ברכות לראש חודש

ברכות לראש חודש אדר, אלול, כסלו, וברכות לחודש טוס

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לראש חודש

יום מרגש ומיוחד

ראש חודש מציין את תחילתו של חודש נוסף ומסמל הזדמנות נוספת להתחיל מחדש, להיות אנשים טובים יותר ולהצליח יותר מבחודש שעבר. ברכה לראש חודש תכלול איחולים יפים לכבוד החודש הבא ותוכל גם להתייחס לאירועים שהיו בחודש שעבר וללקחים שחשוב ליישם מהם.

 ברכה לכבוד המאורע המיוחד תוכלו לתת להורים, לקרובי המשפחה ולחברים האהובים עליכם. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה צירפנו לכם ברכות יפות שכתבנו לראש חודש שיוכלו לעזור לכם במציאת השראה. כל מה שנשאר עכשיו זה לפנות קצת זמן ולחשוב על האנשים שחשובים לכם. תהנו!

ברכה לחודש טוב

ברכה מיוחדת לחודש טוב

חודש חדש מגיע, נצפה שעם מתנות רבות הוא יפתיע, שיהיה חודש זה לברכה ולשמחה, שיהיו בו הצלחות וצמיחה. שכל בוקר נפתח והשמש תזרח, שהציפורים יצייצו והפרחים יפרחו, שחשבון הבנק יתמלא ועל כל מכשול נתעלה. שיהיה זה חודש בלי עצוב ומכאוב, שיהיה הוא חודש טוב.

ברכה לחודש טוב

שיהיה זה החודש לטובה ולברכה שיהיה בו שלווה ואחווה שבו כולם יחיו בשלום וכולם ימצאו בו מקום שתהי לכולם הצלחה לאף אחד לא תחסר עבודה שלא יצטרכו לעזרת אחרים שיעשו בו מעשים טובים שתשכון בו שמחה ואהבה שתהיה בעם גאוות יחידה.

ברכה לראש חודש אב

ראש חודש אב מפציע בלוח, זמן של קיץ יבש ומלוח. ומצד שני התחדשות הכוחות על חוף הים במנוחה, זה בטוח. שיהיה הקיץ הזה בריא ומחזק ושנצא מתוכו שזופים ואוהבים עוד יותר.

ברכה לראש חודש אדר

ראש חודש אדר הגיע, זה הזמן בשמחה להפציע כי לא סתם נאמר משנכנס אדר מרבין בשמחה – אז נרקוד, נשיר, נחבק ונצחק, נחייך ונראה הרבה אהבה, שיהיה זה חודש מלא טוב וברכה, שכל מה שיקרה בחודש זה – יהיה לטובה.

ברכה לראש חודש כסלו

ראש חודש כיסלו מלא במזל הקשת כבר על הסוס מחכה לצאת ולבוא להביא את ההצלחה והברכה שיהיה זה החודש מלא באורה משמעות וסיפוק, ללא שמץ מצוקה שהשמח תזרח בין העננים וקרניה יהפכו את בני האדם למאושרים.

ברכה לחודש אלול

חודש אלול בפתח, זהו זמן איחולים לבטח, שיהיה זה חודש טוב, בלי עצב ובלי מכאוב. זהו זמן לפשפוש במעשים, למנהגי תשובה לקראת ימים נוראיים. זמן לטיהור וכפרה, בקש מאלוקים סליחה ומחילה. שיהיה זה חודש לטובה ולברכה, שבליבך תהא שפע שמחה.

שאלות נפוצות על ברכות לראש חודש

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לראש חודש לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לראש חודש שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לראש חודש שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לכיתה א

ברכה לכיתה א

ברכות ליום המורה

ברכה ליום המורים

ברכות לחנוכה

ברכה לחנוכה

ברכות לפני ניתוח

ברכה לפני ניתוח

ברכה לגיל 90 – 100

ברכה לגיל 90 עד גיל 100

ברכות לחג המולד

ברכה לחג המולד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)