דף הבית » בדיחות » בדיחות על בעלי חיים

בדיחות על בעלי חיים

מעניין איזה בדיחות החיות מספרות עלינו. בגלל שאנחנו לא יכולים להבין אותן, קבלו כמה בדיחות על בעלי חיים.
בדיחות על חיות

לעבור את הנחל

איש רוצה לעבור לצד השני של הנחל. הוא שואל את האיש שנמצא בצד השני אם הוא יכול לעבור את הנחל ברגל מבלי להיסחף בזרם ומבלי שהמים יכסו אותו. האיש בצד השני עונה: בטח, ברור שאתה יכול. האיש רק שם רגל בנחל והזרם סחף אותו כל כך חזק שהוא התחיל לשחות במרץ. כשהוא הגיע לצד השני של הנחל, הוא הלך כועס לדבר עם האיש שאמר לו שאפשר לעבור מבלי להיסחף ואמר לו: יא חתיכת חרא! כמעט הרגת אותי! למה אמרת לי שאני יכול עבור? האיש ענה לו: אבל ראיתי ברווז שעבר את הנחל בקלות

מכשיר ניווט

שאלה: איך קוראים למכשיר ניווט לווייני של רועה צאן? תשובה: ג'י פי עז

הנמר ששולט בג'ונגל

נמר הולך בג'ונגל, כאילו הוא הכי חזק והכי יפה בכל העולם. הוא פוגש את האייל ואומר לו: תגיד לי יא מניאק, מי הכי יפה והכי חזק בג'ונגל הזה? האייל: בטח שאתה. הנמר ממשיך ללכת שמח, ושואל את הארנב: תגיד לי יא מניאק קטן, מי הכי יפה והכי חזק בג'ונגל הזה? הארנב: בטח שאתה. רק אתה. הנמר ממשיך ללכת, אפילו יותר שמח מקודם. הוא פוגש את הפיל ושואל אותו: יא מניאק שמן ומטומטם, מי הכי יפה והכי חזק בכל הג'ונגל הזה? הפיל שכבר עייף מהשטויות של הנמר, תופס אותו ברגל אחת בעזרת החדק שלו ומעיף אותו מצד לצד עד שהנמר כבר גמור. ואז הנמר אומר לפיל: אחי, אם לא ידעת את התשובה הכל בסדר, היית אומר לי. התשובה זה אני. הפיל: כן, אני הכי חזק

כיפה אדומה

כיפה אדומה מגיעה לבקר את סבתא שלה, היא לא יודעת שהזאב טרף אותה. כיפה אדומה אומרת: סבתא, איזה עיניים גדולות יש לך. הזאב שמחופש לסבתא עונה: זה כדי לראות אותך יותר טוב. כיפה אדומה: סבתא, איזה אף גדול יש לך. הזאב: זה כדי להריח אותך יותר טוב. כיפה אדומה: סבתא, איזה אוזניים גדולות יש לך. הזאב: זה כדי לשמוע אותך יותר טוב. כיפה אדומה: ואיזה פה גדול יש לך, סבתא. הזאב: חמודה, את באת לביקור או כדי להעביר עליי ביקורת?

האריה מתחתן

אריה הזמין את כל החיות ביער לחגוג איתו את מסיבת החתונה שלו. אחד האורחים היה עכבר קטן שאיחל לו: כל טוב אחי! שיהיה לך המון מזל טוב! בהתחלה האריה לא התייחס אליו, אבל אז העכבר השיכור צעק בלי הפסקה והמשיך לקרוא לאריה "אחי". האריה תפס את העכבר ואמר לו: אתה חוצפן! אני אריה מלך החיות, איך אני יכול להיות אחיך? אתה בסך הכל עכבר קטן! העכבר ענה לו: תירגע אחי, גם אני הייתי אריה לפני שהתחתנתי.

שור חזק

בעל חווה הולך לחפש שור חזק כדי לזווג אותו עם הפרות בשדה שלו. הוא מגיע לקנות שור ושואל את בעל המקום: איזה שור עושה את העבודה שלו עם הפרות הכי טוב? בעל המקום: השור הזה הוא כמו מכונה, אבל עולה 40 אלף שקל. בעל החווה חושב: 40 אלף שקל זה יקר מאוד, אבל אם הוא עושה את העבודה שלו כמו שצריך זה שווה את המחיר. הוא קונה את השור. בעל החווה שם את השור בחווה שלו וטס לנסיעת עסקים בחו"ל. אחרי שבוע בעל החווה מתקשר לאחד העובדים שלו ושואל אותו: השור שקניתי עושה את העבודה שלו? העובד נקרע מצחוק ועונה: השור הזה עובד? לא, מה פתאום. הוא לא עושה כלום. בעל החווה אומר לעצמו, כנראה בגלל שזה מקום חדש צריך לתת לו זמן. אני אחכה עוד שבוע. אחרי שבוע, בעל החווה שוב מתקשר לאותו עובד ושואל אותו: נו, השור כבר עושה את העבודה שלו? ושוב העובד צוחק ואומר לו שהשור לא עושה כלום. וכך קורה שבוע אחרי שבוע, במהלך חודש שלם. לפני שבעל החווה חוזר לארץ, הוא שוב שואל את העובד אם השור עושה את העבודה שלו וכשהוא מקבל לא כתשובה הוא אומר לעובד: תהרוג את השור ותעשה אותו "על האש", זה יהיה הברביקיו הכי יקר בעולם! בעל החווה שחזר לארץ, אוכל את הסטייק מהשור שעלה לו 40 אלף שקל ואומר לעובד שלו: אני לא מאמין שהוא לא עשה את העבודה שלו, שילמתי עבורו 40 אלף שקל. והעובד ענה: הוא לא עשה כלום! כל היום הוא רק עלה על הפרות.

משחקי וידאו

שאלה: למה חתולים כל כך טובים במשחקי וידאו? תשובה: כי יש להם 7 נשמות

נקניקיה

שני קניבלים מגיעים בפעם הראשונה בחייהם לארצות הברית. פתאום הם רואים דוכן שעליו השלט: Hot Dog וואו! הם מתלהבים, כלב חם נשמע מעולה! הם מבקשים פעמיים Hot Dog ולא מבינים למה הם קיבלו נקניקיה בלחמנייה. אחד מהם שואל את המוכר: אתה בטוח שאוכלים דווקא את החלק הזה של הכלב?

החיה הכי עתיקה

שאלה: איזו חיה הכי עתיקה בעולם? תשובה: פרה, כי היא בשחור – לבן

צפרדע

שאלה: איך קוראים לצפרדע בלי עין? תשובה: צפרד...

שאלות נפוצות על בדיחות על בעלי חיים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על בעלי חיים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על בעלי חיים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על בעלי חיים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על בעלי חיים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות פורים לילדים

בדיחות על פורים

בדיחות על חמורים

בדיחות על חמורים

בדיחות מה משותף

בדיחות מה משותף

בדיחות על חברים

בדיחות על חברים

בדיחות על חרדים

בדיחות על חרדים

בדיחות על תוכים

בדיחות על תוכים