ברכות לידיד | ברכות לידידה

ברכות לידיד וברכות לידידה טובה ליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לידיד | ברכות לידידה

החבר הכי טוב שלך

הידיד שלך מכיר אותך יותר טוב מכולם. הוא ידע לתמוך אותך בשיברונות לב, לתת לך יד במסלולים הקשים בטיולים השנתיים, לעזור לך בלמידה למבחן הקשה במתמטיקה ולעודד אותך כשהיית עצובה. עזרת לו ברגעי משבר והוא תמיד ידע להעריך אותך על זה.

 

 תמיד כשהוא היה בסביבה הרגשת קצת יותר טוב עם עצמך ואת נוטה להאמין שגם הוא. לכבוד יום ההולדת שלו החלטת לכתוב לו ברכה מיוחדת בה תוכלי להגיד לו תודה על הבן אדם שהוא והאישיות שהמיוחדת שהוא עבורך. בשביל לעזור לך במציאת המילים הנכונות, ריכזנו עבורך ברכות יפות לידיד מהן תוכלי לשאוב השראה. שיהיה לך המון בהצלחה!

ברכה לידיד ברכה לידידה

ברכה ליום הולדת לידיד טוב ארוכה

ידידי היקר יום הולדת חגיגה נחמדת אני שמחה ומאושרת מקום שמור לך אצלי בלב כמו הרוח שבחוץ נושב אגיש לך צרור איחולים שתמיד נמשיך להיות ידידים טובים שגם תדע להתחבר לחברים חדשים שתדע ללמד את שלמדת כדי שלא תרגיש שהובכת שתהנה מציוץ של ציפורים ומריח של פרחים שתחיה עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת לילד שלי

ילד שלי יקר גדלת זה מכבר ואתה חוגג יום הולדת החגיגה ממש מרגשת מה אאחל לך ילד אהוב שתדע שהגיל זה לא פרט חשוב העיקר שתדע לעזור ולהיעזר גם לעצמך וגם לאחר שתבין שמותר לקבל עצות חכמות ויתגשמו לך כל המשאלות.

ברכה לידיד קרוב

על פי רוב, אתה הידיד הכי קרוב, על פי כולם, את הידיד הכי טוב בעולם. מצחיק כל הזמן ויודע גם לגשת ישר לעניין, מקשיב ומייעץ מכל הלב, הידיד שבשמחה את כולם אוהב. רציתי להגיד תודה גדולה, על שהכנסת לחיי שפע של שמחה.

ברכה לידיד הכי טוב בעולם ליום הולדת

היום הוא יום מרגש במיוחד – יום ההולדת של מישהו יחיד ומיוחד אז מה אאחל לידיד הכי טוב בעולם זה שאני אוהבת יותר מכולם? הצלחה, שפע ואושר בערמות שתמשיך להיות מגנט של כל הבנות מזל טוב ועד 120 שולחת מלא נשיקות וחיבוקים.

ברכה לידיד טוב ליום הולדת

ידיד יקר, אדם חביב מזל טוב ליום הולדתך – הלוואי וכל חייך תפרח כמו אביב תרגיש שכולם אוהבים אותך – ולא תחפש מבחוץ 'אישורים'. שגם פרנסתך תהיה בשפע וברווח, והבריאות תהיה חלק מחייך. שלא תזכה לראות רופא לעולם!

ברכה ליום הולדת לידיד

לידיד שלי שהיום חוגג אאחל לך שמחה ביום ההולדת – שכל השנה לא תתפוגג שתמצא את הטוב שנותן אושר בחיים ושבכל צעד תעשה תרגיש בטוח ושלבך לאהבה תמיד יהיה פתוח.

ברכה לידיד קרוב

מזל טוב לידיד הכי טוב שיש שכל מה שאתה רוצה יקרה ויתממש איזה כיף לי שאתה חלק כל כך גדול מחיי מאחלת לנו שהכל ימשיך ככה – הלוואי! אז שיהיה לך יום הולדת הכי שמח בעולם אוהבת אותך יותר מכולם.

ברכת יום הולדת – לידידה

מזל טוב חברה וידידה יקרה, יום הולדתך הגיע ובא – איזו שמחה. לידידה טובה כמוך אני מוכן ללכת הכי רחוק, את מקסימה ומוכשרת, חברה לתפארת. שתצליחי בחיים בכל התחומים, שסביבך תמיד יהיו אנשים טובים, שתעשי החלטות מושכלות ותמשיכי מדהימה כפי שאת להיות.

ברכה ליום הולדת לידיד כמו אח

לידידי היקר מאוד, מזל טוב ליום ההולדת. מה אפשר להגיד על אדם כמוך? את אח וצפונה… מה שמפרידה ביננו זו רק הביולוגיה. מי יתן ותקצור את ההצלחה בכל תחום שבו תגע ושיהיה לך נעים בלב ובנשמה.

ברכה ליום הולדת לידיד הכי טוב

ידידי הטוב אנחנו חברים כבר שנים לרוב ליום הולדתך שלוחה לך הברכה היום המושלם בעבורך שתוכל להקשיב תמיד לאחר שתלמד לדעת לוותר שתתלהב תמיד מהדברים הקטנים שתדע להנות משמש זורחת ועננים ועוד אוסיף ברכות ואיחולים שתחיה עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת לידידה טובה

לידידה המבורכת שלי! יום הולדת זה יום חגיגה ולך אני רוצה להעניק ברכה קטנה-גדולה: שיהיה לך רק שמח בלב הענק שלך שתצליחי בדברים שאת אוהבת ואת המטלות – תעשי, עד כמה שאפשר – בכיף שתדעי כיצד לחיות את החיים להשקיט את השדים הפנימיים והחיצוניים ולגרום לכל אהוביך – להיות גם הם מאושרים.

ברכת יום הולדת לידיד הכי טוב בעולם

מזל טוב לידיד הכי טוב בעולם, לידיד שאני אוהבת – הכי מכולם. שתהייה שמח, בריא וזורח, שתחייך ותצחק ובכל המסלולים בחייך – תפרח. שתגשים חלומות ושתזכה לאין סוף חוויות טובות. תודה על ידידות מופלאה, תודה על כל האהבה. תמיד כאן אתך, ידידתך הטובה.

שאלות נפוצות על ברכות לידיד | ברכות לידידה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לידיד | ברכות לידידה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לידיד | ברכות לידידה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לידיד | ברכות לידידה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לגבר

ברכה לגברים

ברכות לקצין | ברכות לקצינה

ברכה למפקד

ברכות לבן זוג

ברכה לבן זוג

ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

ברכות לאחות

ברכה לאחות

ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)