דף הבית » בדיחות » בדיחות על חברים

בדיחות על חברים

הכי קרובים אלינו בעולם

בין אם מדובר בחברים הקרובים מבית הספר, מהצבא, או מהלימודים, דבר אחד בטוח – החיים שלנו לא היו נראים אותו הדבר בלעדיהם. החברים שלנו מחזקים אותנו כשקשה, מצחיקים אותנו, מעבירים איתנו את הזמן ובעיקר נותנים לנו כוח להמשיך בחיים שלנו ולהגשים את החלומות שלנו. בשביל להעביר לכם את הזמן בכיף ריכזנו עבורכם מבחר בדיחות על חברים – על החברים הטובים, על החברים הפחות טובים, על בני ובנות הזוג שלנו, על הקולגות מהעבודה ולמעשה, על החיים בצל בני אדם נוספים שאנחנו אוהבים. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הבדיחות בנחת, להפיץ לחברים ובעיקר – לא לשכוח לצחוק. החברים שלנו משמעותיים בחיים שלנו והחיים שלנו לא היו נראים אותו הדבר בלעדיהם – חשוב שתתנו להם את הכבוד והאהבה שמגיעים להם. תהנו!
בדיחות על חברים

איש מכירות

איש מכירות שהתעייף מהעבודה שלו החליט להתגייס למשטרה. כעבור כמה חודשים הוא פגש חבר שעבד איתו במכירות. "תגיד, איך העבודה החדשה?" החבר התעניין. "השכר האמת לא כזה גבוה, השעות של העבודה לא כאלה נוחות", השוטר הצעיר מספר לחברו. "אבל האמת היא שהתענוג האמיתי זה שהלקוח כבר לא תמיד צודק..."

לא מדברים יותר

איש אחד מספר לחברו בנחת, "אני כבר לא מדבר עם אישתי משהו כמו שנה וחצי." "וואלה?", חברו משיב לו, "למה?!" הראשון מסביר לחברו, "האמת היא שאני פשוט לא אוהב להפריע לה באמצע הדיבור."

שני פרפרים

פרפר אחד שואל את החבר שלו, "תגיד, כמה זמן לדעתך ייקח לי להגיע עד למעלה?" חברו משיב, "כמה שייקח..." הפרפר הראשון אז עלה למעלה ונלקח.

שיחה בבית הכלא

אסיר אחד שואל יום אחד את חברו לתא, "תגיד, מה בעצם גורם לך להאמין שהאישה שלך תישאר נאמנה לך כשאתה פה?" האסיר עונה לו בקלילות, "ובכן, קודם כל היא מאוד אוהבת אותי. שנית, היא עקרת בית שקטה. אבל יותר מהכל, היא גם בכלא..."

מהירות מופרזת

שוטר יום אחד עצר נהג שיכור על נהיגה במהירות מוגזמת. "רשיונות בבקשה", השוטר ניגש אליו ואמר לו. השיכור השיב בצחוק, "אני חושב שקצת איחרת – אחד החברים שלך לדעתי לקח לי אותם כבר לפני שבועיים..."

בדיחה על פולנים

שני חברים יושבים יום אחד בבית קפה. האחד מספר איזו בדיחה על פולנים והשני משיב לו, "תראו איזה קשה, רק על פולנים יש בדיחות – על כל השאר זה אמיתי..."

חבר טוב

חבר טוב ייתן לך אוכל – אבל חבר ממש טוב, יסיים לך את האוכל.

שאלות נפוצות על בדיחות על חברים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על חברים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על חברים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על חברים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על חברים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות רפואה

בדיחות רפואה

בדיחות על זקנות

בדיחות על זקנות

בדיחות על סטלנים

בדיחות על סטלנים

בדיחות על שיכורים

בדיחות על שיכורים

בדיחות גסות

בדיחות גסות

בדיחות על חיסון קורונה

בדיחות על חיסון לקורונה