופך לקשה יותר תביא לי 80 באגטים.

שאלות נפוצות על בדיחות ליום הולדת 70

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות ליום הולדת 70 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות ליום הולדת 70 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות ליום הולדת 70 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות ליום הולדת 70 - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות ל"ג בעומר

בדיחות לג בעומר

בדיחות על מבוגרים

בדיחות על מבוגרים

בדיחות על בעלי חיים

בדיחות על חיות

בדיחות שוביניזם

בדיחות שוביניזם

בדיחות ארוכות

בדיחות ארוכות

בדיחות על גירושים

בדיחות על גירושים