דף הבית » חידות » חידות לגיל 7

חידות לגיל 7

גיל 7 הוא אחד הגילאים המאתגרים ביותר, מצד אחד הילד כבר עבר את כיתה א' הוא כבר רכש לעצמו ידע בסיסי, מצד שני הוא דורש לדעת לא מעט ידע שלא תמיד הוא לומד בבית הספר, ידע על גאוגרפיה, ועוד שלל דברים, ואין ספק שגם אתם מתמודדים עם האתגר הזה, ובדיוק בשביל זה הבאנו לפניכם 10 חידות שיעניקו לילד שלכם עוד ידע, החידות שלפניכם דורשות ידע רב, ואם הילד שלכם כבר רכש את הידע הזה, סביר להניח שהוא יענה על החידות האלה בקלות רבה, ואם לא, אל דאגה, באמצעות חידות אלו הוא ירכוש לעצמו עוד ידע, וכמובן שאם הוא יצליח לפתור את כל החידות, אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לו לענות על החידות, בהצלחה.
בדיחות למה

מדוזה

אילו איברים יש למדוזה ואילו איברים אין לה? פתרון: המדוזה היא חיה חסרת ראש חסרת סנפירים איבר מין או לב, ומשום כך אינה נחשבת לדג, מצד שני למדוזה יש עיניים ובמקום המוח יש לה רשת עצבים ראשונית שאינה מפותחת מספיק.

הליכת הסרטן

האם ראיתם פעם סרטן? האם אתם יודעים לאיזה כיון הוא יכול ללכת? פתרון: הסרטון הולך רק ימינה ושמאלה, הוא אינו יכול ללכת קדימה ואחורה!!!!

האויב הגדול

מיהו האויב הגדול ביותר של צבי הים במדינת ישראל? פתרון: בני האדם, צבי הים נתפסים ברשתות דיג ובקרסים או שהם אוכלים אשפה הנמצאת בים ובחוף, או שהם נפגעים במעמקי הים מכלי שיט מהירים, מה שגורם להם לסבל רב ולירידה ברמת הילודה שלהם.

זכר שנמצא בהריון

אנחנו תמיד יודעים הן בבני אדם והן בבעלי החיים שהנקבה היולדת, האם יש חיה שהזכר הוא היולד? פתרון: סוסני ים הם המולידים ולא הנקבות, ומשום כך הזכרים נושאים את הצאצאים עד להתפתחותם המלאה.

מי אני

המתתי את כל הבהמות של מצרים במכה אחת, סוסים, חמורים, גמלים, בקר וצאן, מי אני? פתרון: מכתב דבר.

ערפיח

מה זה ערפיח? פתרון: זיהום אוויר קיצוני הנגרם משילוב של כמה סוגי חלקיקים המרחפים באוויר זמן רב.

עפיפוני מדבר

מה מכונה 'עפיפוני מדבר'? פתרון: עפיפונים אלו הם חומות נמוכות הנמצאות באזורים מדבריים רבים במזרח התיכון, חומות אלו שימשו לציד באמצעות הברחת עדרים אל תוך התחום ההולך וצר.

משפט הקופים

מהו משפט הקופים? פתרון: לאחר שמדינת טנסי העבירה חוק האוסר ללמד את תורת האבולוציה, העומדת המורה ג'ון סקופס לדין לאחר שהוא התנדב לעבור על החוק, משפטו הפך לדיון משפטי על שאלות מדע ואמונה וריתק את תשומת לבם של רבים ברחבי העולם.

חול

הלכתם לים, נהנתם מהמים המלוחים מהגלים השוצפים, ובטח התיישבתם בחול לבנות ארמון, האם תדעו ממה עשוי החול? פתרון: חול הים עושי ברובו מחלקיקי סלעים, מקונכיות גרוסות וממינרלים שונים.

חג מעניין

באיזה חג אוכלים הרבה פירות יבשים, ומדוע? פתרון: בט"ו בשבט אוכלים מפירות ארץ ישראל והסיבה לכך היא לפי שביום ט"ו בשבט אלוקים דן את פירות העץ.

שאלות נפוצות על חידות לגיל 7

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות לגיל 7 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות לגיל 7 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות לגיל 7 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות לגיל 7 - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות לילדים לראש השנה

בדיחות למה

חידות בלשים

חידות בלשים

חידות לילדים בנושא חיות

בדיחות למה

חידות למחוננים

בדיחות למה

חידות חכמות

בדיחות חכמות

חידות בנושא חורף

בדיחות חורף