דף הבית » חידות » חידות מותאמות לכיתה ו'

חידות מותאמות לכיתה ו'

למדתם חשבון בבית הספר? אתם חושים שאתה שולטים בצורה מוחלטת בחומר? אתם תסכימו לענות על מספר חידות? בטח אתם למדתם חיבור, חיסור, חילוק, שברים, אחוזים ועוד, אבל אם תצליחו לענות על החידות האלה, כנראה שאתם באמת גאונים! בחידות האלה מסתתרים המון מכושלים, תקראו את החידות האלה לאט לאט, ותנסו להבין היכן טמון המוקש של השאלה! אה, ורק דבר אחד, אם הצלחתם לענות על כל השאלות, אנא תכתבו לנו בתגובות כמה זמן לקח לכם לענות על החידות! בהצלחה!
בדיחות לילדים בגן

כמה ילדים יש במשפחה?

במשפחת כהן לכל בן אותו מספר של אחים ואחיות, אבל לכל בת מספר כפול של אחים מזה של האחיות. כמה בנים וכמה בנות במשפחת כהן? פתרון - 4 בנים ו-3 בנות

חידה מתמטית מסובכת

אם נניח הנחה ש- 12=2+5 ואילו 54=24+6 אז כמה יהיה שווה 6+31? פתרון - 68, מאחר ומכפילים את המספר הגובה בשתיים ומחברים אליו את המספר השני.

כמה פעמים ציירו את הספרה 9

בשעה טובה סיימו לבנות בניין חדש שיש בו 100 משרדים, ליאור נבחק לצייר את המספרים על הדלתות של כל משרד, כמה פעמים ליאור יצייר את הספרה 9? פתרון - 20 פעמים!

בן כמה אני?

כשאבא שלי היה בן 31 אני הייתי בן 8, היום אבא שלי גדול ממני בגיל פי 2, בן כמה אני היום? פתרון - בן 23

חידה מעניינת

כמה פעמים אתם יכולים להחסיר את המספר 5 מהמספר 25? פתרון - פעם אחת, אחרי שחיסרתם פעם אחת, זה כבר לא 25......

כמה הוא זכה בהגרלה?

יוסף זכה בהגרלה בסכום נחמד, הוא החליט לחלק את הכסף בין שלשה החברים הכי קרובים אליו, חצי מסכום הזכיה, הוא נתן לבן אהוב שלו, לעומת זאת חצי מהסכות שהוא נתן לבן שלו הוא העניק לאחותו, וחמישית הוא העניק לאח שלו, היתרה הייתה 1000 ₪ שסכום זה הוא החליט לתרום לעמותה שעוסקת בחולי סרטן, מה היה סכום הזכייה המלא של יוסף? פתרון - 12,000 ₪

כמה סוסים יש באורווה?

באורווה יש אנשים וסוסים, בסה"כ יש שם 22 ראשים ן-72 רגליים, כמה אנשים וסוסים יש באורווה? פתרון - 14 סוסים ו-8 אנשים

הרכבת תרגיל נכון

נסו להרכיב בעזרת המספרים 3,4,5,6 את המספר 11, אתם יכולים להשתמש בחילוק, כפל, חיבור וחיסור, אך מותר להשתמש בכל ספרה אך ורק פעם אחת! פתרון - 11=4+5-6*3

בני כמה הם?

דני מספר, לפני שנתיים הייתי גדול מאח שלי פי 3, ואילו בעוד 3 שנים אני אהיה גדול ממנו רק פי 2, בני כמה האחים? פתרון - הגדול בן 17 והקטן בן 7.

בן כמה אני?

כיום אני גדול פי 4 מהבת שלי, ואילו בעוד 20 שנה אני אהיה גדול ממנה פי 2, בני כמה אנחנו? פתרון - האבא בן 40 ואילו הבת בת 10.

שאלות נפוצות על חידות מותאמות לכיתה ו'

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות מותאמות לכיתה ו' לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות מותאמות לכיתה ו' שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות מותאמות לכיתה ו' שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות מותאמות לכיתה ו' - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות הארי פוטר

חידות על הארי פוטר

חידות לגיל 10

בדיחות לגיל 10

חידות לילדים לראש השנה

בדיחות למה

חידות היגיון במתמטיקה

חידות מתמטיקה

חידות לוגיות

בדיחות למה

חידות בשפה העברית

חידות בשפה העברית