ברכות לקידום בעבודה

ברכות לקידום בעבודה - ברכה לקידום בתפקיד לעובד מצטיין ומשקיע

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לקידום בעבודה

יום משמעותי במיוחד

היום שבו אתה מקבל קידום בעבודה הוא יום שגרתי למדיי. אתה עובד וחושב, יושב על כוס קפה עם הקולגות לעבודה ונהנה מארוחת צהרים נעימה עם החברים שלך. כשהבוס קורא לך ומסביר לך על התפקיד החדש אתה מופתע, נרגש ונלהב וכשאתה מספר לחברים – אתה מבין שזה אמיתי.

 כשהסיטואציה הזאת קורית לחבר טוב שלך, ההתלהבות שלך יכול לעשות לו מאוד שמח על הלב. הוא עובד קשה כבר הרבה שנים וכולם יודעים שהגיע לו קידום כבר תקופה ארוכה. בשביל לעזור לכם בבחירת המילים, כתבנו ברכות יפות לקידום בעבודה מהן תוכלו לקחת השראה. שיהיה הרבה מזל טוב ובהצלחה!

ברכה לקידום בעבודה

ברכה לעובד מצטיין

עובד מצטיין זאת לא סתם הצהרה, זה מגיע לך על כל הקרבה והשקעה, זוהי דרכנו לומר לך תודה ! אתה נוהג במסירות וחריצות ומתנהג לכולם ביתר התחשבות. תמשיך בדרכך המופלאה והטובה ושיהיה בכל תחום – הרבה בהצלחה.

ברכה למצטיין

למצטיין שלנו, אתה מטפס אל על ולא מוותר, ועל כל משוכה או קושי תמיד מצליח להתגבר. משקיע במטרה, ועובר בהצלחה מכשולים שונים, וברור שנמצא אותך תמיד בין הראשונים. בטוח שאותנו לא תאכזב – אוהבים ומריעים לך מכל הלב!

ברכה לקידום בעבודה

לרגל הקידום נברך אותך שרק תמשיך לרוץ לתת מכישוריך ולהיות עובד חרוץ שכל מעשיך יהיו מכוונים למטרה נעלה ולא תדע צער, לחץ או בהלה בהצלחה בתפקיד החדש שגם בו בטוח תהיה מספר אחד, כהרגלך.

ברכה לעובדת מצטיינת

מגיעה כל בוקר עם חיוך על הפנים, במהרה נכנסת לעניינים, עובדת מסורה ואחראית, לא הייתה לי כמוך – כה מקצועית. אעניק לך את התואר – עובדת מצטיינת, על כל יכולותייך ומה שאת נותנת. שתמשיכי בעבודתך לחולל פלאים ושתהיי מאושרת כל החיים.

ברכה לעובדת מצטיינת

אחרי שנתת את כל הנשמה מגיע לך לקבל מאיתנו משהו בקטנה שמחים להעניק לך תעודת עובדת מצטיינת בחברה כי את עושה עבודה כל כך טובה את חרוצה ומשקיעה ונותנת המון מעצמך יש לכולנו מה ללמוד ממך שמחים וגאים שאת איתנו יישר כוח, תותחית שלנו!

ברכה לעובדת מצטיינת

את מצטיינת אני רואה את התעודה ואני לך מאחלת שתמיד תשיגי הצלחות ותתמודדי עם כישלונות תודה רבה שזיכנו בך זה ממש לא היה כה הלוואי שתישארי לעולם חברה עבדת מושלם תודה לך אהובה שולחים לך ברכת המשך הצלחה במשפחה ובעבודה.

שאלות נפוצות על ברכות לקידום בעבודה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לקידום בעבודה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לקידום בעבודה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לקידום בעבודה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום האהבה

ברכה ליום האהבה

ברכות לנובי גוד | ברכות לסילבסטר

ברכה לנובי גוד וסילבסטר

ברכות למסיבת רווקות

ברכה למסיבת רווקות

ברכות לשבועות

ברכה לשבועות

ברכה לגיל 18

ברכה לגיל 18

ברכות ליום המורה

ברכה ליום המורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)