דף הבית » בדיחות » בדיחות על דוסים

בדיחות על דוסים

אומה חזקה במדינה האהובה שלנו

הדתיים במדינת ישראל האהובה שלנו הם אוכלוסייה חזקה, מופלאה ומסקרנת במיוחד שלוקחת חלק חשוב בשגרה ובאופי של המדינה. ולמרות זאת, כמו בכל קבוצה של אנשים, גם עליהם אפשר לצחוק בחיבה רבה. בשביל להעביר לכם את הזמן בכיף ריכזנו עבורכם מבחר בדיחות על דוסים שיעבירו לכם את הזמן בכיף ויצחיקו את החברים. תהנו!
בדיחות דוסים

נכנסים לבר

מוסלמי, יהודי ונוצרי נכנסו לבר. לפתע הברמן שאל אותם – "תגידו, מה זה – בדיחה?"

ארבעת האחים

חכם יהיה זה שלא יודע לשאול את התם שאלה מרושעת. תם יהיה זה שלא יודע לשאול את הרשע שאלה חכמה.

משה רבנו וים סוף

שאלה: מה משה רבנו אמר לים סוף? תשובה: אני אקרע אותך!

תאונה קלה

פעם נסעתי בנחת ברכב שלי ופתאום מישהו נכנס באוטו מאחורה. כועסת יצאתי מהאוטו וגם הוא יצא. אחרי שהוא אמר סליחה כמה פעמים, אמרתי לו, "פרו ורבו ומלאו את הארץ, אבל לא בדיוק באותם המילים...

חמץ בפסח

שאלה: מה אומרים על החמץ בחג הפסח? תשובה: חמץ הוא חיפש, חמץ הוא מצה.

ויכוח סוער

נוצרי ויהודי מתווכחים בנוגע לדתם ולבסוף הנוצרי אומר ליהודי, "לא ידעת שישו הולך על המים?" היהודי משיב בלי להתבלבל, "מה, לא ידעת שחרא נוטה לצוף?"

שהשם יעזור לך למצוא חניה

יהודי חילוני נוסע לאיטו בירושלים ומחפש מקום חניה ולא מצליח. בייאוש הוא מרים את הראש לשמיים ומתחנן לקדוש ברוך הוא – "אם אתה מארגן לי מקום חניה אני מבטיח לאכול כשר, לצום ביום כיפור, לכבד את החגים ולשמור שבת". הבחור רק סיים את התפילה וראה מול העיניים מקום חניה מצוין. הוא מרים את ראשו לשמיים ואומר "בעצם לא חשוב, כבר הסתדרתי..."

אותה חתונה, אבל קצת אחרת

שאלה: מה ההבדל בין חתונה חילונית, חרדית ורפורמית? תשובה: בחילונית הכלה בהיריון, בחרדית – אמא של הכלה בהיריון וברפורמית – הרבנית בהיריון!

כיף לשמח שבעה לבבות

רב אחד מספר לחברו הקרוב – "אתמול חיתנתי שלושה זוגות. זה עשה לי הרגשה ממש טובה לשמח שבעה לבבות!" חברו מתקן אותו, "אתה מתכוון לשישה לבבות לא?" הרב משיב לו, "לא, האמת שהתכוונתי לשבעה. מה אתה חושב – שאני עובד בחינם?!"

רווח מטעות של אחר

"תגיד אדוני הרב", יהודי מחליט יום אחד לשאול את הרב שלו, "לדעתך זה הוגן שאדם אחד ירוויח מטעות של חבר שלו?" "מה פתאום, ידידי", הרב משיב. "אפילו בתרה כתוב שאדם אסור שירוויח מטעות של רעהו!" "אדוני הרב אתה בטוח?", היהודי שואל. "כמובן!" "אם כך, מה דעתך להחזיר לי את הכסף ששילמתי לך על כך שחיתנת אותי עם אישתי?"

שאלות נפוצות על בדיחות על דוסים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על דוסים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על דוסים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על דוסים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על דוסים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות גרועות

בדיחות גרועות

בדיחות דוסים

בדיחות דוסים

בדיחות טבעונים

בדיחות טבעונים

בדיחות 18 פלוס

בדיחות גסות

בדיחות לחג פסח

בדיחות לפסח

בדיחות על ביצים

בדיחות על ביצים