ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 - 69 - ברכות ליום הולדת 60 עד 69

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 60 – 69

בשנות השישים של חיינו אנחנו נהנים מההשקעה שלנו. העבודה נמצאת בתקופה רגועה למדיי, הזוגיות מחזקת אותנו והילדים מרחיבים את המשפחה. לכבוד יום ההולדת של הסב או הסבתא הטריים נהדר להביא ברכה מרגשת ליום ההולדת.

בברכה תוכלו להתייחס להורים המדהימים שהם היו ולסבים המקסימים שהם הולכים להיות, לתפקיד המשמעותי שהם לקחו בחייכם ובחוויות המיוחדות שעוד עתידות להגיע.

 לא תמיד קל למצוא את המילים הנכונות לברכה המושלמת. הכתיבה יכולה להיות מסורבלת ומבלבלת והרבה פעמים להסתכם בתסכול. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם כמה ברכות יפות שיתנו לכם קצת השראה. בהצלחה!

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכה לחברה לגיל 60

יש לי חברה והיא מהממת היא היום בת 60 ובכלל לא נראת את כל כולך נפש צעירה, מצחיקה, את כל מי שסובב אותך את מפתיעה תמיד מלאה ביוזמות חדשות ולא מפסיקה להמציא רעיונות אאחל לך שתמיד תישארי כזו מיוחדת וטובה מחכה לחגוג איתך שוב גם בשנה הבאה.

ברכה לאישה לגיל 60

את בת שישים וזו שמחה גדולה נביא לך טנא מלא איחולים בשמחה ואהבה בשלום ורעות שתחשבי מחשבה לפני מעשה כי יש לכך חשיבות שתדעי להבחין בין רע לטוב שתוכלי מצרה לפרוח ולגדול שתסתכלי בעיניים לכל הצרות וכך תוכלי להתמודד היטב עם כישלונות.

ברכה לאמא לגיל 60

לאמי האהובה! לכבוד יום הולדתך השישים, אאחל לך שחייך יזרמו לעד על מי מנוחות. שתהיי תמיד מוקפת במשפחה וחברות טובות. שתתרגשי בחיים מכל דבר פשוט. ותשיגי את ההצלחות בכל עניין שתבקשי, מבריאות ועד פרנסה, מנחת מהילדים ועד אהבה.

ברכה לגיל 60 לאמא

לאמא, היקרה בנשים! לכבוד יום הולדתך העגול, אברך אותך בצרור ברכות שיצבע את ליבך באור. שתמשיכי לזרוח ולהיות אמא הכי מדהימה בייקום. את אשה נהדרת שאין לטוב ליבה גבול; מסורה ואוהבת, חומלת ותומכת. לביאה אמיתית, חרוצה בטירוף, תודה רבה שלימדת אותנו כיצד על החיים לעוף.

ברכה קצרה לגיל 60

לכבוד גיל שישים, חצי ממאה ועשרים, אאחל לך שחייך הנותרים – יהיו הכי שמחים. ומי יודע, הלוואי ותזכה לעקוף את הגיל שבו מתים. שתהיה בריא וכוחותיך לא יגמרו לעולם. שהפרנסה תהיה ברווח ובקלות. ושלבך יתרגש מהבאות – וידע כיצד להתמודד בלי בעיות – עם הרעות.

ברכה לחמה בת 60

לחמותי היקרה! לכבוד כניסתך לעשור השביעי – אאחל שתהיי בריאה כל הזמן. שמבטך על העולם תמיד יהיה אופטימי. שתרווי כמויות אין סופיות של נחת מהמשפחה וכל רגע – תהיה שמחה בכל נימי הנשמה.

ברכה ליום הולדת גיל 60

הזמן עובר כל כך מהר ואנחנו צעירים לא נישאר התקדמת במשך השנים כבר עברו להם שישה עשורים התקדמת בעבודה לתפקיד נחשק ויש לך אישה וילדים אתה לא לבד קבל מאיתנו צרור איחולים וברכות המשך כמו שאתה להיות אושר ועושר ברכה והצלחה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה לאמא – יום הולדת 60

אמא, מילה אחת עם משמעות ענקית, יש לך יום הולדת היום ורציתי לומר לך – את אמא עולמית. תודה על רגעים מדהימים, על נחת ושלווה, על כל האהבה ! מאחלת לך הרבה כוחות ושנסב לך גאווה, שתמיד תהיי מוצלחת ושמחה ותרגישי שאת חיה בהגשמה מלאה.

ברכה מרגשת לאימא ליום הולדת 60

אימא יקרה אימא אהובה את בת שישים ואנו מתרגשים מודים לך על אוכל טעים על ממתקים ופינוקים על אהבה בלי סוף על אורז ועוף מרעיפים עלייך אהבה ומקווים שיהיה לך הצלחה מאיתנו הילדים והנכדים שתזכי לחיות עוד המון המון שנים.

ברכה לגיל 60

שפע של ברכות ואיחולים לכבוד גיל 60 את ההוכחה לזה שזה לא הגיל אלא שזה התרגיל את נראת כל כך צעירה ויש לך נפש חופשייה אין לנו ספק שהשנה את תעשי לעצמך יום הולדת חגיגה! מאחלים לך שתמשיכי להיות אישה מדהימה שמלאה בטוב ושלעולם לא תפסיקי את עצמך לאהוב.

ברכה ליום הולדת 60 לאבא

אבא שלי אתה בן שישים נתת את כל החיים בשבילי מה אאחל לך אבא יקר ליבי ממש נרגש ונמהר תודה לך על מי שאתה ועל מה שאתה תודה שלימדת אותי לומר תודה ובבקשה מאחלת לך עם הגיעך לשישים שתהנה מהילדים והנכדים שתדע להקשיב לקול צלילים דקים.

ברכה ליום הולדת 60 לחברה

שישים זה גיל מצויין להגשמת חלומות לכן חשוב שתזכרי שכל הטוב עכשיו יכול לקרות שתקבלי מתנות משמים לרגל החגיגה שלא תדעי צער ותמיד תהיה שמחה ואיך אפשר בלי לברך אותך בבריאות שרק תשמרי עליה והיא תשמור עליך בשפיות בהוקרה רבה, חברתך.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 60 – 69

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 60 – 69 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 60 – 69 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 60 – 69 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לפסח

ברכה לפסח

ברכות לשנה החדשה

ברכה לראש השנה

ברכה לגיל 20 – 29

ברכה לגיל 20 עד גיל 29

ברכה לגיל 17

ברכה לגיל 17

ברכות לבת מצווה

ברכה לעליה לתורה

ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר

ברכה לנובי גוד וסילבסטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)