דף הבית » בדיחות » בדיחות ליום המשפחה

בדיחות ליום המשפחה

יום המשפחה נקרא בעבר יום האם ובו מציינים בישראל וברחבי העולם את המשפחתיות באופן כללי ואת ערך האימהות. נהוג להקדיש את יום המשפחה לבילויים משפחתיים. קבלו כמה בדיחות ליום המשפחה.
בדיחות ליום המשפחה

שיחה

שיחה בין בני זוג: הגבר: אני אוהב אותך האישה: אני יותר שיחה בין חברות: מישהי אומרת לחברה שלה: אני אוהבת אותך החברה עונה: גם אני אותך שיחה בין בני משפחה: בן משפחה אחד אומר לשני: אני אוהב אותך והשני עונה: מה אתה צריך?

מאיפה באנו

ילד שואל את אמא שלו: איך העולם התחיל? מאיפה באנו? האמא עונה: מאדם וחווה הילד: אבל אבא אמר לי שבאנו מהקופים והאמא עונה לו: יש הבדל בין המשפחה שלי למשפחה של אבא

אחותי מפריעה לי

אבא, אמא! שירן קוראת לי ראש גדול! ומה אתה עושה? שואל האבא אני רץ אחריה אבל לא יכול לתפוס אותה כי היא נכנסת לרחובות צרים, עונה הילד.

בעלי לא חזר

בת מספרת לאמא: אני לא יודעת מה לעשות, אתמול שלחתי את אלעד לקנות אורז והוא לא חזר. האמא: אל תדאגי, פשוט תכיני פסטה.

שירן באוטובוס

שירן יושבת באוטובוס במושב מאחורי הנהג ומתחילה לשיר: אם אבא שלי היה שור, ואמא שלי הייתה פרה – הייתי פאריטה! היא ממשיכה לשיר: אם אבא שלי היה דוב ואמא שלי הייתה דובה – הייתי דובוניטה! והיא ממשיכה: אם אבא שלי היה קוף ואמא שלי הייתה קופה – הייתי קופיקה! וכך היא ממשיכה לשיר ולנהג כבר מתפוצץ הראש והוא אומר לה: אם אבא שלך היה גנב ושיכור ואמא שלך הייתה שרמוטה, מה היית? אז שירן מתחילה לשיר: אם אבא שלי היה שיכור וגנב ואמא שלי הייתה שרמוטה – הייתי נהגת אוטובוס!

להתראות

אבא שמע את הבת שלו אומרת לפי השינה: אלוהים, שמור על כולנו. להתראות סבתא. למחרת הסבתא שהייתה בריאה וללא שום סימנים שהיא הולכת למות – מתה באופן פתאומי. האבא היה בשוק, אבל חשב לעצמו שזה בטח מקרי. אחרי כמה ימים, האבא שמע את הילדה אומרת לפני השינה: אלוהים, שמור על כולנו. להתראות דוד משה. למחרת, דוד משה שהיה בריא לגמרי – מת באופן פתאומי. האבא כבר היה ממש ממש בשוק, והתחיל להבין שלבת שלו יש כוחות והיא יודעת לחזות את העתיד. אחרי כמה ימים, הוא שומע את הילדה אומרת לפני השינה: אלוהים, שמור על כולנו. להתראות אבא. האבא המפוחד לא ישן כל הלילה. למחרת, מבלי להגיד כלום לאף אחד הוא נשאר כל היום סגור במרתף של הבית והוא חיכה שהיום הזה יעבור. הוא התקשר לאשתו ואמר לה שיש המון עבודה ושהוא נאלץ להישאר במשרד עד 12 בלילה. הגיעה השעה 12 בלילה והאבא לא מת. הוא חשב לעצמו: הבת שלי טעתה, לא באמת יש לה כוחות על. הוא יצא שמח מהמרתף. הוא נכנס לחדר השינה ורואה את אשתו עצובה מאוד. הוא שואל אותה: מה קרה? אשתו עונה: אלי הבוס היקר שלי נפטר!

משפחה ענייה

בחורה מספרת: המשפחה שלי הייתה כל כך ענייה שהדבר היחיד שקיבלתי בירושה זה את הנטייה להשמנה...

שלושה ילדים

צחי שואל את אחיו יוסי שהוא אבא לשלושה ילדים: אם היית חוזר אחורה בזמן, עדיין היית מביא ילדים? יוסי עונה לו: כן, רק לא את השלושה האלה.

האות המקללת

אמא, אבא! שירן קוראת לי בן של זונה ושל הומו! בסדר, עונים ההורים, אתה ילד מאומץ.

משפחה של צבים

צבים חוגגים את יום המשפחה. אחד מהם אומר: אני הולך לקנות יין ומיד חוזר. אחרי שנה הוא חוזר ושואל: רציתם יין לבן או אדום?

שאלות נפוצות על בדיחות ליום המשפחה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות ליום המשפחה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות ליום המשפחה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות ליום המשפחה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות ליום המשפחה - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על פנסיה

בדיחות על פנסיה

בדיחות חנוכה

בדיחות חנוכה

בדיחות על בחורות

בדיחות על בחורות

בדיחות על סטודנטים

בדיחות על סטודנטים

בדיחות קרש

בדיחות קרש

בדיחות על הורים

בדיחות ליום האישה