ברכות לרופא | ברכות לרופאה

ברכות לרופא ולרופאה - ברכה לרופא מנתח ומסור להוקרת תודה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לרופא | ברכות לרופאה

מקצועי, קשוב ואכפתי

הרופא שלכם ליווה אתכם בתקופות קשות בחיים אבל הפיח בהם קצת אור. בהתנהלות מקצועית, קשובה ואמפתית, הרופא שלכם הפך חוויות קשות במיוחד לקלות קצת יותר. הרופא שלכם נתן לכם תקווה, חומר למחשבה ובדיחות שנונות לחשוב עליהם שגרמו לדברים לקבל גוון מעט אחר.

האנושיות של הרופא שלכם גרמה לכם להאמין בטוב של העולם ועל זה אתם מעוניינים לומר לו תודה. עכשיו כשהתקופה הקשה מאחוריכם וחזרתם לבריאות מלאה, הייתם רוצים לכתוב ברכה מרגשת לאדם שהציל את חייכם. בשביל לעזור לכם במשימה הלא קלה הזאת, ריכזנו עבורכם ברכות יפות לרופאים שיתנו לכם קצת השראה. בהצלחה!

ברכה לרופא

ברכה תודה לצוות רפואי

לאחיות ולרופאים המדהימים, אשר טיפלו בי ביחס חמים, תודה שדאגתם לרווחתי ולכך שיהיה לי נעים. היחס שלכם אליי לא ברור מאליו, איך שלטובתי שיתפתם פעולה יחדיו. מודה לכם ומאחלת בלי סוף שתהיו בריאים ותגיעו רחוק. שה' יאיר דרככם ותצליחו בכל שחפצה נפשכם.

ברכה לפסיכולוגית

בסיומה של תקופה רציתי להודות לך שנטעת בי את היכולת לכתוב ברכה שגילת לי את הטוב שבי שגרמת לי לעבור את כל המשוכות שנתת לי יכולת ללכת בין הטיפות תודה אומר לך שוב ושוב להיות בקשר עוד נשוב.

ברכה לצוות רפואי

לצוות הרפואי, ברכה מכל הלב ממנו אליכם שלוחה, על טיפולכם המסור שהביא לנו מזור, בריאות ושמחה. על הדאגה היומיומית, האכפתיות וההתמדה הרבה, על המסירות ביום ובליל, על הרצון לעזור ועל ההקשבה, שאו תודות ושפע ברכות על תרומתכם החשובה.

ברכה למיילדת

תודה לך יקרה זכיתי בזכותך להביא את ילדי לעולם זו הרגשה מופלאה לראות שילדתי ממש אדם תודה לך על סבלנות והכלה על הרגעה בעת כאב וצעקה על הסוף שבתוצאה הטובה מאחלת לך שעוד שנים רבות תזכי לעזור ליולדות להביא אל העולם את פרי בטנן.

ברכה לרופא מנתח

תודה על מה שעשית למעני דאגת לכל הטוב שנטעת בי תודה על יחס טוב ומכבד תודה שלי אתה כל כך דואג גם בביקור הרופאים הרגשתי מלכת העולם תודה על שאחזת בסכין המנתחים אין ספק שאתה הרופא המנתח המושלם הערכתי נתונה לך כל הימים.

ברכה לרופא מסור

לרופא המסור שאותנו הפעים נאחל שתזכה להרים נפשות נדכאים שתחת ידיך יבריאו כל פצועים ובחייך תדע רק ימים מאושרים שלא תקח ללב – את המראות הקשים ולבך מלא החמלה יחייך בתקווה גם כשכל הסיכויים קלושים בהוקרה והערכה רבה על טיפולך!

ברכה לרופאה

לרופאת הרופאות! אין כמוך הטובה שבבנות חומלת על כל מטופל ומטופלת נותנת את הלב, אף פעם לא מתוסכלת יהי רצון שתמשיכי להציל נפשות ותזכי גם את בעצמך – לאין סוף ישועות שחייך יהיו מלאים בבריאות איתנה ובכל הברכות.

ברכה לרופא שיניים

לדוקטור התותח שלנו! תודה שאתה תמיד מזכיר לנו לצחצח פעמיים, וכך אנחנו מצליחים לשמור על השיניים. הלוואי ותמיד ניפגש בשמחות, ורק לא בעקירות. אז מה אפשר עוד לאחל לאחד שאליו כולם מחייכים? עלה והצלח, ושיהיו לך המון לקוחות מרוצים.

שאלות נפוצות על ברכות לרופא | ברכות לרופאה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לרופא | ברכות לרופאה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לרופא | ברכות לרופאה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לרופא | ברכות לרופאה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לאמא

ברכה לאמא

ברכות למנהל | ברכות למנהלת

ברכה למנהל

ברכות לחבר

ברכה לחברים

ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכה לעובד

ברכות למתנדב | ברכות למתנדבת

ברכה למתנדב

ברכות למטפל | ברכות למטפלת

ברכה למטפלת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)