ברכות לקבלת דרגה

ברכות לקבלת דרגה למפקד, חייל וקצין מצטיין

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לקבלת דרגה

מעמד מרגש ומיוחד

בצבא לזמן יש כוח. בתקופת זמן אתה צובר רכוש משופצר ושווה יותר, חברים מיוחדים במינם וחוכמת חיים שימושית למדיי. לא סתם אומרים על חייל שרק הגיע לצבא הוא צעיר – יש לו עוד כברת דרך לעבור ודברים חשובים ללמוד.

 בקבלת דרגה חוגגים מעבר של תקופה נוספת והתקדמות של צעד נוסף במסגרת הצבאית. קבלת הדרגה לא מסמלת רק את הקרבה לשחרור אלא גם את הדרך שנעשתה במהלך התקופה האחרונה. לכבוד קבלת הדרגה של החייל או החבר לצוות שלך נחמד להביא ברכה מקסימה שתיגע בשינויים שעבר בתקופה האחרונה. מסתבכים במציאת המילים הנכונות? מוזמנים להיעזר בברכות היפות שכתבנו עבורכם בנושא. בהצלחה!

עליה בדרגה

ברכה לקבלת דרגה סמל

לכבוד קבלת דרגת הסמל,אאחל לך שתמשיך להתמיד ולהצליח. שתקצור פירות טובים ותקבל עוד דרגות רבות ותזכה להמשיך ולתרום מכישוריך לטובת העם. מי יתן וכל מעשיך יהיו נכונים תמיד ותדע לבחור את הבחירות הראויות בכל רגע. שתזכה גם לפרנסה ואהבה, שפע הצלחה.

ברכה לקבלת דרגה רנ"ג

רגל קבלת הדרגה הנכבדת 'רב נגד', אברך אותך שתתקדם במעלה הדרגות הצה"ליות ורק תעשה טוב למדינה ולעצמך. שלעולם לא תפחד וחייך יהיו מלאים בכל טוב; פרנסה טובה ובריאות שלמה, ברכה והצלחה בכל העניינים וים של אהבה יגאה בתוך לבך תמיד.

ברכה לקבלת דרגה סרן

לכבוד קבלת דרגת סרן, אאחל לך שלא תפסיק להתקדם בחיים לעולם. שתמצא תמיד את הכוחות להתמיד ולהצליח ולהגשים את כישוריך המעולים. בהוקרה רבה!שחזון חייך יתגשם ותזכה להפוך את העולם למקום שטוב יותר לחיות בו.

ברכה לחייל מצטיין

לחייל שלנו, אתה גאווה עבור כולנו, זמן כל-כך קצר אתה בצבא וכבר קיבלת תעודה, חייל מצטיין, תואר שאותך לגמרי מאפיין. את ליבך הטוב ומסירותך הרבה חשוב לציין! המשך בדרכך בחיוך ובשמחה, המשך במסירות וזכור לפעול בזהירות. גאים בך, המשפחה האוהבת שלך.

ברכה לחייל מצטיין

לחייל שלנו, אתה גאווה עבור כולנו, זמן כל-כך קצר אתה בצבא וכבר קיבלת תעודה, חייל מצטיין, תואר שאותך לגמרי מאפיין. את ליבך הטוב ומסירותך הרבה חשוב לציין! המשך בדרכך בחיוך ובשמחה, המשך במסירות וזכור לפעול בזהירות. גאים בך, המשפחה האוהבת שלך.

ברכה לקבלת דרגה בצה"ל

מזל טוב לקבלת הדרגה החדשה, שולחת אליך ברכות ביד מתוחה ומצדיעה. דרגה זאת תביא איתה לא מעט אתגרים, אך יחד עם זאת סיפוק ודוגמא לחיילים. תמשיך בדרכך ולמכשולים לעולם אל תיכנע, תהייה זקוף ובטוח בעצמך.

ברכה לקבלת דרגה

הידד, קיבלת דרגה חדשה ועם קבלתה מגיעה לך ברכה, ראשית כל, שבהמשך הדרך תהייה לך הרבה הצלחה, שגם בצה"ל וגם בחיים תגשים כל משאלה. הדרגה החדשה תביא איתה לא מעט אתגרים, אז תהייה חזק – אל תיכנע למכשולים. תמשיך להיות אדם כה מתוק, אני בטוחה שתגיע רחוק !

ברכה לקבלת דרגה חייל מצטיין

לחייל הכי מצטיין בצבא! צרור ברכות לרגל קבלת הדרגה. אין ספק, אתה המצויין שבחבורה.תמיד היית ותמיד תהיה. זה טבעי עבורך והלוואי ורק תמשיך כך. שתזכה גם לשפע ברכות בתחומי החיים; פרנסה ברווח והצלחה עם החברים וגם אהבה – הלוואי ותהיה לך תמיד.

ברכה לחיילת מצטיינת

תמיד היית החיילת הכי מהממת, עכשיו תואר נוסף לך – מצטיינת. נמחא לך כפיים, נרים לשמיים, כל הכבוד לך כפול ושבעתיים, המשיכי להיות טובה כמו שאת, עלי והצליחי בכל מה שהטבעת. זהו רק תחילתו של מסע, להמשך נאחל לך אין סוף הצלחה.

ברכה לקבלת דרגה במשטרה

לשוטר מספר אחת! מזל טוב לרגל קבלת הדרגה, הלוואי ותמשיך להתקדם יפה במשטרה.

ברכה לדרגה

לרגל קבלת הדרגה המיוחדת! אאחל לך שכל חייך תעלה בסולמות מעלה מעלה. בכל מקום שתהיה בו – תתקדם. תמיד תהיה בתנועה ואף פעם לא תעמוד במקום אחד יבש ונכלם. שלא תפחד מהפחד ותחייך אל העולם

שאלות נפוצות על ברכות לקבלת דרגה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לקבלת דרגה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לקבלת דרגה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לקבלת דרגה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 20 – 29

ברכה לגיל 20 עד גיל 29

ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל שנה ברכה לגיל שנתיים

ברכות לעיד אל פיטר

ברכה לעיד אל פיטר

ברכות לגיוס

ברכה לחייל

ברכות למסיבת רווקות

ברכה למסיבת רווקות

ברכה לגיל 90 – 100

ברכה לגיל 90 עד גיל 100

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)