דף הבית » בדיחות » בדיחות על משוגעים

בדיחות על משוגעים

בדיחות על משוגעים הן בין הבדיחות הכי מצחיקות שיש. זה אחד הנושאים הכי נפוצים לבדיחות, וכל אחד שמע בחייו לא מעט בדיחות כאלה. קבלו כמה בדיחות על משוגעים.
בדיחות על משוגעים

משוגע בגן חיות

משוגע שביקר בגן חיות נתן לפרה שוקולד. השומר רואה וצועק עליו: מה אתה עושה?? המשוגע עונה: פשוט בא לי לשתות שוקו.

הגדר

משוגע אחד אומר לשני: צריכים לברוח מכאן, השני אומר: איך? הראשון אומר: פשוט מאוד, תלך ותבדוק את הגדר. אם היא מאוד גבוהה נחפור מנהרה, אם היא נמוכה נקפוץ מלמעלה. אחרי כמה דקות חוזר המשוגע השני ואומר לראשון: אכלנו אותה! אנחנו לא יכולים לברוח מכאן כי אין גדר!

בורחים מבית משוגעים

שני משוגעים בורחים מבית משוגעים עם רכב, אחד מהמשוגעים אומר לשני: תראה איזה מהר נוסעים העצים! השני אומר לו: בחזרה אנחנו חוזרים על עץ

על סוס

משוגע אחד עומד על 4 על סוס. המשוגע השני שואל אותו: מה אתה עושה? המשוגע על הסוס עונה: תמיד רציתי לנסוע על ארבע על ארבע

השליח של אלוהים

בבית משוגעים משוגע אחד צועק: אני השליח של אלוהים! אני השליח של אלוהים! מתקרב משוגע אחר ששומע את הצעקות ואומר: זה לא נכון! אני השליח של אלוהים! הם מתחילים להתווכח ביניהם מי מהם הוא השליח: - אני! - לא, אני! - לא, אני! - לא, אני! ואז מתקרב משוגע שלישי ושואל: מה קורה פה? המשוגע הראשון אומר: אני השליח של אלוהים, אבל הוא אומר שזה הוא! המשוגע השלישי עונה: רגע רגע, אני לא זוכר ששלחתי אף אחד!!

3 משוגעים במדבר

אל תשאלו איך, אבל 3 משוגעים הגיעו למדבר. אחרי 4 ימים של הליכה ללא מים ואוכל, הם מצאו רכב ישן ונטוש באמצע המדבר. אחד מהמשוגעים אומר: מה אנחנו יכולים לעשות עם הרכב הזה? המשוגע השני עונה: אני אקח מושב אחד כדי לשבת כשאני עייף. המשוגע השלישי עונה: אני אקח את הרדיאטור כדי לשתות מים כשאני צמא, ואתה? והמשוגע הראשון ענה: אני אקח דלת אחת. בשביל מה אתה לוקח דלת? שאלו חבריו. המשוגע הראשון: כדי להוריד את החלון כשחם לי.

מה יש לי ביד

שני משוגעים נמצאים בחצר של בית המשוגעים ואחד מהם סוגר את היד לאגרוף ואומר לשני: נחש מה יש לי ביד השני חושב ואומר: פיל הראשון כועס ואומר: בסדר בסדר, היה לך מזל! אבל תגיד באיזה צבע הוא

משוגע עם לב טוב

משוגע אחד מגיע לחדר מתים ורואה אישה מסדרת את הפאה של בעלה המנוח. כל פעם הפאה הייתה נופלת והאישה הייתה מחזירה אותה למקום. המשוגע אמר לאישה: גברת אל תדאגי, אני אעזור לך עם זה. האישה יוצאת מהחדר לכמה דקות וכשהיא חוזרת היא רואה שהפאה במקום ולא זזה. האישה אומרת למשוגע: כמה אני חייבת לך? המשוגע עונה לה: גברת, אני לא אקח כסף על לקבור 4 מסמרים

תאונת אופנוע

שני משוגעים נסעו באופנוע ממש מהר. זה שישב קדימה שם את החולצה המכופתרת שלו הפוך כדי להגן על עצמו מהרוח. בפניה אחת הוא איבד שליטה והאופנוע עף כמה סיבובים באוויר. בדוח של המשטרה היה כתוב כך: הנוסע שישב מאחור נפצע קשה, וזה שישב קדימה נפטר כשהחבר שלו ניסה לשים לו את הראש בכיוון הנכון.

משוגעים ברחוב

בחור שואל את חבר שלו: כמה משוגעים אתה חושב שמסתובבים פה ברחוב, ואתה חושב שהם מסוכנים? החבר עונה לו: אותי זה לא מעניין, כי אני גם ככה בלתי נראה

שאלות נפוצות על בדיחות על משוגעים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על משוגעים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על משוגעים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על משוגעים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על משוגעים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על טילים ורקטות

בדיחות על טילים ורקטות

בדיחות אקטואליות

בדיחות אקטואליות

בדיחות ליום האהבה

בדיחות ליום האהבה

בדיחות גסות

בדיחות גסות

בדיחות מצאתי עבודה

בדיחות מצאתי עבודה

בדיחות ליום הולדת

בדיחות ליום הולדת