ברכות לראש השנה

ברכות לראש השנה - ברכה שנונה, מצחיקה ויפה לראש השנה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לראש השנה

התחלה של תקופה נוספת

ראש השנה העברי בא ביחד עם תחילת שנת הלימודים שמוכרת לכולנו מקרוב. מדובר ראש השנה מגיע אלינו בתקופת חגיי תשרי האהובה עלינו, בה אנחנו חוגגים עם המשפחה ונהנים מאוכל איכותי וטעים.

ברכה לכבוד ראש השנה תכלול איחולי הצלחה בשנת הלימודים או בעבודה, או איחולים קצת יותר כלליים אך חשובים לא פחות – הגשמת חלומות חלומות ומציאת המקום בו נרגיש מאושרים. 

בכתיבת הברכה תנסו לחשוב על האדם הקרוב אליכם ועל הדברים מהם חושש – הוא חלם לכתוב מתישהו ספר? הוא מפחד מכניסתו למוסד הלימודים האקדמאי? בדיוק על אותם הדברים חשוב שתכתבו! צירפנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה לשנה החדשה

ברכה לראש השנה לילדים

ילדים יקרים, לרגל השנה החדשה שבפתח יהי רצון שתתרגש עלינו השנה החדשה לטובה, לברכה, עם הרבה ששון ושמחה שתלמדו היטב בבית הספר, בחוגים וגם מעבר ושתמיד ההורים יהיו תמיד מרוצים ממכם וגם אתם, מהם.

ברכה לעובדים לראש השנה

לעובדים היקרים, שיהיה חג ראש השנה שמח, שכל יום בשנה זאת יהיה זורח, שתהייה שנה מתוקה, שנה של הגשמה, הרבה שפע, אור ואהבה ושכל שתרצו יעבור בהצלחה. שנה כ-תפוח בדבש, שתהייה היא קסומה ממש !

ברכה לראש השנה לילדה שלי

שתהיה לך שנה טובה ומאושרת ילדה שלי מלאה באור, למידה, התפתחות וגדילה. שהדרך תחייך אליך ותביא איתה שלל של אוצרות ושיעמדו לצידך הרבה חברים וחברות. שתהיי ראש ולא זנב, ותזכרי שבבית תמיד יש לך גב. תנהגי בכבוד בכל אדם שבא בדרכך, ושתהיי שלמה ותלכי תמיד עם מה שבליבך.

ברכה מיוחדת לראש השנה

לרגל השנה החדשה שנכנסת אאחל שזו השנה תהיה מגבשת עם ים חברים, משפחה ואהבה. שנדע לסלוח ולוותר, לתת ולקבל, לקוות, לייחל, להתפלל. אך לא פחות חשוב, שנדע גם לפעמים לשחרר.

ברכה לראש השנה לילדה

לילדה המתוקה שלנו עוד שנה חלפה עברה לה. שנה בה גדלת, התקדמת, הכרת חברים חדשים, התגברת על קשיים ואתגרים וגם תמיד ידעת ליצור זכרונות בלתי נשכחים. מאחלים לך שנה מדהימה, לא פחות מזו שעברה! אבא, אמא, והאחים!

ברכה לראש השנה לחברה

לחברתי היקרה עד מאוד! ראש השנה זה זמן התחדשות קלאסי ואני רוצה לברך אותך שתמיד תהיי בשיא שתביטי על השמיים ותראי את הכוכבים שאין ספק, את חלק מהם – את זה בעיניך רואים את מהממת!

ברכה למורה לראש השנה

למורה היקרה שאותה כולנו מעריכים! שתהיה לך שנה טובה, מלאה בברכת ילדים טהורים. הלוואי וכל ימות השנה יהיו בעיניך מלהיבים. שתקומי כל בקר עם חשק לעשות את מה שאת יודעת הכי טוב – ללמד ולחנך תלמידים להיות חכמים וגיבורים.

ברכה לערב ראש השנה

ראש השנה הגיע ובברכה את כולם נפתיע, נאחל עכשיו שכל חיינו נהייה לראש ולא לזנב, נתקע בשופר ונאחל שנהייה חופשיים כפרפר. שחיינו יהיו מתוקים ממש, בדיוק כמו תפוח בדבש. שבשנה הזאת ובכל השנים, נחווה חוויות טובות עם משפחה וחברים.

ברכה לראש השנה לילדה בגן

בתחילתה של שנה העולם נרגש שמלה לבנה ותפוח בדבש ולך ילדה נשלח צרור איחולים מתחת למפה הלבנה על השולחן זר פרחים שתצליחי להגשים את כל המשאלות שתזכי להיות מוקפת תמיד בחברות שתהיה לך אוזן קשבת שנה טובה מתוקה ומאושרת.

ברכה לשנה טובה לחברה

לחברה הכי טובה רציתי לאחל שתהיה לך אחלה של שנה! שנכיר אנשים חדשים, ונטייל למקומות מרגשים. שניצור זכרונות, נגשים חלומות, ונצא להרפתקאות. שנמשיך לעשות את השטויות המיוחדות שלנו, ושאף פעם לא נפסיק לצחוק. אוהבת אותך, החברה הכי טובה.

ברכה לראש השנה להורים

שנה חדשה מתקרבת אימא שולחן עורכת בידיים מאומנות קולעת לילדות צמות שנה טובה ומתוקה שנה של אושר ואהבה מה נאחל לכם ההורים שתמיד תרוו נחת מהילדים ותהיו מאוחדים אנו מאחלים שנה טובה ומתוקה הורים יקרים.

ברכה לראש השנה לילד

ל______ המקסים ראש השנה הגיע וזו סיבה טובה להפתיע, אז אאחל לך שנה מתוקה כדבש, שנה של צחוק, שמחה ואהבה, ושכל משאלות ליבך יתגשמו לטובה. שנה של בריאות וחברים חדשים, שתלמד ותהייה בריא, השנה בעיקר ובכל יתר השנים.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחינה

ברכה נגד עין הרע

ברכות ליום האישה

ברכה ליום האישה

ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכה לגיל 90 – 100

ברכה לגיל 90 עד גיל 100

ברכות ליום שלישי

ברכה ליום שלישי

ברכות למסיבת רווקות

ברכה למסיבת רווקות

שאלות נפוצות על ברכות לראש השנה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לראש השנה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לראש השנה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לראש השנה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)