ברכות לסיום תואר

ברכות לסיום תואר - ברכה לקבלת תואר מהנדס או רפואה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לסיום תואר

סיומה של תקופה קשה ומפרכת

תקופת הלימודים האקדמאים היא לא קלה. הסטודנט לומד כמויות חומר ענקיות ונמצא בלחץ של זמן וכסף. בתור ההורים הגאים של הבן האקדמאי שלכם, סייעתם לו במהלך השלוש שנים האחרונות וניסיתם להקל עליו את הלחץ שהרגיש במהלך התקופה האינטנסיבית הזאת. 

ראיתם שהוא מרגיש מסופק מהלימודים וראיתם גם שהוא מאוד נהנה ועדיין – הוא היה נראה מותש. סיום התואר זאת הזדמנות מצוינת להגיד לו עד כמה אתם מעריכים אותו ואת הדרך שהוא עבר ולהביא לו ברכה מרגשת במיוחד. לשם כך, כתבנו ברכות מהן תוכלו לקחת השראה. שיהיה לכם בהצלחה ומזל טוב!

ברכה לסיום תואר

ברכה לקבלת תואר דוקטור

דוקטור! כמה יפה לראות אותך תחת גלימת הכבוד הזאת. אתה גאווה בשבילי!לוואי ותצליח להמשיך ולהתקדם מעלה מעלה במעלות האקדמיה. שתכתוב מאמרים יפים שיעוררו עניין בקהילה המדעית ומחוצה לה. ותרגיש משמעותי מאוד בייקום, ושלעולם לא תהיה לך התלבטות לגבי זה.

ברכה לקבלת תואר ראשון

לרגל קבלת התואר הראשון, אברך אותך שכל החיים – לא תפסיק ללמוד. שתמשיך להחכים ותרגיש תמיד גאון,ומחכמתך יזכה ליהנות גם העולם. שגם תזכה לפרנסה טובה ואהבה גדולה ואין סוף ידע שיעניק ללבך סיפוק וכוח. כל הכבוד!

ברכה לסיום תואר ראשון

לרגל סיום התואר הראשון! מרגש לראות אותך על קו הסיום. מי יתן וזאת רק הסנונית הראשונה בדרכך היפה. מברך אותך שתזכה להשיג עוד תארים במהרה ולעשות מהם, אם אפשר, גם פרנסה מעולה שכל כולה ידע ואהבה

ברכה לקבלת דוקטורט

לרגל קבלת התואר השלישי,צרור ברכות ואיחולים לבביים. שתמיד תהיה המוצלח ביותר בתחומך ותגשים את שאיפותיך להתקדם קדימה במהרה ללא עכבה. שעולם האקדמיה והעבודה יאירו לך פנים

ברכה מיוחדת לקבלת תואר

רגל קבלת התואראאחל לך שתמשיך להצליח ולקטוף את היעדים שהצבת לעצמך. שלעולם לא תתייאש ועם הזמן כוחך רק יתגבר ובזכות כך תקצור תארים נוספים. שתזכה גם לבריאות ושלווה ושהתואר החדש יסייע לך גם בענייני פרנסה.

ברכה לסיום תואר

למשקיען החרוץ, לרגל סיום הלימודים אאחל לך שתדע איך לעשות מזה התואר – ים כספים שתעריך את עצמך כמו שאתה ראוי לעשות ולעולם לא תהיה תלוי במחמאות חיצוניות שתמשיך להיות הכי חכם שאני מכיר אין ספק, המוח שלך, יכול לשבור בכח החשיבה, מינימום קיר

ברכה לסיום תואר שני

לכבוד קבלת התואר השני, אאחל לך שתמשיך להצליח בדרכך. להיות הכי טוב שאפשר ולהגשים את כישרונך. הלוואי ותזכה גם לפרנסה טובה, אהבה ושפע ברכה גם בתחומים שאינם דעת וחכמה 😊 העולם זקוק לך!

ברכה לקבלת תואר שני

לרגל התואר השני – אאחל לך שלא תפסיק להתפעל ולהתלהב ללמוד לעולם, אבל גם שתדע תמיד ליהנות כמו אדם 'רגיל'. שלא תשכח את היופי של הפשטות והטבע שיצר לנו בורא עולמים ושתהיה חזק כדי לדעת כיצד את התואר השלישי להשיג. מחכים לדוקטור!

ברכה לקבלת תואר

הגעת לרגע מאושר את עומדת לקבל את התואר שעות של לימודים להצלחה במבחנים זוהי סיומה של תקופה שמקווים שישאירו בך חותם של הצלחה מאחלים לך שתצליחי למצוא עבודה במהירות בטוחים שתעברי את ראיונות העבודה בקלות מאושרים ושמחים בשמחתך נתן לכך את כולך.

שאלות נפוצות על ברכות לסיום תואר

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לסיום תואר לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לסיום תואר שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לסיום תואר שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות ליום שלישי

ברכה ליום שלישי

ברכות לחינה

ברכה נגד עין הרע

ברכות לתפקיד חדש

ברכה לעבודה חדשה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות לקבלת דרגה

עליה בדרגה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)