ברכות להצלחה בטסט

ברכות להצלחה בטסט - ברכה לפני טסט לעבור טסט ראשון

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות להצלחה בטסט

מחכה כבר לעלות על הכביש!

הבן שלכם מדמיין את היום שבו יוציא רישיון כבר מגיל שמונה. הוא התאהב במאזדה שלכם ובהונדה של השכנים ולא הפסיק לדבר על התשוקה העזה שלו למכוניות. אחרי מבחן תיאוריה וחודשים עמוסים בשיעורי נהיגה סוף סוף נקבע תאריך ליום הגורלי שלו. 

 

למרות שאתם יודעים שיש לו את זה באופן טבעי והמורה לנהיגה מרוצה מהביצועים שלו, הבן שלכם נראה לחוץ לקראת הטסט והייתם רוצים לשמח ולעודד אותו. דרך מצוינת לעזור לו בימים המלחיצים האלה היא לכתוב לו ברכה יפה לקראת הטסט. לכבוד המאורע המיוחד כתבנו עבורכם ברכות יפות שיעזרו לכם בכתיבת הברכה שלכם. שיהיה לכם בהצלחה ושתזכו לעוד נסיעות רבות ומופלאות!

ברכה לפני טסט

ברכה למבחן נהיגה

לכבוד מבחן הנהיגה אברך אותך שהכל ילך בטוב ובאהבה. שתעבור את המבחן בהצלחה גדולהתשיג בלי מאמץ את המטרה היפה. שלא יהיה בלבך לחץ או התרגשות מרובה, שתשלוט היטב בחוקי התנועה ובסוף המבחן – תצא בהרגשה טובה.

ברכה לקבל רישיון נהיגה

יש לך ביד כעת רישיון, אט אט תצברי מספיק ניסיון. נצא לסיבוב בכל המדינה, ברשותך בתור התחלה ניסע עם קסדה. תנהגי בזהירות וגלי אחריות, רישיון נהיגה זו לגמרי זכות. שמחים שהגשמת עוד חלום, זכרי מה שחשוב – זה לחזור בשלום.

ברכה להצלחה בטסט

לרגל הטסט המרגש, אברך אותך שתצליח להרשים את הבוחן שלא תלחץ ותתרגש מדי, ואת המבחן תעבור בקלות ובחן תסע בזהירות ותשמור על חוקי התמרורים ואין ספק, את הרשיון הנכסף תקבל בלי טירטורים.

ברכה למזל טוב

מזל זה עניין של מזל, כך אומרים ולא באמת מבינים איך זה עובד ומדוע והאמת? לפעמים עדיף לא לשאול ופשוט רק לנוע לנו נותר רק לברך שיתמזל המזל שיהיה רק בטוב ולא ביש גורל שתשחק השעה כך שתצליח ותדע רק חמלה וגם… כיצד להרוויח.

ברכה לנהג חדש

לנהג החדש האלוף שלנו! ברכות לקבלת רישיון הנהיגה. תותח כמוך לא פוגשים כל יום – רק עלית על ההגה, וכבר עברת טסט ראשון! מאחלים לך הרבה נסיעות מהנות וטיולים מעניינים, סע תמיד בזהירות – ותזכור שהכביש הוא לא מהיר ועצבני : )

ברכה לרישיון נהיגה

לרגל קבלת רישיון הנהיגה! אברך אותך שתסע למקומות טובים ותראה נופים חדשים, יפים ומרגשים

ברכה לעבור טסט

לרגל הטסט – אינשאללה תעבור אותו כמו גדול שהטסטר לא ילחץ ברקס או יחזיק בהגה ויפסול את הכל שכבר, אוטוטו, נזכה לקנות לך שלט 'נהג חדש' כי מגיע לך, אתה זהיר ונוהג נפלא מחכים לצאת איתך לטיול בזריחה (אפשר גם בשקיעה, אבל תעבור כבר !)

ברכה למעבר טסט

אינשאללה הטסט הזה יהיה האחרון.שתעבור אותו בכיף, לחיים טובים ולשלום. שהטסטר יהיה נחמד ולא יזעיף פנים ותזכור את כל החוקים ואין סוף התמרורים. שהנהיגה תהיה רגועה ובלי מכשולים,ותרגיש בטוח לעבור, כי הרי בפנים יש לך את זה, אתה נהג הנהגים!

שאלות נפוצות על ברכות להצלחה בטסט

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות להצלחה בטסט לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות להצלחה בטסט שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות להצלחה בטסט שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לקבלת דרגה

עליה בדרגה

ברכה לגיל 90 – 100

ברכה לגיל 90 עד גיל 100

ברכות לפסח

ברכה לפסח

ברכות לכיתה א

ברכה לכיתה א

ברכות לפרידה

ברכה לפרידה

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)