דף הבית » בדיחות » בדיחות לליל הסדר

בדיחות לליל הסדר

ליל הסדר הוא שמו של הלילה שפותח את חג הפסח. ערב זה חל בליל ט"ו בניסן במסורת היהודית. בערב זה, מתכנסים יחדיו ומקיימים את מצוות קריאת ההגדה, על מנת להעביר את סיפור יציאת מצרים לדורות הבאים. קיימים מספר מנהגים בערב זה, המשתנים בהתאם לעדה. בליל הסדר נשאלות ארבעת הקושיות על ידי האדם הצעיר ביותר בחדר, וכולם נהנים מחיפוש האפיקומן. מבנה הסדר הוא מורכב ומכניס בתוכו פרטים רבים. שולחן הסדר מאופיין במאכלים שלא נמצאים בדרך כלל בחיי היום יום. מצוות אכילת המצה, היא מצווה מרכזי, שכן בזמן שבני ישראל צעדו במדבר, הם אכלו מצות מאחר ומיהרו לצאת ממצרים ובצקם לא הספיק לתפוח. ליל הסדר פותח את חג הפסח שנמשך שבוע שלם ונחתם בערב חג שני. זמן מצויין לנסות חלק מהבדיחות על המשפחה והחברים.
בדיחות לפסח

אין על החגים שלנו

אין על חגי ישראל: בפסח: אין לנו מה לאכול בסוכות: אין לנו איפה לאכול בראש השנה: אין לנו זמן לאכול יום כיפור: אסור לנו לאכול בתשעה באב: אסור לנו לאכול בפורים: אנחנו שיכורים מכדי לאכול בחנוכה: משמין מכדי לאכול בשבועות :עייפים מכדי לאכול ועד שיש טו בשבט הכול יבש

ניהול זמן

איך זה שלבני ישראל לא היה זמן לחכות לבצק שיתפח, אבל לעשות במצה כל כך הרבה חורים\ כן?

תשאול פסח

האם יש לך ביסקוויט ביד? לא האם נגעת בביסקוויט? לא האם הרחת ביסקוויט? לא האם היית בקשר עם ביסקוויט בעבר? לא מישהו נתן לך ביסקוויט להעביר? דיייי כבר אמא! תני לי להיכנס לשירותים!

יותר טוב

כמו שנאמר: מצא אשה, מצא טוב אך מצה עם שוקולד, יותר טוב

אסור לטייל

איפה אסור לטייל בחג הפסח? בבית לחם

הגיבור של פסח

שאלה:מיהו הגיבור של פסח? תשובה: אפיקו-מן

תשאול פסח

האם יש לך ביסקוויט ביד? לא האם נגעת בביסקוויט? לא האם הרחת ביסקוויט? לא האם היית בקשר עם ביסקוויט בעבר? לא מישהו נתן לך ביסקוויט להעביר? דיייי כבר אמא! תני לי להיכנס לשירותים!

מייל לא כשר

הרב של פסח הורה לכל מאמיניו לא לשלוח מיילים בפסח מחשש לעברה על מצוות החג. שאלו אותו החכמים: מדוע כבוד הרב? ענה להם הרב:" השטרודל, לא כשר"

מי כתב את השטויות האלה?

עיוור שהגיע לחגוג את ליל הסדר עם חברים מחזיק מצה ביד וממשש אותה. מבקש לעצור את הסדר ושואל: תגידו, מי כתב את השטויות האלה?

עדיין רטוב

שני שוטרים מגיעים לזירת אירוע ומגלים אשה שירתה בבעלה. מתקשרים אל מפקד התחנה ומדווחים לו. המפקד שאל אותם מה הסיבה שהאשה ירתה בבעלה. "דרך לה על הרטוב בניקיון פסח". שואל מפקד התחנה: אוקיי, ועצרתם אותה?". עונה לו אחד השוטרים: עדיין לא, הרצפה עדיין רטובה.

לא ידעתי שהוא בהריון

שואלת המורה את התלמיד: באחזה חודש פסח? עונה לה התלמיד: בכלל לא ידעתי שהוא בהריון

שאלות נפוצות על בדיחות לליל הסדר

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות לליל הסדר לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות לליל הסדר שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות לליל הסדר שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות לליל הסדר - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על אף גדול

בדיחות על אף גדול

בדיחות העיקר לצחוק

בדיחות

בדיחות ילדים

בדיחות ילדים

בדיחות מהירות

בדיחות מהירות

בדיחות על אחים

בדיחות על אחים

בדיחות קרש

בדיחות קרש