ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 - 69 - ברכות ליום הולדת 60 עד 69

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 60 – 69

בשנות השישים של חיינו אנחנו נהנים מההשקעה שלנו. העבודה נמצאת בתקופה רגועה למדיי, הזוגיות מחזקת אותנו והילדים מרחיבים את המשפחה. לכבוד יום ההולדת של הסב או הסבתא הטריים נהדר להביא ברכה מרגשת ליום ההולדת.

בברכה תוכלו להתייחס להורים המדהימים שהם היו ולסבים המקסימים שהם הולכים להיות, לתפקיד המשמעותי שהם לקחו בחייכם ובחוויות המיוחדות שעוד עתידות להגיע.

 לא תמיד קל למצוא את המילים הנכונות לברכה המושלמת. הכתיבה יכולה להיות מסורבלת ומבלבלת והרבה פעמים להסתכם בתסכול. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם כמה ברכות יפות שיתנו לכם קצת השראה. בהצלחה!

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכה ליום הולדת 65

יום הולדת 65, הכי מרגש שיש, יום הולדת 65, זמן לכל החלומות להתממש. שתהייה בריא ותזכה לאריכות ימים, שתישאר צעיר בנפש ומלא שמחת חיים. שתתמלא גאווה מכל המשפחה, ושמסע החיים יהיה עבורך הצלחה גדולה. הרבה מזל טוב וחשוב מכל – תמיד לאהוב.

ברכה יום הולדת 60 לאישה

את בטח לא מאמינה איך חלפו שישים שנה ובהחלט זוהי סיבה למסיבה גידלת ילדים לתפארת בעבודה את מתקדמת אז הגיע הזמן לדאוג גם לעצמך כמובן איננו יודעים מה לומר זוהי משימה לא קלה בכלל נאחל רק בהצלחה בחיים עד מאה ועשרים.

ברכה קצרה לגיל 60

לכבוד גיל שישים, חצי ממאה ועשרים, אאחל לך שחייך הנותרים – יהיו הכי שמחים. ומי יודע, הלוואי ותזכה לעקוף את הגיל שבו מתים. שתהיה בריא וכוחותיך לא יגמרו לעולם. שהפרנסה תהיה ברווח ובקלות. ושלבך יתרגש מהבאות – וידע כיצד להתמודד בלי בעיות – עם הרעות.

ברכה לבעלי לגיל 60

בעלי היקר והיפה לא להאמין שכבר הגעת לגיל 60 אתה רחוק מלהיראות בגיל הזה! מאחלת לך המון מזל טוב, הצלחה, אושר וים של אהבה שתמיד תצליח ותהיה גאה בדרכך שהאהבה בינינו תמשיך לפרוח לעוד שנים רבות ושתזכור שאשתך אוהבת אותך בכמויות!

ברכה ליום הולדת 60 לחברה

שישים זה גיל מצויין להגשמת חלומות לכן חשוב שתזכרי שכל הטוב עכשיו יכול לקרות שתקבלי מתנות משמים לרגל החגיגה שלא תדעי צער ותמיד תהיה שמחה ואיך אפשר בלי לברך אותך בבריאות שרק תשמרי עליה והיא תשמור עליך בשפיות בהוקרה רבה, חברתך.

ברכה ליום הולדת 60 לאבא

אבא שלי אתה בן שישים נתת את כל החיים בשבילי מה אאחל לך אבא יקר ליבי ממש נרגש ונמהר תודה לך על מי שאתה ועל מה שאתה תודה שלימדת אותי לומר תודה ובבקשה מאחלת לך עם הגיעך לשישים שתהנה מהילדים והנכדים שתדע להקשיב לקול צלילים דקים.

ברכה ליום הולדת 60 לאחות

לאחותי היקרה! גיל שישים זו לגמרי מתנה הגעת לשלב שבו אפשר להביט לאחור להיזכר ולצחוק, בלי כאב ולמחוק שחצי החיים השני מתוך 120 שנים יעבור עליך בשלווה ובנעימים שתהני מכל רגע ותצחקי מכל פגע (שלא יגיע).

ברכה ליום הולדת 60 לחברה טובה

חברתי היקרה! יום הולדת שישים – אין ספק, מרשים. מזל טוב ענק ושפע איחולים. אברך אותך שיהיה לך תמיד בלב – נעים. שתקחי את החיים בקלות ותחזיקי חזק בסיבובים. שהבריאות תהיה שלימה והפרנסה מעולה. ושתרווי כמויות נאות של נחת מהמשפחה הנפלאה.

ברכה לאמא – יום הולדת 60

אמא, מילה אחת עם משמעות ענקית, יש לך יום הולדת היום ורציתי לומר לך – את אמא עולמית. תודה על רגעים מדהימים, על נחת ושלווה, על כל האהבה ! מאחלת לך הרבה כוחות ושנסב לך גאווה, שתמיד תהיי מוצלחת ושמחה ותרגישי שאת חיה בהגשמה מלאה.

ברכה לבעל לגיל 60

בעלי היקר שנים שנה עברו מאז שהגעת לעולם אהובי הנהדר שישה עשורים עברו מאז שהפכת את העולם למושלם אשלח לך זר פרחים וברכות אאחל לך שיתגשמו לך כל המשאלות שתדע לדלג מעל כל המשוכות אני מתרגשת ממש מאחלת לך שכל יום יהיה בשבילך חדש שתפנה זמן לעצמך ולא רק לאחרים שתזכה לחיות עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת לאחות בת 60

אחותי היקרה איך עברו כך שישים שנה מה נאחל לאחות כה מוצלחת שבעבודה בתפקידים פורחת מה נאחל לאחות נהדרת שגידלה ילדים לתפארת אושר ועושר והצלחה בחיים תמשיכי להצליח בכל המובנים שתמשיכי לחיות לצד אנשים אהובים עד מאה ועשרים שנים.

ברכה לגיל 60 לחברה טובה

לחברה הכי טובה בעולם! כמה מכתבים כבר נכתבו בינינו בעבר ותמיד נשאר לי עוד הרבה מה לומר מאחלת לך את הטוב ואת האושר שיש לעולם להציע שלכל חלום שלך את תצליחי להגיע שתהיי מאושרת ושלווה עם הנכדים ושתהני מכל רגע בחיים!

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 60 – 69

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 60 – 69 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 60 – 69 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 60 – 69 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לקבלת דרגה

עליה בדרגה

ברכות לשבוע טוב

ברכה לשבוע טוב

ברכות לחג המולד

ברכה לחג המולד

ברכות לקידום בעבודה

ברכה לקידום בעבודה

ברכות לברית | ברכות לבריתה

ברכה לברית מילה

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)