ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 - 59 - ברכות ליום הולדת 50 עד 59

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 50 – 59

הבנים עוזבים את הקן

ההורים שלנו היו שם בשבילנו לאורך כמעט שני עשורים. בשנות החמישים של חייהם אנחנו לבסוף עוזבים את הבית ומתחילים את החיים שלנו מחדש בצבא, בלימודים ואפילו בעיר מרוחקת חדשה. לכבוד יום ההולדת של אחד מההורים שלנו, חשוב להביא ברכה מרגשת מהלב שתביע את ההערכה הרבה שאנחנו רוחשים כלפיהם. 

הברכה יכולה לגעת בדברים שהם לימדו אותנו לאורך השנים, בחוויות מיוחדות שעברנו איתם ואפילו בציפיות לשנים הבאות. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה אישית ומיוחדת ריכזנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. מאחלים לכם כתיבה מהנה ויום הולדת שמח!  

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכה ליום הולדת 50 לגבר

גיל היובל מה שונה בו אתה שואל בגיל עשרים היית נער לא רציני בשלושים השקעת בעבודה בגיל ארבעים כל העניין נהפך לאישי כי סך הכל רצית לקחת מנוחה בגיל 50 כבר יש לך הכל ילדים משפחה ועבודה מסודרת אנחנו מאחלים שתדע בעצמך ותמשיך לגדל ילדים לתפארת.

ברכה לעצמי לגיל 50

אני לא מאמין שהגעתי כל כך מהר לגיל חמישים לפעמים זה נדמה לי שלא רחוק היום בו שיחקתי בגן השעשועים שליקקתי גלידות ולא היה לי אכפת ללכלך את הבגדים ואיך שנהנתי לעשות שטויות ולהיות מוקף בהמון חברים אני מאחל לעצמי שהגיל אף פעם לא יהווה לי מכשול ושתמיד אחלום, אסתקרן ואשתטה בגדול.

ברכה ליום הולדת 50 לבעל

בעלי האהוב והיקר כל העולם היום אתך שר לחגוג יום הולדת זו סיבה למסיבה אך אין דומה אותה הרגשה לחגיגת יום הולדת יובל לא להתבלבל מה נשאר לאחל לאדם מושלם הבעל הכי טוב מכולם המשך והצלח בכל מעשיך היה אהוב על חבריך והמשך להוסיף שנים עד מאה ועשרים.

ברכה לאמא לגיל 50

חמישים שנים עברו להם ביעף זה הזמן להביט בכל מה שהשגת בערגה: משפחה, אהבה, בית ועשיה ללא לאות ועצלות. את דוגמה אישית למופת עבורנו, לכל ימי חיינו, והלוואי ותקבלי כל יום מחדש את הכוחות עבורך, עבורנו אוהבים ומוקירים מאוד!

ברכה לגיל 50 לבעל

הגעת לגיל חמישים בעל יקר כולם אתך שמחים אתה מוקף הוד והדר גיל חמישים הוא לא סתם יום הולדת מעבר לשולחן הערוך לתפארת אני רוצה לבקש ממך בקשה שרק תמשיך להיות אתה לאהוב את הילדים ולתת מעצמך לאחרים שתמיד תדע אותי לאהוב מכל הנשמה כמו ביום שבו הכרנו לראשונה.

ברכה ליום הולדת 50 אשת חיל

אשת חיל מי ימצא? בשבילי זאת בכלל לא שאלה מי ימצא? אני מצאתי רק את ואני יודעים היטב עד כמה את כזאת אשה חזקה, אמיצה, אך גם רכה ומלאת חמלה והקשבה תודה רבה לך שאת איתי, תמיד לצידי להתעורר לידך זאת זכות והגיל? שלא יגלו את הסוד לאשה כמוך – הוא רק עושה טוב.

ברכה לבעל לגיל 55

בעלי היקר, אני ממש מתרגשת היום אתה חוגג יום הולדת! גיל 55 מבחינתי זה גיל המזל, הילדים כבר גדולים מבחינתי לטוס איתך עכשיו לחלל! מאחלת לך שתמיד תישאר האיש הטוב והמדהים שאתה ושלא תשכח אף פעם מי הכי הכי אוהבת אותך!

ברכה לגיסה לגיל 50

גיסתי האהובה, היפה והנהדרת חמישים בשבילי הוא תרוץ ודרך אחרת לומר לך כמה שאני אוהבת ושמחה שזכיתי להיות לך לחצי אחות ולגיסה מאחלת שאחרי מחצית המאה הזאת תזכי לעוד שנים ארוכות ובאות עם הילדים, עם המשפחה, וגם איתי בבקשה מדי פעם לזמן איכות, גיסה עם גיסה.

ברכה ליום הולדת חמישים

יום הולדת שמח לכבוד הגיל המיוחד שלך גיל חמישים זה כבר לא צחוק יש לך אחריות על עצמך, ממש אזרחית שומרת חוק זהו הגיל שמתחילים באמת להנות מהחיים שהילדים כבר גדלים ודי לבד מסתדרים מאחלים לך שתהני מכל חוויה שתעשי שבעולם תסעי ושאותנו לעולם לא תשכחי.

ברכה לגיל 50 לאישה

הגעת לגיל חמישים עכשיו את במרכז העניינים אז מה לך מאחלים שתזכי לגלות תובנות חדשות שליבך יאהב תחביבים אחרים שתהני להכין חלות טריות ומאפים שונים שתדעי שמותר לטייל גם בארצות אחרות אבל הכי חשוב מזל טוב לעד המון שנים מוצלחות וברוכות

ברכה ליום הולדת לאימא ליום הולדת 56

אימא שלי חוגגת חמישים ושש שנים אנחנו כה מאושרים ברכות אנו לך מרעיפים ובעיקר מעריכים לא ידענו מה מאחלים לכן החלטנו לתת לך את הברכות הלוואי שתדעי ללכת בין הטיפות לתת לעצמך זמן בין המשימות למלאות נאד באהבה ובחמלה לתת לילד בכל גיל נשיקה חמה.

ברכה לחבר לגיל 50

לחבר שהוא מזמן כבר הפך לאח מה אני יכול לאחל לאדם כזה מדהים ומפוקח? שתמשיך להיות צעיר בנפשך ולהנות מהחיים לטוס לחופשות בחו״ל ולכבוש אינספור יעדים שהאהבה שלך עם האישה רק תלך ותפרח למימדים עצומים ושהילדים יהיו תמיד שמחים ובריאים אוהב אותך מכל הלב והנשמה יום הולדת שמח עם מלא אהבה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 50 – 59

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 50 – 59 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 50 – 59 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 50 – 59 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למסיבת רווקות

ברכה למסיבת רווקות

ברכה לגיל 19

ברכה לגיל 19

ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכות לרכב חדש

ברכה לרכב חדש

ברכות לגיוס

ברכה לחייל

ברכות לפרידה

ברכה לפרידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)