דף הבית » חידות » חידות חשבון לילדים

חידות חשבון לילדים

מקצוע החשבון הוא אחת המקצועות החשובים ביותר בעולם שלנו, באמצעות החשבון אנחנו יכולים לברר כל דבר, וכמובן שעם הגיל אנחנו לומדים דברים קשים יותר, אנחנו מתחילים בחיבור וחיסור ומשם מתקדמים האלה לחילוק ואולי גם לשברים, לאחר מכן אנחנו מתקדמים לשברים עשרוניים ועוד, אין אחד מאיתנו שירצה לקבל תואר ולא יהיה חייב לשלוט היטב במקצוע החשבון, אז בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, על מנת לבדוק את רמת הידיעות שלכם ולוודא עד כמה אתם שולטים בחומר, בדיוק בשביל זה הבאנו לכם 10 חידות המורכבות מכלל סוגי החשבון, חילוק, חיסור, חיבור וגם שברים, אולי בהתחלה החידות נראות לכם קשות, אבל אם תחשבו טוב אתם תגלו שהם לא כאלה מסובכות, וכל מה שנותר לכם הוא לחשוב ולפתור אותם, וכמובן שאם פתרתם והצלחתם אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לכם לענות על החידות. ביצים לעוגה
10 חידות בחשבון

כמה סוכריות נשארו

דניאל היה בשבת בבית הכנסת, בשבת זו עלה חתן לתורה וזרקו עליו המון סוכריות, דניאל אסף ולבסוף הוא ספר וראה שהוא הצליח לאסוף 45 סוכריות, כשהוא חזר מהתפילה הוא פגש את אחותו חני שביקשה ממני גם סוכריות, דניאל אמר לה שהוא מסכים לה לאכול כמה שהיא תרצה, לאחר 3 ימים הוא בדק וגילה כי נותרו לו אך ורק 17 סוכריות, האם תדעו כמה סוכריות אכלה חני אחות של דניאל? פתרון: 28 סוכריות.

כמה ילדים יש בבית

אמא אפתה 30 עוגיות והיא החליטה לחלק את העוגיות בין כל הילדים שבבית, היא חילקה את העוגיות כל ילד קיבל 5 עוגיות, האם תדעו כמה ילדים היו בבית? פתרון: 6 ילדים.

כמה עודף

יפעת הלכה לסופר ורכשה מספר מוצרים, כשהיא באה לקופאי על מנת לבצע את התשלום היא הוציאה לו שטר של 100 ₪, הקופאי אמר ליפעת שקצת קשה לו בחשבון ושאל האם היא תוכל לעזור לו, היא השיבה בחיוב, הוא אמר לה, סכום הקנייה הכולל הוא 54 ₪, האם תוכלו להגיד ליפעת כמה כסף היא צריכה לקבל בעודף? פתרון: 46 ₪.

גרעיני חמנייה

לרפי היתה חנות פיצוחים, הוא הזמין 10 ק"ג גרעיני חמניות, לאחר שהסחורה הגיעה אליו הוא הניח אותה בחנות והתחיל למכור, בסוף החודש כשרפי ישב לבצע מאזן הוא גילה כי במהלך החודש נמכרו 6 ק"ג + 1/4 ק"ג, האם תדעו כמה ק"ג נותרו לרפי מהגרעיני חמניות? פתרון: 3 ק"ג + 3/4 ק"ג.

קנייה באיקאה

רמי הלך לעשות קנייה באיקאה, לאחר שהוא קנה את המוצרים הוא רצה להעמיס אותם על הרכב אבל לא היה להם מקום, הוא החליט להניח אותם על גג הרכב, אלא שהוא היה חייב חוט לקשור את המוצרים שרכש, הוא הלך והביא חוט בגודל של 5 מטר, אלא שהוא ראה שהחבל לא מספיק לו, הוא ביקש משמעון שיעזור לו, שמעון בדק ואמר לו, אתה צריך להביא עוד מחצית מהחבל שהבאת, האם תדעו מה גודל החבל שרמי צריך להביא? פתרון 7 מטר + 1/2 מטר.

תחרות ציור

בכיתה נערכה תחרות ציור, לקראת סיום התחרות המורה ביקשה מכל התלמידות להביא את הציורים שהם ציירו והיא סידרה אותם על השולחנות באופן הזה, ביתה יש 3 טורים, בכל טור יש 6 שולחנות, ועל כל שולחן מונחים 20 ציורים, האם תדעו כמה ציורים יש בכיתה? פתרון: 360 ציורים.

ביצים לעוגה

בספר המתכונים כתוב כי עבור אפייך עוגת שוקולד צריך להשתמש ב-4 ביצים, האם תדעו בכמה ביצים צריך להשתמש בשביל לאפות 6 עוגות שוקולד? פתרון: 24 ביצים.

הגולות של יעקב

ליעקב היו מלאי עצום של גולות, יום אחד הוא הגיע לבית הספר עם כמות גולות לאחר משחק בבית הספר הוא ספר כמה גולות יש לו והוא גילה שיש לו 15 גולות, הוא חזר הביתה וצירף את 15 הגולות למאגר, בסוף היום שהוא ספר את מלאי הגולות שלו הוא גילה כי יש לו 150 גולות, האם תדעו כמה גולות היו ליעקב לפני מה שהוא הרוויח בבית הספר? פתרון: 135 גולות.

כמה נשאר למסלול

כיתה ח' הלכה לטיול, במהלך הטיול הם הגיעו למסלול שאמור לקחת 3.5 שעות, לאחר שעתיים שאלה יסכה את המורה, עוד כמה זמן נשאר לנו ללכת עד סוף המסלול, האם תוכלו לעזור ליסכה ולגלות לה כמה זמן נותר לה? פתרון: עוד שעה וחצי.

מסיבת יום הולדת

אבא ואמא החליטו לעשות מסיבת יומולדת לאחמד, הוא הלכו לסופר הקרוב ורכשו מוצרים בשווי 200 ₪, לאחר מכן אמא הלכה לחנות בלונים וקנתה עוד בלונים בסכום של 7 ₪, לאחר מכן היא שלחה את יוסוף אח של אחמד שיקנה לאחמד מתנה והיא הביאה לו שטר של 50 ₪, כשיוסוף חזר הוא הביא לי 25 ₪ עודף, האם תדעו כמה כסף אבא ואמא הוציאו עבור מסיבת יום ההולדת? 232 ₪.

שאלות נפוצות על חידות חשבון לילדים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות חשבון לילדים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות חשבון לילדים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות חשבון לילדים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות חשבון לילדים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

13 חידות

בדיחות למה

אלף אפס חידות

בדיחות למה

חידות ידע כללי

משפטים חכמים

15 חידות מי אני

בדיחות למה

חידות חשבון לפסח

חידות של פסח

חידות הוא והיא לפורים

חידות הוא והיא לפורים