דף הבית » בדיחות » בדיחות על בדואים

בדיחות על בדואים

קצת על הבדואים

הקהילה הבדואית היא מהחזקות במדינתנו הקטנה, בעיקר באזורי הנגב. על הקהילה הבדואית ישנן סטיגמות רבות והגדולה שבהן, היא השוטטות הלא נגמרת שלהם באזורי המדבר והחיבה העזה שלהם לגמלים. אז נכון, לא כולם כאלה וגם חשוב לזכור שהבדואים משתלבים במדינה האהובה שלנו בשלל תחומי עניין ותעסוקה. בשביל להעביר לכם בכל זאת את הזמן בכיף, ריכזנו לכם כמה בדיחות מצחיקות במיוחד על בדואים שיגרמו לכם להתגלגל מצחוק. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הבדיחות עם הקרובים אליכם ולהפיץ אותם לחברים שיוכלו לצחוק ביחד איתכם. אז יאללה, שתהיה לכם קריאה מהנה, מקווים שעשינו לכם חשק לטייל במדבר. תהנו!
בדיחות על בדואים

בדואי חרמן

בדואי אחד התהלך לאיטו עם הגמל שלו בלב המדבר. אחרי צעדה של יותר משבועיים הוא נהיה מאוד חרמן וניסה בשלל דרכים וצורות לעשות את זה עם הגמל שלו. הגמל לא ממש שיתף פעולה ובכל פעם שהבדואי התקרב לאיבריו המוצנעים הוא התעקם בחוסר נוחות. יום אחד הבדואי ראה בדרכו רכב קטן שעבר תאונה ולצידו בחורה נאה מאוד. היא אמרה לו שאם הוא יתקן לה את האוטו היא תהיה מוכנה לעשות כל מה שהוא רוצה. הבדואי החל לעבוד במרץ על העבודה, תיקן לה את הרכב ואז אמר לה, "עכשיו אשמח אם תוכלי בבקשה להחזיק לי את הגמל לכמה דקות".

ציוד שימושי למדבר

שלושה בדואים נסעו ללב ליבו של מדברית מרוחקת. הראשון הביא שתייה, השני אוכל והשלישי הביא עימו דלת של מכונית ישנה. הראשון אמר, "אני הבאתי שתייה בשביל שאם נהיה צמאים נוכל לשתות". השני אמר, "אני הבאתי אוכל בשביל שאם נהיה רעים, אני אוכל". על השלישי השניים הסתכלו במרץ, "יא דביל, למה לעזאזל הבאת דלת של מכונית?" השלישי חושב לעצמו ולבסוף אומר, "אני הבאתי בשביל שאם יהיה לנו חם נוכל לפתוח חלון!"

מה עושים עם גמל עצלן

בדואי מתהלך יום אחד עם גמל במדבר. לפתע הגמל מתיישב ולא רוצה לזוז. הבדואי מתעצבן ומנסה לדחוף אותו, לפתות אותו עם אוכל או לעודד אותו אבל שום דבר לא עוזר. לבסוף האיש הולך ומגיע לבית קטן ורואה שם בדואי ממנו הוא מבקש עזרה. הבדואי הידידותי מסכים לעזור ולוקח איתו רמפה. הם הולכים לגמל, והבדואי הידידותי מעלה את הגמל על הרמפה ונותן לו כזו בעיטה שגורמת לו לרוץ. "מה אני אעשה עכשיו?!", הבדואי המבוהל אומר לו, "איך אני אמור להגיע לגמל?!". "אה, זה לא סיפור", הבדואי הידידותי אומר לו, "בוא תעלה לרמפה ונגרום לך גם לרוץ".

שאלות נפוצות על בדיחות על בדואים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על בדואים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על בדואים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על בדואים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על בדואים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על גבוהים

בדיחות על גבוהים

בדיחות היריון

בדיחות היריון

בדיחות ספורט

בדיחות על ספורט

בדיחות על נשים מרוקאיות

בדיחות על מרוקאיות

בדיחות בלונדיניות

בדיחות בלונדיניות

בדיחות קרש

בדיחות קרש