דף הבית » בדיחות » בדיחות ל"ג בעומר

בדיחות ל"ג בעומר

עיצומם של ימי ספירת העומר בהם נוהגים מנהגי אבלות שונים, מופיע ל"ג בעומר – יום שמח וחגיגי. את ל"ג בעומר (החל כל שנה בתאריך י"ח באייר) מציינים בין היתר בהדלקת מדורות, במשחקי חץ וקשת ובעליה לקברו של רבי שמעון בר יוחאי שבמירון. בערים רבות בארץ ובעולם עורכים 'תהלוכות אחדות', אירועים בהם ילדים מכל החוגים צועדים יחדיו, משננים פסוקים ומאזינים לסיפורים מן התורה. שני אירועים משמעותיים אירעו בל"ג בעומר: א) מגיפה קטלנית1 השתוללה בין תלמידי רבי עקיבא וקטלה 24,000 תלמידים כעונש על חוסר כבוד הדדי ראוי בין התלמידים. המגיפה פרצה בימים שלאחרי חג הפסח ונמשכה עד לל"ג בעומר. כאשר בל"ג בעומר פסקו תלמידי רבי עקיבא מלמות היה זה אירוע שמח. ב) ביום זה נפטר רבי שמעון בר יוחאי, צדיק מתקופת התנאים שחיבר את ספר הזוהר, ספר קבלי המשמש כיסוד לחלק המיסטי של התורה. ביום פטירתו רבי שמעון גילה לתלמידיו סודות תורה מיסטיים רבים וציווה את תלמידיו לציין בכל שנה את יום פטירתו כיום שמחה.
בדיחות לג בעומר

גראס

איך קוראים לתפוח אדמה שמעשן גראס? תפוח אדמה אפוי

שורף שומנים

שמן אחד עומד ממש קרוב למדורה בל"ג בעומר. אז כולם שואלים אותו למה אתה עומד כל כך קרוב ? השמן : אני צריך לשרוף שומנים

בשביל מי המציאו את ל"ג בעומר

בשביל מי המציאו את ל"ג בעומר? בשביל פירומנים שלא מרוצים מחנוכה

ממה מפחדים?

שאלה: למה עצים לא הולכים לבית ספר? תשובה: כי הם מפחדים מהחטיבה.

מדורה על גג המבנה

כמה נערים עושים מסיבת ל"ג בעומר על גג המבנה פתאום המדורה יוצאת משליטה והנערים לכודים על הגג. מגיעים כבאים. אחד מהם מטפס על הגג ומתחיל לזרוק את הנערים למטה, וכבאי אחר שנמצא למטה תופס אותם. הכבאי שלמעלה זורק אחד, זורק את השני והכל הולך בסדר. הכבאי שלמעלה זורק נער אתיופי וההוא מלמטה לא תופס אותו ומניח לו ליפול על הרצפה. הוא צועק לכבאי מלמעלה: מה אתה אידיוט? אין לנו זמן למשחקים. את מי שכבר שרוף תשאיר למעלה.

עצים בבית ספר

למה עצים לא הולכים לבית ספר? כי הם מפחדים מהחטיבה

שמן בל"ג בעומר

איש שמן עומד ממש קרוב למדורה בל"ג בעומר שואלים אותו: אתה לא עומד קרוב מדי? האיש עונה: לא, אני שורף שומנים

כבר שרוף

בל”ג בעומר שאלו כושי שעמד קרוב למדורה: “אתה לא מפחד להישרף?” הכושי ענה: “אני כבר שרוף…”

אש וירטואלית

מי מצית את האש הוירטואלית? טינדר

קניבלים מסביב למדורה

משפחה של קניבלים יושבת מסביב למדורה כשהאמא מכינה מרק. האבא טועם מהמרק, יורק אותו וצועק על האמא: מיליון פעם אמרתי לך – לפני שאת שמה את הבשר במרק, תורידי את הגרביים!

משפחה של קניבלים

במשפחה של קניבלים, האבא אומר לילד: בוא נרד למטה למרכז העיר ונחפש מישהו כדי לחגוג את ל"ג בעומר. הם הולכים למרכז העיר ויושבים על ספסל. עובר מישהו מבוגר והילד אומר: הנה הנה, בוא ניקח אותו. האבא: לא, בשר ישן זה בשר קשה. אחרי כמה דקות עוברת בחורה צעירה ורזה. בוא ניקח אותה, אומר הבן לא, אומר האבא. יותר מדי עצמות ומעט בשר נו אבא, אומר הילד. שום דבר לא מתאים לך. אחרי כמה דקות עוברת אישה שמנה. בוא ניקח אותה, אומר הילד. ככה יהיה לנו אוכל לכל החודש. לא, אומר האבא. הרבה שומן, זה לא בריא. נו אבא באמת, אני כבר לא יודע מה אתה רוצה, אומר הילד. אחרי כמה דקות עוברת מישהי מושלמת שנראית כמו דוגמנית. אז הילד אומר, הנה הנה זה בדיוק מה שאנחנו צריכים. מה יש לך להגיד עליה? האבא עונה: בסדר, ניקח אותה, אבל שיהיה לך ברור שנאכל את אמא שלך!

אלף כבאים

שאלה:מה מדורה גדולה שרה בלג בעומר? תשובה:אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי

שאלות נפוצות על בדיחות ל"ג בעומר

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות ל"ג בעומר לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות ל"ג בעומר שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות ל"ג בעומר שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות ל"ג בעומר - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות גשם

בדיחות גשם

בדיחות על פולניות

בדיחות על פולניות

בדיחות לחג השבועות

בדיחות לחג השבועות

בדיחות על ערבים

בדיחות על ערבים

בדיחות על גרמנים

בדיחות על גרמנים

בדיחות על גבוהים

בדיחות על גבוהים