ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 - 69 - ברכות ליום הולדת 60 עד 69

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 60 – 69

בשנות השישים של חיינו אנחנו נהנים מההשקעה שלנו. העבודה נמצאת בתקופה רגועה למדיי, הזוגיות מחזקת אותנו והילדים מרחיבים את המשפחה. לכבוד יום ההולדת של הסב או הסבתא הטריים נהדר להביא ברכה מרגשת ליום ההולדת.

בברכה תוכלו להתייחס להורים המדהימים שהם היו ולסבים המקסימים שהם הולכים להיות, לתפקיד המשמעותי שהם לקחו בחייכם ובחוויות המיוחדות שעוד עתידות להגיע.

 לא תמיד קל למצוא את המילים הנכונות לברכה המושלמת. הכתיבה יכולה להיות מסורבלת ומבלבלת והרבה פעמים להסתכם בתסכול. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם כמה ברכות יפות שיתנו לכם קצת השראה. בהצלחה!

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכה ליום הולדת 60 לחברה טובה

חברתי היקרה! יום הולדת שישים – אין ספק, מרשים. מזל טוב ענק ושפע איחולים. אברך אותך שיהיה לך תמיד בלב – נעים. שתקחי את החיים בקלות ותחזיקי חזק בסיבובים. שהבריאות תהיה שלימה והפרנסה מעולה. ושתרווי כמויות נאות של נחת מהמשפחה הנפלאה.

ברכה ליום הולדת שישים לחברה

חברה יקרה עברו להם כבר שישים שנה אנו חברות מילדות אהבה ורעות רצינו לך לומר למרות שאת כל החלומות הגשמת כבר ליבנו כה נרגש שהגעת לרגע המרגש ממש בגיל שישים אפשר לפתח תחביבים חדשים לפנות זמן יותר לעצמך וגם לאחרים.

ברכה ליום הולדת 60 לדודה

לדודתי היקרה! מזל טוב לרגל יום הולדתך המרשים. שתמיד תהיה המאושרת בנשים. שקסם החיות לעולם לא יפוג מימיך. שתתלהבי ותתרגשי כמו ילדה מכל חגיגה וחכמת השנים תתגבר בך שבעתיים. שלכל מקום שתלכי תרדוף אותך הברכה ותשיג אותך, כך שתמיד תהיי ברוכה.

ברכה ליום הולדת לאבא לגיל 60

אבא יקר יום הולדת שמח לך בן שישים אבל צעיר מאד ברוחך משאיר אותנו מאחור הרבה פעמים מתנשפים העייפים לא עומדים בקצב, קצת איטיים תמשיך ככה אבא יקר שלנו מזל טוב מכל הלב, מכולנו.

ברכה לגיל 60 לאמא

לאמא, היקרה בנשים! לכבוד יום הולדתך העגול, אברך אותך בצרור ברכות שיצבע את ליבך באור. שתמשיכי לזרוח ולהיות אמא הכי מדהימה בייקום. את אשה נהדרת שאין לטוב ליבה גבול; מסורה ואוהבת, חומלת ותומכת. לביאה אמיתית, חרוצה בטירוף, תודה רבה שלימדת אותנו כיצד על החיים לעוף.

ברכה לאמא – יום הולדת 60

אמא, מילה אחת עם משמעות ענקית, יש לך יום הולדת היום ורציתי לומר לך – את אמא עולמית. תודה על רגעים מדהימים, על נחת ושלווה, על כל האהבה ! מאחלת לך הרבה כוחות ושנסב לך גאווה, שתמיד תהיי מוצלחת ושמחה ותרגישי שאת חיה בהגשמה מלאה.

ברכה לגיל 60

שפע של ברכות ואיחולים לכבוד גיל 60 את ההוכחה לזה שזה לא הגיל אלא שזה התרגיל את נראת כל כך צעירה ויש לך נפש חופשייה אין לנו ספק שהשנה את תעשי לעצמך יום הולדת חגיגה! מאחלים לך שתמשיכי להיות אישה מדהימה שמלאה בטוב ושלעולם לא תפסיקי את עצמך לאהוב.

ברכה ליום הולדת גיל 60

הזמן עובר כל כך מהר ואנחנו צעירים לא נישאר התקדמת במשך השנים כבר עברו להם שישה עשורים התקדמת בעבודה לתפקיד נחשק ויש לך אישה וילדים אתה לא לבד קבל מאיתנו צרור איחולים וברכות המשך כמו שאתה להיות אושר ועושר ברכה והצלחה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום הולדת שישים

יום הולדת שישים מסמל את האמצע. אברכך ב'עד מאה עשרים שנים – מתוך שפע'. מי יתן וגם החצי השני שלך החיים יהיה שמח, מעניין ומלא בהפתעות טובות. אאחל גם שתזכה לבריאות איתנה, פרנסה מעולה, ונחת רוח מכל יוצאי חלציך שאותך אוהבים. אין כמוך, את זה כולם יודעים.

ברכה לאבא ליום הולדת 60

אבא יקר אתה חוגג יום הולדת שישים ליבי נרגש ונפחד מאחל לך עד מאה ועשרים שיהיה לך גם זמן לעצמך שתמשיך לתת את כל כולך שתהנה מקול העלים שיהיה לך זמן להביט אל העננים מאחלים לך המון שנים עד מאה ועשרים ונחת מהילדים והנכדים.

ברכה ליום הולדת 60 לאמא

אמא יקרה לי! לפני הכל, זה שאת אמא שלי זה כבוד גדול לגדול אצלך היה חלום נטול כל הגיון אמא מושלמת שאף פעם לא תהיה זקנה גיל שישים? בשבילך זה בקטנה שתמשיכי להיות חזקה ובריאה שמחה, ואפילו לא לרגע קט עצובה.

ברכה לסבתא בת 60

לסבתא האהובה שלנו שמעוררת בנו השראה! מזל טוב ליום הולדת שישים. שתזכי להמשיך את החיים מתוך בריאות איתנה, שפע ברכה, פרנסה טובה ונחת רוח מכל המשפחה. שכל יום מחדש תגלי סקרנות לגבי העולם, ושלא תחווי צער או כאב אף פעם. הנכדים, שמאוד מעריכים אותך!

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 60 – 69

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 60 – 69 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 60 – 69 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 60 – 69 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום שלישי

ברכה ליום שלישי

ברכות ליום הולדת

ברכה ליום הולדת

ברכות לבר מצווה

ברכה לבר מצווה

ברכות לשבוע טוב

ברכה לשבוע טוב

ברכות לחנוכת בית | ברכות לבית חדש

ברכה לחנוכת בית

ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר

ברכה לנובי גוד וסילבסטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)