דף הבית » חידות » חידות פורים לילדים

חידות פורים לילדים

הילדים שלכם כבר לא יושבים בשקט, גם הם מרגישים את צעדי החג הקרב ובא, התחפושות מפוזרות בכל פינה בבית שהיה עד כה מסודר להפליא, בכל יום הילדים שלכם מחליטים למה הם רוצים להתחפש, ואתם עסוקים בלהטוטנות בין הכנת משלוחי המנות המפוארים, ובישול סעודת החג, לשמירה על הילדים. אז על מנת להקל עליכם את המלאכה, הבאנו לכם חידון מותאם במיוחד לילדים שבאמצעותו יוכלו הילדים לרכוש ידע רב בכל הקשור לחג הפורים, ואתם תרוויחו ביושר עוד כמה שעות של שקט, וכמובן שאחרי שהילדים יצליחו לפתור את החידות, אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח להם לענות על החידות.
ברכה לפורים

מצוות החג

האם תדעו מהם מצוות החג? פתרון: מקרא מגילה, משלוחי מנות, מתנות לאביונים, סעודה.

מה רצה המן לעשות למרדכי

מה רצה המן הרשע לעשות למרדכי היהודי? ומדוע? פתרון: מאחר ומרדכי היהודי לא השתחווה להמן, ומשום כך רצה המן הרשע לתלות את מרדכי היהודי על עץ גבוה חמישים אמה.

כסף ששילם המן על היהודים

כמה כסף שילם המן למלך אחשוורוש על מנת שהמלך יסכים להרוג את כל היהודים? פתרון: עשרת אלפים ככר כסף.

הריגת ושתי המלכה

מדוע המלך אחשוורוש הרג את ושתי המלכה? פתרון: מאחר והמלך אמר לה לבוא עירומה לסעודה החשובה, והיא סירבה לבוא בגלל שיצא לה זנב.

השם העברי של אסתר המלכה

מה השם העברי של אסתר המלכה? פתרון: הדסה.

מצות מתנות לאביונים

אחת ממצות החג היא מצות 'מתנות לאביונים' האם תדעו מהי המצווה הזו? פתרון: ישנה מצווה להביא לעניים כסף, על מנת שיהיה להם כסף לקנות אוכל לסעודת פורים.

כוסות יין בפורים

כמה כוסות של יין שותים בפורים ומדוע? פתרון: אין הגבלה על כמות הכוסות, שותים עד שלא ידע בין ארור המן לברוך מרדכי, וזה זכר לנס שהיה בפורים שלא ידעו בין ארור המן לברוך מרדכי.

מצוות משלוחי מנות

למי מביאים משלוחי מנות? פתרון: המנהג הוא להביא משלוחי מנות לכל שכן או מכר או בן משפחה, על מנת להרבות אחווה שלום ורעות בין כל היהודים.

חודש שבו חוגגים את פורים

באיזה חודש חוגגים את חג הפורים? ובאיזה ימים יוצא חג הפורים? פתרון: פורים חל בחודש אדר, וחוגגים אותו גם בי"ד באדר וגם בט"ו באדר.

מקור המילה פורים

מדוע קוראים לחג הפורים 'פורים'? פתרון: מאחר והמן הרשע עשה הגרלה באיזה חודש להרוג את כל היהודים, ונפל הגורל על חודש אדר, פור – גורל.

שאלות נפוצות על חידות פורים לילדים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות פורים לילדים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות פורים לילדים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות פורים לילדים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות פורים לילדים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות לדרך

בדיחות למה

חידות לגיל 4

בדיחות לגיל 4

15 חידות לילדים

בדיחות למה

חידות טריוויה לילדים

בדיחות לילדים כיתה ב

חידות לחורף

בדיחות למה

חידות היגיון לילדים

חידות ילדים