ברכה לגיל 20 – 29

ברכה לגיל 20 - 29 - ברכות ליום הולדת 20 עד 29

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 20 – 29

תקופה צעירה ומיוחדת

בשנות העשרים של חיינו אנחנו מתחילים את החיים העצמאים שלנו. אחרי תקופת התיכון המפרכת ותקופת השירות המשמעותית, אנחנו סוף סוף מתחילים לסלול את הדרך לעצמנו. האם נבחר לטייל ברחבי העולם? אולי נעדיף להתחיל עבודה בעלת איזה ערך מוסף מיוחד. 

השאפתנים שביננו ילכו לאקדמיה הגדולה להתחיל בלימודים. לכבוד יום ההולדת של חבר אהוב, הבן שלכם ואפילו קרוב משפחה, נחמד להביא ברכה מרגשת מהלב. בברכה תוכלו לדבר על התקופה המשמעותית אליה נכנס ועל השנים שצפויות עוד לבוא. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות מרגשות ויפות מהן תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה לגיל 20 עד גיל 29

ברכה ליום הולדת 20

יום הולדת 20, גיל עגול ומדהים, עכשיו מתחיל לו עשור חדש, זה מרגש ממש! עשור שיביא עמו התבגרות וחוויות, נאחל שיהיו הן ברובן טובות ושתגשים בחייך את כל החלומות. תהנה כל רגע בחיים וחשוב לא פחות – זכור להשלים את כל המשימות.

ברכה לגיל 20

יום הולדת 20, איך חלפו השנים, גדלת כל-כך יפה, הפכת לגבר מדהים! נאחל לך מזל טוב ויום הולדת מהנה, שתשיג בחייך את כל מה שתרצה ! הרבה בריאות, הצלחה ופרנסה, שכל דרך שתבחר בה תהייה בשבילך הכי טובה.

ברכה לגיל 22

המון מזל טוב לכבוד גיל עשרים ושניים זה גיל שלגמרי לא צריך לחשוב בו פעמיים הכל פרוס לפנייך והעולם רק מחכה שתכיר את עצמך ושתכבוש את כל מה שתרצה מאחלים לך להנות מהגיל ומהתקופה ולא לשכוח לשים כסף בצד כשתרצה להקים משפחה.

ברכה ליום הולדת 23

לרגל הגיעך לגיל 23 נאחל לך שתרגיש צעיר לנצח שתקח הכל בקלות ותפרח לבטח בלי פחדים או דאגות מאף סוג עם תקווה גדולה בלב ופרח מלבלב שתרגיש אותו קבוע, בלב.

ברכה ליום הולדת 26

אתה בן עשרים ושש איזו שמחה בטח מכינים לך מסיבה גדולה חשבתי רבות מה לכתוב בברכה אאחל לך אושר ועושר וחיים טובים שתמיד תהיה מרכז העניינים שתשמור על קשר עם חברים ישנים ותמיד מוקף בחברים חדשים תפתח את הלב לאהבה חדשה ויחד איתה תחיה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום הולדת 21

עשרים ואחת שנים מלאו לך אנחנו שמחים בשמחתך מאחלים לך אושר ועושר שתמיד תהנה מהזמן שעובר שתדע לגלות סודות חדשים שתגשים חלומות ישנים תהנה מהרגעים הקטנים מריח נעים של שוקולד שלא תהיה אף פעם לבד להנות מהריח של הים המלוח.

ברכה ליום הולדת לחייל בן 20

לחייל שלנו, יום הולדת 20, כבר לא משחק ילדים, בפקודה תקשיב כעת לשלל ברכות ואיחולים. מזל טוב חייל, ליום הולדתך ובקרוב לדרגת הסמ"ל. שתדע שאתה אדם מדהים, עם או בלי מדים. תהנה מהחיים, תשמח ותזכור חלומות להגשים. אוהבים ומברכים, משפחה וחברים.

ברכה ליום הולדת – מאמא לילדה בת 25

ביתי היקרה, גדלת היום בעוד שנה, אני מאחלת לך את כל הטוב וכל הברכה. שתישארי הבת והאדם הנהדר שאת. מאחלת שתצליחי בכל דרך שתבחרי ושאת הבחירות הכי טובות בחייך תעשי. שתהיי בריאה, מאושרת ומאותגרת כל החיים, גיל 25 זה גיל מדהים אז תיהני ממנו ושיהיו ימיך מתוקים.

ברכה ליום הולדת לבת 20

עשרים שנה חלפו עברו ואת אינך ילדה קטנה אהובת ליבנו מה הברכה המתאימה ביותר לא ידענו שתדעי תמיד להנות מהרגעים הקטנים של כוס שוקו חם ביום קר להסתכל על מעופו של פרפר שתלמדי לתת מעצמך גם לאחרים שתגשימי את כל המשאלות ותזכי לחיות שנים ארוכות וטובות.

ברכה ליום הולדת 24

מזל טוב ליום הולדת 24, יום מרגש שכולו שלך, אאחל לך בריאות איתנה, ברכה והצלחה, פרנסה טובה, זוגיות ואהבה. שתחצה כל מכשול ותגשים כל חלום, שיהיו לך חיים מאושרים מלאים ברגעים מעצימים. כולנו מהלב אותך אוהבים.

ברכה מאמא לבת – יום הולדת 20

לביתי האהובה, יש לך היום יום הולדת, שמחה גדולה, בין רגע עברו 20 שנים והפכת לאישה נפלאה ומדהימה, מוכשרת וטובה. מאחלת לך בריאות והצלחה, הגשמת חלומות וימים מאושרים ושתנצלי בחייך את כל הרגעים. מאמא שאוהבת – מזל טוב, נשיקות וחיבוקים.

ברכה ליום הולדת 20 מסבתא

איך גדלת נכדה שלי ואת בת עשרים עושה חיל ומצליחה בחיים בת נפלאה נכדה נהדרת לכולם גאה להיות סבתא שלך הכי בעולם יום הולדת שמח, ובדיוק ככה תמשיכי חיבוק חזק מסבתא שאוהבת אותך הכי הכי.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 20 – 29

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 20 – 29 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 20 – 29 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 20 – 29 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכה לגיל 40 – 49

ברכה לגיל 40 עד גיל 49

ברכות לחג הקורבן

ברכה לחג הקורבן

ברכות לרכב חדש

ברכה לרכב חדש

ברכות לשבועות

ברכה לשבועות

ברכות לשבת שלום

ברכה לשבת שלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)