ברכה לגיל 20 – 29

ברכה לגיל 20 - 29 - ברכות ליום הולדת 20 עד 29

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 20 – 29

תקופה צעירה ומיוחדת

בשנות העשרים של חיינו אנחנו מתחילים את החיים העצמאים שלנו. אחרי תקופת התיכון המפרכת ותקופת השירות המשמעותית, אנחנו סוף סוף מתחילים לסלול את הדרך לעצמנו. האם נבחר לטייל ברחבי העולם? אולי נעדיף להתחיל עבודה בעלת איזה ערך מוסף מיוחד. 

השאפתנים שביננו ילכו לאקדמיה הגדולה להתחיל בלימודים. לכבוד יום ההולדת של חבר אהוב, הבן שלכם ואפילו קרוב משפחה, נחמד להביא ברכה מרגשת מהלב. בברכה תוכלו לדבר על התקופה המשמעותית אליה נכנס ועל השנים שצפויות עוד לבוא. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות מרגשות ויפות מהן תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה לגיל 20 עד גיל 29

ברכה ליום הולדת לחייל בן 20

לחייל שלנו, יום הולדת 20, כבר לא משחק ילדים, בפקודה תקשיב כעת לשלל ברכות ואיחולים. מזל טוב חייל, ליום הולדתך ובקרוב לדרגת הסמ"ל. שתדע שאתה אדם מדהים, עם או בלי מדים. תהנה מהחיים, תשמח ותזכור חלומות להגשים. אוהבים ומברכים, משפחה וחברים.

ברכה ליום הולדת 28

עשרים ושמונה שנים חלפו מהיום שבו הגחת לאוויר העולם יום הולדתך הוא יום שמח לכולנו היום שהגעת לעולם הפך אותו למושלם צרור ברכות ואיחולים חבצלות וורדים לך שלוחים שתזכה לחיות חיים מאושרים להתקדם בכל המובנים לדעת לעזור לאחרים לא נשכח את הברכה הכי חשובה מזל טוב עד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום הולדת לחייל בן 20

אומנם ביום יום אתה לובש מדים אבל ביום המיוחד הזה שבו אתה בן עשרים שמחים שלקחת רגע מחוץ לצבא לחגוג את יום ההולדת העגול הזה בשמחה יודעים ובטוחים שתגיע רחוק בכל מה שתרצה רק תזכור לשמור על עצמך במה שלא תעשה.

ברכה ליום הולדת – מאמא לילדה בת 25

ביתי היקרה, גדלת היום בעוד שנה, אני מאחלת לך את כל הטוב וכל הברכה. שתישארי הבת והאדם הנהדר שאת. מאחלת שתצליחי בכל דרך שתבחרי ושאת הבחירות הכי טובות בחייך תעשי. שתהיי בריאה, מאושרת ומאותגרת כל החיים, גיל 25 זה גיל מדהים אז תיהני ממנו ושיהיו ימיך מתוקים.

ברכה ליום הולדת 27

גיל 27 זה עוד שלב בחיים שכולנו עוברים, החיים מתחילים, מרגישים בשלים ועכשיו מכל רגע נהנים:) אאחל לך שבשנה הקרובה תלמדי עוד על החיים, שתדעי להבחין בין טוב לרע, שתאהבי עמוק – מכל הנשמה!!! שתגשימי את עצמך ותשמחי בכל פעם שתפגשי מראה. ממני, באהבה גדולה ❤

ברכה ליום הולדת לגיל 20 בן

אתה בן עשרים עברו כבר שני עשורים כבר אינך נער קטן שאינו יודע לנהל את הזמן יש לך דעות חלומות ובקשות ויום הולדת זוהי בהחלט סיבה להגשים משאלה נאחל לך בהצלחה בחיים בריאות אושר ועושר ושתחיה בנעימים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת 20 מסבתא

יום הולדתך העשרים זוהי שמחה גדולה עבורי ותזכורת על שקיבלתי מתנה לחיי, קיבלתי אותך נכדתי. אאחל לך שתפרשי כנפיים ותזכרי תמיד שהגבול הוא השמיים, את יכולה הכל ובכל שתתנסי תצליחי שבעתיים. מזל טוב, בריאות, אהבה והצלחה, שלך תמיד – סבתא.

ברכה ליום הולדת 22

עשרים ושתיים שנים עברו וחלפו ואנו איתך מאושרים זר של ברכות לך נשלחו איחולים רבים שתחיה עוד המון שנים שתזכה להמון ידידים חדשים שתמיד תפגוש בדרך אנשים טובים מאחלים לך שתמיד תהיה עם חיוך על הפנים ותהיה תמיד במרכז העניינים.

ברכה ליום הולדת 20 מאמא לבת

לבתי האהובה שעכשיו כבר רשמית בחורה שיהיה לך יום הולדת שבו תחושי שלמה שמעתה ואילך חייך יזרמו על מי מנוחה הפרנסה תהיה ברווח וגם הבריאות שהחיים יזרמו לך בכיף ואת רק תחיי פשוט.

ברכה ליום הולדת 20 לבת

ליום הולדתך העשרים, אאחל לך שתמשיכי להיות הכי נהדרת. שחייך יהיו מאושרים מאוד, אף פעם לא 'בערך'. שהעולם יאיר לך פנים ואת תרכבי על סוס ההצלחה בדרכך אל מחוזות ההגשמה. שיהיה לך רק טוב מושלם ושגם את – תרגישי תמיד שלימה.

ברכה ליום הולדת לבן 27

______ הגבר, אתה חוגג יום הולדת עשרים ושבע וכבר חייך מלאים בצבע. שתמשיך בדרכך המלאה עשייה, שתמצא פתרון לכל בעיה. שתחווה חוויות מאתגרות ומהנות, שתגשים בחייך את כל החלומות. שתדע להבחין בין טוב לרע ושתמצא את האחת ותהייה זאת אהבה.

ברכה מאמא לבת – יום הולדת 20

לביתי האהובה, יש לך היום יום הולדת, שמחה גדולה, בין רגע עברו 20 שנים והפכת לאישה נפלאה ומדהימה, מוכשרת וטובה. מאחלת לך בריאות והצלחה, הגשמת חלומות וימים מאושרים ושתנצלי בחייך את כל הרגעים. מאמא שאוהבת – מזל טוב, נשיקות וחיבוקים.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 20 – 29

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 20 – 29 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 20 – 29 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 20 – 29 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 70 – 79

ברכה לגיל 70 עד גיל 79

ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 40 – 49

ברכה לגיל 40 עד גיל 49

ברכות לחינה

ברכה נגד עין הרע

ברכות לגיוס

ברכה לחייל

ברכות לשבת שלום

ברכה לשבת שלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)