דף הבית » חידות » חידות לגיל 4

חידות לגיל 4

הילד שלכם כבר עולה לגן חובה? גם אתם רוצים להעשיר אותו בידיעות רבות שיעזרו לו להמשך הלימודים והחיים? אז הגעתם למקום הנכון, הבאנו לפניכם 10 חידות שיעזרו לכם להקנות לילד שלכם ידע עשיר ורחב בשלל נושאים, אל תמהרו לגלות לו את התשובה, תביאו לו לחשוב על התשובה, החידה מהווה אתגר לימודי לילד, מה שגורם לו להפעיל את מערכת החשיבה שלו ולנסות למצוא את הפתרון המתאים, החידות שלפניכם לא כל כך קשות, אך גם לא כל כך קלות, ולכן הגיוני שהילד שלכם לא ידע את התשובה, וכמובן שאם הוא יצליח לענות על כל החידות, אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לו לענות על החידות.
בדיחות לגיל 4

מי אני

אני בצבע שחור ולבן, מרבית החברים שלי גרים באנטרקטיקה, יש לי כנפיים אבל אני לא יכול לעוף, ומה שאני אוכל, הם המדוזות שנמצאות בים, מי אני? פתרון: פינגווין.

איך קוראים לי

איך קוראים לאמא של הכפיר שהיא גם בת הזוג של האריה? פתרון: לביאה.

מי אני

יש לי אף ארוך עד הרצפה, ויש לי גם אוזניים גדולות שמשמשות לי כמניפה, האם תדעו מי אני? פתרון: פיל.

מי אני

ישנה חיה אחת המתגוררת באוסטרליה ולה כיס קטן, האם תדעו מה שמה? ולמה משמש הכיס? פתרון: קנגורו והכיס משמש לנשיאת הילדים שלהם.

כמה כסף הוא מצא

ראובן הלך למכולת לפתע הוא ראה על הרצפה מטבע של שקל אחד מונח, הוא התכופף והרים אותו, לאחר מספר דקות הוא גילה לתדהמתו עוד מטבע של שקל על הרצפה, וגם אותו הוא הרים, האם תדעו כמה כסף יש לראובן ביד? פתרון: 2 ₪.

כמה כסף נשאר לו

יוסי הלך לסופר עם 10 ₪ שאבא הביא לו מתנה על ההצלחה הגדולה שלו במבחן בחשבון, הוא הסתובב בין המדפים ולא ידע מה כדאי לו לקנות, לאחר מספר דקות הוא החליט לקנות ארטיק ב-2 ₪ וגם מסטיק בשקל אחד, כמה כסף נשאר ליוסי? פתרון: 7 ₪.

מאכלים שאסור לאכול

איזה מאכלים אסור לאכול בחג הפסח? פתרון: חמץ.

מי אני

אני חיה מאוד גדולה, אוהבת הרבה בחורף לישון, אני הולכת לישון בתחילת החורף וקמה בסופו, יש אחר כמוני מאוד מפורסם, הוא במקרה חבר של חזרזיר וטיגר גם, האם תדעו מי אני? פתרון: דב.

מי אני

כשאני שמח אני מכשכש בזנב, יש גדולים כמוני, אך ישנם גם קטנים, אני חבר נאמן, וסביר להניח שגם אצלכם אני נמצא, מי אני? פתרון: כלב.

הימים בקיץ

יש מספר עונות בשנה, חורף, קיץ, סתיו ואביב, האם בקיץ הימים ארוכים או הלילות ארוכים? פתרון: הימים ארוכים.

שאלות נפוצות על חידות לגיל 4

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות לגיל 4 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות לגיל 4 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות לגיל 4 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות לגיל 4 - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות לפסח

בדיחות לפסח

חידות שרק גאונים יכולים לפתור

חידות שרק גאונים יכולים לפתור

חידות לוגיות

בדיחות למה

חידות כיתה ג'

בדיחות למה

חידות לפורים הוא והיא

ברכה לפורים

חידות ליום הולדת

בדיחות למה