דף הבית » בדיחות » בדיחות על בנות

בדיחות על בנות

בנות ובנים בדרך כלל כל כך שונים זה מזה וטוב שכך, אחרת החיים שלנו היו מאוד משעממים ולא היינו יכולים לצחוק אחד על השני. קבלו כמה בדיחות על בנות.
בדיחות על בנות

כפר לנשים בלבד

10 חברות מגיעות לכפר המיועד לנשים בלבד. אחרי 10 ימים כל הבנות היו חרמניות. בכפר היה חמור ששתה מים מהנחל. כולן עמדו בתור כדי להגיע לחמור. פתאום הגיעה לבנת, החברה הפופולרית ביותר בקבוצה ושאר הבנות אמרו לה להיות ראשונה. לבנת: לא, אני לא עושה דברים כאלה. הבנות: נו יאללה, אנחנו כאן 10 ימים ללא גברים. לבנת מסכימה והולכת לכיוון החמור. היא מורידה את התחתונים שלה, ואז החברות צועקות: לבנת!!! יא חולת נפש!! החמור הוא בשביל לעבור את הנחל לכפר הגברים!

צ'אט

גדי מספר לחבר שלו אייל: דיברתי עם בחורה בצ'אט במשך חצי שנה עד שהיא הסכימה לשלוח לי תמונה. נו, ואיך היא? שואל אייל. גדי: היא כל כך מכוערת שהאנטי וירוס חוסם את התמונות שלה.

אישה נוהגת

שוטר עוצר אישה ושואל אותה: למה נגעת בטלפון בזמן הנהיגה? אני רושם לך דוח! האישה עונה לו: אין בעיה, תרשום לי דוח ואני אבטל אותו כי אני רק הסתכלתי על הטלפון ואתה לא יכול להוכיח אחרת. אז השוטר נוגע בציצים של האישה. האישה: מה אתה עושה?? אני אתבע אותך על הטרדה מינית! השוטר: יאללה תתבעי אותי, אני רק הסתכלתי את הציצים שלך ולא תוכלי להוכיח אחרת.

מה יש לאישה?

דני מספר לקובי: אשתי מקבלת מחזור פעם בחודש וזה לוקח 5 ימים עד שזה הולך לה. קובי: ואשתי מקבלת משכורת פעם בחודש ולוקח 5 ימים עד שזה הולך על בגדים.

בחורה עם אינטרסים

הילה בת ה-25 מתחתנת בעוד שבוע עם משה, קשיש בן 85 כדי להישאר עם כל הכסף שלו. החברה שלה יובל אומרת לה: את משוגעת, איך את יכולה לעשות את זה? בטח הוא ירצה לשכב איתך, איכס!! הילה אומרת: כבר שכבתי עם מלא מכוערים עבור תשלום סמלי, אז מלשכב עם משה פעם בחודש במקרה הטוב עד שהוא ימות לא יקרה לי כלום. בלילה הראשון אחרי החתונה הם ישנים בחדרים נפרדים כי ככה רצתה הילה. משה החרמן מגיע לחדר של הילה ואומר לה: מותק, באתי להיות איתך. הם שוכבים, ואחרי זה הילה בשוק ממה שהיה שם. אחרי 10 דקות שוב משה נכנס לחדר ואומר באתי להיות איתך, ושוב שוכבים וככה הסיטואציה חוזרת על עצמה עוד 6 פעמים עד שהילה אומרת למשה: די, אתה בן 85 וכבר 8 פעמים זיינת אותי, בחיים זה לא קרה לי עם כל הגברים שהיו לי לפניך! משה עונה לה: מה?? אני כבר הייתי פה הלילה??

סוגי ציצים

חברים מדברים על הציצים של החברות שלהם: דני: הציצים של אולגה הם כמו מלונים קובי: הציצים של יעל הם כמו אבטיחים אלון: הציצים של חן הם כמו בצלים. דני וקובי: כמו בצלים? אלון: כן, בכל פעם שאני רואה אותם בא לי לבכות.

בעלי מלח

אלה מספרת לחברתה ליאורה שבעלה מלח ושהוא חודש בבית ואחר כך חצי שנה בים. ליאורה: בטח קשה לך, נכון? אלה: דווקא לא. חודש עובר מהר ואחר כך אני ממשיכה לשכב עם כולם.

חניה

אישה מחנה את הרכב ושואלת את בעלה: החניתי רחוק מהמדרכה? הבעל: לאיזו מדרכה את מתכוונת, איפה שאנחנו גרים או ממול?

אמהות

אמא שהיא מורה מוצאת בקבוק וודקה בחדר של הבת שלה וחושבת: הבת שלי שותה אמא שהיא מהנדסת מוצאת סיגריות בחדר של הבת שלה וחושבת: הבת שלי מעשנת אמא דוגמנית בלונדינית מוצאת קונדומים בחדר, בתיק וברכב של הבת שלה וחושבת: מה, לבת שלי יש זין?

בלונדינית באוטו

אסף מראה בגאווה לחברה החדשה שלו דנה את הרכב החכם שהוא קנה. דנה בחורה יפה מאוד ואלגנטית, עדינה ומנומסת עד כדי כך שיום אחד אסף הפליץ ודנה כמעט עזבה אותו בגלל זה. דנה: אני לא מאמינה שהרכב כזה חכם. אסף אמר לרכב: קח אותנו לאכול שווארמה. הרכב ענה לו: אתה עם דנה והיא לא אוכלת בשר. דנה הייתה בשוק. כמה דקות אחרי זה דנה הפליצה בשקט. הרכב עצר בצד הדרך והפעיל ונטה מיוחדת תוך כדי שהוא אמר: דנה המגעילה הפליצה! אסף נקרע מצחוק ודנה אמרה בכעס לאוטו: קח אותנו לבתים של כל מי ששכב עם אסף שלי לפניי! האוטו ענה: אין יעד כזה, אסף בתול! דנה צוחקת ואז אסף מחליט לבדוק את דנה ואומר לאוטו: קח אותנו לבתים של כל מי שדנה שכבה לפניי! האוטו עונה: זה מעל 50 יעדים, אין מספיק סוללה.

שאלות נפוצות על בדיחות על בנות

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על בנות לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על בנות שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על בנות שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על בנות - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על מנהלים

בדיחות על מנהלים

בדיחות העיקר לצחוק

בדיחות

בדיחות על פסח

בדיחות לפסח

בדיחות חנוכה

בדיחות חנוכה

בדיחות מטומטמות

בדיחות מטומטמות

בדיחות על מכוערים

בדיחות על מכוערים