ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 - 59 - ברכות ליום הולדת 50 עד 59

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 50 – 59

הבנים עוזבים את הקן

ההורים שלנו היו שם בשבילנו לאורך כמעט שני עשורים. בשנות החמישים של חייהם אנחנו לבסוף עוזבים את הבית ומתחילים את החיים שלנו מחדש בצבא, בלימודים ואפילו בעיר מרוחקת חדשה. לכבוד יום ההולדת של אחד מההורים שלנו, חשוב להביא ברכה מרגשת מהלב שתביע את ההערכה הרבה שאנחנו רוחשים כלפיהם. 

הברכה יכולה לגעת בדברים שהם לימדו אותנו לאורך השנים, בחוויות מיוחדות שעברנו איתם ואפילו בציפיות לשנים הבאות. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה אישית ומיוחדת ריכזנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. מאחלים לכם כתיבה מהנה ויום הולדת שמח!  

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכה לגיל 50 לאישה

הגעת לגיל חמישים עכשיו את במרכז העניינים אז מה לך מאחלים שתזכי לגלות תובנות חדשות שליבך יאהב תחביבים אחרים שתהני להכין חלות טריות ומאפים שונים שתדעי שמותר לטייל גם בארצות אחרות אבל הכי חשוב מזל טוב לעד המון שנים מוצלחות וברוכות

ברכה לגיל 50 לבעל

הגעת לגיל חמישים בעל יקר כולם אתך שמחים אתה מוקף הוד והדר גיל חמישים הוא לא סתם יום הולדת מעבר לשולחן הערוך לתפארת אני רוצה לבקש ממך בקשה שרק תמשיך להיות אתה לאהוב את הילדים ולתת מעצמך לאחרים שתמיד תדע אותי לאהוב מכל הנשמה כמו ביום שבו הכרנו לראשונה.

ברכה ליום הולדת 55

יום הולדת חמישים וחמש זה מיוחד כבר מעצם המספר, אבל זה הכי מיוחד כי זה שלך וכמוך יש רק אחד. אומרים שחמש מסמל את האחדות בעולם וזה מסתדר לי עם טוב ליבך המושלם. ליום הולדתך אאחל לך שתהייה בריא, שתזכה להצלחה, בריאות פרנסה והגשמה.

ברכה לגיל 50 לחבר

חבר יקר ואהוב יום זה לנו חשוב חגיגת יובל היא לא סתם חגיגה אלא היא סופה של תקופה בגיל חמישים חלק מהחלומות כבר מוגשמים קריירה ענפה מספר ילדים לגאווה נותר לי לאחל המשך להיות כמו שאתה חבר טוב שמח עם חיוך על פנים זורח.

ברכה לחברה לגיל 50

לחברתי היקרה! לרגל כניסתך לעשור השישי של חייך לך אאחל כך: שתרווי נחת מכל מה שיש לך ולא תתבאסי לעולם על מה שעדין, אין לך שתהני מכל מה שהעולם מציע והלוואי ורק הטוב אותך יפתיע.

ברכה קצרה לגיל 50

מזל טוב ליום ההולדת העגול ברכות ואיחולים לגיל חמישים ויותר מהכל תשמור על עצמך, תמשיך להנות מהחיים להגשים חלומות ולהגיע ליעדים בבריאות טובה, בשמחה ובכיף ורק אל תשכח מדי פעם להתעייף.

ברכה ליום הולדת 50 לאחות

לאחותי האהובה! לרגל כניסתך לעשור השישי של חייך, אומר לך זאת כך: אל תלחצי מהגיל כי ידוע, שגיל אצל נשים – לא סופרים במקום להתעסק במספרים לך אשלח זרים של איחולים שתקבלי את השפע הגדול ביותר בעולם ובכל אשר תפני – תצליחי מעניין גדול ועד עניין קטן.

ברכה לאבא – יום הולדת 56

56 שנים אתה חוגג היום, אבא שלנו, אבא שהוא חלום, יום הולדת שמח לאיש הכי זורח, חיים מאושרים לאיש הכי מדהים, הצלחה, שפע וברכה לאיש שחייו הם תערוכה. שתשמור בחייך על שמחת החיים, שתזכה לבריאות ואריכות ימים, מכל הלב – הילדים.

ברכה לגיל 50 לחברה טובה

חברה שלי המהממת שהגיעה לגיל חמישים ובכל יום שעובר רק מוציאה את הטוב שיש בחיים את אדם כזה אופטימי עם נפש חופשייה אוהבת את כל מי שסביבה ועוטפת אותם עם המון אהבה אני ואת מכירות כבר שנים ואני ממשיכה להכיר אותך כל יום מחדש מאחלת לך שתמיד תישארי כזאת מיוחדת ושתחצי כל אתגר בלי חשש.

ברכה ליום הולדת 50 – לחבר

חוויות אין סופיות עברנו יחד, התגברנו תמיד על כל פחד, לימדת אותי אומץ מהו, גם כשכל הצרות יחד באו. חברי היקר, יום הולדתך ה-50, עכשיו זה העיקר. שתהא שמח, בריא ומאושר. שתגשים חלומות ותאהב כמו באגדות. שפע ברכות והצלחות.

ברכה ליום הולדת 50 לאבא

להיות בן חמישים ולהיראות כה יפה – זה כבוד גדול אתה אבא יקר שיש לו הכל מגיע לך לרגע – להביט לאחור בסיפוק כי ביננו, החיים שלך הם די 'שיחוק' הלוואי שתמשיך להיות בריא וחזק שיהיה לך תמיד על הפנים חיוך של ממתק.

ברכה ליום הולדת 50 לגבר

גיל היובל מה שונה בו אתה שואל בגיל עשרים היית נער לא רציני בשלושים השקעת בעבודה בגיל ארבעים כל העניין נהפך לאישי כי סך הכל רצית לקחת מנוחה בגיל 50 כבר יש לך הכל ילדים משפחה ועבודה מסודרת אנחנו מאחלים שתדע בעצמך ותמשיך לגדל ילדים לתפארת.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 50 – 59

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 50 – 59 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 50 – 59 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 50 – 59 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום טוב

ברכה ליום טוב

ברכות לפרידה

ברכה לפרידה

ברכות לחנוכת בית | ברכות לבית חדש

ברכה לחנוכת בית

ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכות ליום ראשון

ברכה ליום ראשון

ברכות לעסק חדש

ברכה לעסק חדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)