ברכות ליום האהבה

ברכות ליום האהבה שמח לגבר, לאישה, לבן הזוג ולבת הזוג

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליום האהבה

חגיגה של אהבה

ביום האהבה תחגגו את הזוגיות האהובה והיקרה שלכם – את התהליך שעברתם שהפך אתכם לזוג שאתם כיום ואת החום והאהבה שממלאים את היומיום השגרתי שלכם. היא מוציאה את הטוב ביותר ממך ואתה גורם לחיים שלה להיות קצת יותר קלים וזה לא מובן מאליו.

 

 יום האהבה זאת הזדמנות מצוינת להגיד תודה לאדם הקרוב אלינו ביותר שעוזר לנו להיות האדם הכי טוב שאנחנו יכולים ללא שמץ של ביקורתיות, יומרה או יוהרה. הוא שם בשבילנו תמיד גם כשאחרים מחליטים ללכת. מוזמנים לקחת השראה מהברכות היפות שכתבנו לכבוד חג האהבה. שיהיה לכם יום אהבה שמח!

ברכה ליום האהבה

ברכה לבעל ליום האהבה

לבעלי המושלם, מתעוררת כל בוקר לצידך ואומרת תודה אתה החבר הכי טוב שלי ותמיד דואג להיות שם בשבילי. תודה על הביטחון והחום שאתה מעניק, על האכפתיות והדאגה האין סופית. שיהיה לנו יום אהבה שמח, אני ואתה יחד – את הכל ננצח.

ברכה לבעל אהוב

בעלי האהוב רציתי לומר לך דבר מה חשוב תודה על מי שאתה בשבילי שנתת את כל כולך למעני אנחנו יושבים בלילות מביטים על הכוכבים טווים חלומות ומקווים לנחת מהילדים מאחלת לנו שתמיד תהיה אחווה ביננו שנדע להיות תמיד ביחד אבל גם לבד.

ברכה ליום האהבה – לגבר

בעולם יש המון אנשים, מכולם בחרתי בך, הצלחת אותי להרשים. במסע שלנו יחד הספקנו לא מעט חלומות להגשים, להיות החברים הכי טובים, בהקשבה והכלה, בכל השמחה, לכבוד יום האהבה רציתי לומר לך, אני שלך, איתך בכל רגע ואוהבת אותך ♥

ברכה לכבוד סוכות ב

רגל חג הסוכות, אברך אותך שתזכה לחגוג את כל החיים בשלווה ונעימים. שתרגיש יציב כמו סלע, שאין לו מתחרים. ושכל סימני החג הפורחים, ילוו אותך בשנה הקרובה ויטעו בלבך אהבה לטבע ולבני אדם.

ברכה ליום האהבה לאישה

לאשה המהממת! לרגל יום האהבה אאחל לך שתמיד תהיי כל כך יפה, חכמה ואצילית. שכל יום מחדש יצוצו בליבך ניצני האהבה הרומנטית ובכלל, אהבת העולם. שתרגישי טוב ונעים עם עצמך בכל מצב. ולעולם לא תצטרכי להתגונן ולהתכנס פנימה, כמו צב.

ברכה לזוג ליום האהבה

מצאתי את אשר חשקה נפשי אהבתך קשורה באהבתי בכל בוקר אני מתעוררת לחיוך זורח ולבעל שדואג להעלים כל פרצוף מצוברח תודה לך על כך שאתה כאן דואג לצרכי כל הזמן לכבוד יום האהבה ברכה זו שלוחה ואהבתי בה נתונה .

ברכה לטו באב לבעל

בעל יקר אותך אוהב עד כמה שאפשר מאחלת לנו שאף אחד לא יפריד ביננו שנדע לוותר ולא לריב להקשיב לקולה של ציפור שיר להגשים חלומות משותפים לתת לכל אחד מאיתנו לפתח תחביבים אבל העיקר שהאהבה תשרור בביתנו שלא תעזוב את משכננו.

ברכה לאישה שלי ליום האהבה

מהרגע שפגשתי בך ידעתי תהיי שלי ואני שלך, מהרגע שהבטתי אל תוך עינייך, ידעתי את תהיי בחיי, אני בחייך. את האישה עליה כל החיים חלמתי, את השותפה לא ייחלתי. אני מחבק חזק ואוהב ממש, מאחל שכל חייך יהיו מתוקים כדבש.

ברכה לסוכות חג שני

חג הסוכות עדין כאן, ולברך אותך זה זמן נהדר. שיהיה לך חג שמח ומלא באהבה, אור ואמונה. שחייך יזרחו כמו שמש על פני הטבע

ברכה רומנטית

מה אפשר לאחל לך מלבד אהבה? הכי חשוב שתמיד נזכה בה כולנו, אבל במיוחד אתה. כי לבך רגיש וכמה למשהו שמעבר לתחושה לא מוכרת של שינוי תדר מי יתן וכל חייך לבך יתעופף למחוזות קסומים. יגמע מעיינות, תחושות נפש מופלאות ומרחקים.

ברכה לבעל ליום האהבה

ביום האהבה, בעלי היקר, אהובי לעד, אני נזכרת שנפגשנו, הבטנו זה בזו וידענו מיד, שנמשיך לצעוד בדרך משותפת, כצוות יד ביד. תמכת בי בזמן קושי ובעתות שמחה, והקמנו לתפארת משפחה. חברי הטוב למסע, בשפע של ברכות שבעולם אברכך!

ברכה ליום האהבה לחבר

לחבר הכי טוב שיכולתי לבקש מאחלת לנו את יום האהבה הכי מדהים שיש אנחנו לא באמת צריכים יום מסוים כדי לציין את האהבה שלנו אבל תמיד נחמד לחגוג עוד יום שהוא רק של שנינו שהקשר שלנו רק ילך ויתעצם משנה לשנה ושהאהבה שיש בינינו תמיד תהיה גדולה וחזקה.

שאלות נפוצות על ברכות ליום האהבה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליום האהבה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליום האהבה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליום האהבה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 19

ברכה לגיל 19

ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל שנה ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל 11 – 15

ברכה לגיל 11 עד גיל 15

ברכות לבת מצווה

ברכה לעליה לתורה

ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף

ברכה ליום נישואין

ברכות לבוקר טוב

ברכה לבוקר טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)