דף הבית » בדיחות » בדיחות ליום האישה

בדיחות ליום האישה

יום האישה הבין לאומי חל ב-8 במרץ בכל שנה. הוא נקרא במקור "יום הפועלות הבין לאומי". מרכז החגיגות הוא להראות כבוד ואהבה כלפי נשים ולציין הישגים של נשים בתחומים שונים. קבלו כמה בדיחות ליום האישה
בדיחות ליום האישה

שיחה ביום האישה

שיחה בין 3 חברים ביום האישה: החבר הראשון אומר: אני קניתי לאשתי צמיד ושעון. אם היא לא תאהב את השעון, היא לפחות תוכל לשים את הצמיד. החבר השני אומר: אני קניתי לאשתי שרשרת וצעיף. אם היא לא תאהב את הצעיף, היא תוכל לפחות לשים את השרשרת. החבר השלישי אומר: אני קניתי לאשתי טבעת וקונדום. אם היא לא תאהב את הטבעת, שתלך להזדיין.

מתי יום האישה

בחור שואל את חבר שלו: תגיד, יום האישה זה היום נכון? החבר עונה לו: בעיקרון יום האישה היה אמור להיות אתמול אבל הן לא סיימו להתארגן.

יום הגבר הבין לאומי

בחורה שואלת את החבר שלה: מאמי, אתה זוכר שמחר זה יום האישה הבין לאומי, נכון? החבר עונה: כן מאמי, אני יודע. אבל מתי יום הגבר הבין לאומי? הבחורה: ב-1 באפריל.

מתנה ליום האישה

גבר רוצה לקנות מתנה לאשתו לכבוד יום האישה. הוא הולך לחנות חיות ומבקש לקבל תוכי. הוא שואל כמה עולה התוכי הירוק. המוכר עונה לו: אלף שקל. הגבר שואל: מה הוא כבר עושה שהוא עולה כל כך הרבה? המוכר: הוא יודע 3 שפות: אנגלית, ספרדית ועברית. הגבר עונה: לא, מה פתאום, אלף שקל זה הרבה. אין לך משהו יותר זול? המוכר אומר לו: תשמע, יש לי תוכי ב-10 שקל. הגבר שואל: מה פגום בו שהוא עולה 10 שקל? המוכר עונה: תשמע, הוא תוכי שהיה שייך למכון ליווי. אז הוא למד מלא קללות והוא כל הזמן מקלל ואומר מילים גסות. הגבר חושב ואומר: יאללה ניקח אותו, למה לא. כל הדרך הביתה התוכי מקלל ואומר מילים גסות (כל כך גסות שאי אפשר לכתוב אותן פה ... ) האיש שם את התוכי ליד דלת הכניסה והתוכי ממשיך בשלו. כשמגיעה אישתו יוליה הביתה, התוכי אומר "יוליה מה שלומך? שתהיה לך משמרת נעימה"

היום יום האישה

איש מגיע לבית שלו ביום האישה, רואה את אשתו שוטפת כלים ואומר לה: מותק שלי, עזבי את הכלים. היום זה יום האישה, תמשיכי מחר.

זיון ביום האישה

נערה שומעת את אמא שלה אומרת לסבתא שהיא רוצה זיון ליום האישה. ואז כשהנערה שואלת מה זה זיון, הסבתא שתמיד יודעת מה להגיד אומרת לה שזה לעשות תספורת מיוחדת. אחרי כמה ימים כשהנערה, האמא, הסבתא והכלב של המשפחה הולכים למספרה, הנערה נכנסת למספרה מהר ואומרת לספר: אני, אמא שלי, סבתא שלי והכלב צריכים זיון. הספר מסתכל על הנערה ואומר לה: את ואמא שלך יכולות לקבל זיון ממני. הסבתא שלך יכולה לקבל זיון מהכלב.

מה קרה היום?

ילד: אבא אבא! מה קרה היום? בבוקר היה קר, אחר כך היה חם, ואחר כך שוב קר מאוד! האבא עונה לו: לא קרה כלום בני היקר, היום יום האישה!

שוד בבנק זרע

גבר הולך ביום האישה לבנק הזרע כשהוא רעול פנים ועם אקדח, ואומר: ידיים למעלה, זה שוד! האישה אומרת אדוני אתה טועה אין פה כסף, זה בנק הזרע. אני יודע, עונה הגבר, קחי מבחנה ותשתי אותה. לא, בבקשה! עונה האישה. הגבר: תשתי! האישה פותחת את המבחנה ושותה. עוד אחד, אומר לה הגבר, ואז עוד אחד. אחרי שהאישה שתתה את הזרע של עשר מבחנות, הגבר מוריד את הכיסוי מהפנים ואומר לאישתו: יום האישה שמח! ואת רואה שהטעם של הזרע הוא לא כל כך נורא?

שיחה בין בעל ואישה

הבעל: מותק את יודעת למה יום האישה זה היום ולא לפני יומיים? לא, למה? שואלת האישה. כי הגעתן באיחור, עונה הבעל. האישה: ואתה יודע שהיה אמור להיות גם יום הגבר? ומה קרה עם יום הגבר? שואל הבעל שכחתם התאריך, עונה האישה

מתנה להיום הולדת

אישה נותנת לבעלה כמתנת יום הולדת מברשת ניקוי. זה מה שאת נותנת לי כמתנה ליום הולדת שלי? התפלא הבעל. האישה עונה: זה כדי שתנקה את המחבת שנתת לי ליום האישה.

שאלות נפוצות על בדיחות ליום האישה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות ליום האישה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות ליום האישה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות ליום האישה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות ליום האישה - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על חמות

בדיחות על חמות

בדיחות לפסח

בדיחות לפסח

בדיחות ליום האהבה

בדיחות ליום האהבה

בדיחות טבעונים

בדיחות טבעונים

בדיחות על פסיכולוגים

בדיחות על פסיכולוגים

בדיחות ילדים

בדיחות ילדים