ברכות לראש השנה

ברכות לראש השנה - ברכה שנונה, מצחיקה ויפה לראש השנה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לראש השנה

התחלה של תקופה נוספת

ראש השנה העברי בא ביחד עם תחילת שנת הלימודים שמוכרת לכולנו מקרוב. מדובר ראש השנה מגיע אלינו בתקופת חגיי תשרי האהובה עלינו, בה אנחנו חוגגים עם המשפחה ונהנים מאוכל איכותי וטעים.

ברכה לכבוד ראש השנה תכלול איחולי הצלחה בשנת הלימודים או בעבודה, או איחולים קצת יותר כלליים אך חשובים לא פחות – הגשמת חלומות חלומות ומציאת המקום בו נרגיש מאושרים. 

בכתיבת הברכה תנסו לחשוב על האדם הקרוב אליכם ועל הדברים מהם חושש – הוא חלם לכתוב מתישהו ספר? הוא מפחד מכניסתו למוסד הלימודים האקדמאי? בדיוק על אותם הדברים חשוב שתכתבו! צירפנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה לשנה החדשה

ברכה לראש השנה להורים

שנה חדשה מתקרבת אימא שולחן עורכת בידיים מאומנות קולעת לילדות צמות שנה טובה ומתוקה שנה של אושר ואהבה מה נאחל לכם ההורים שתמיד תרוו נחת מהילדים ותהיו מאוחדים אנו מאחלים שנה טובה ומתוקה הורים יקרים.

ברכה לעובדים לראש השנה

לעובדים היקרים, שיהיה חג ראש השנה שמח, שכל יום בשנה זאת יהיה זורח, שתהייה שנה מתוקה, שנה של הגשמה, הרבה שפע, אור ואהבה ושכל שתרצו יעבור בהצלחה. שנה כ-תפוח בדבש, שתהייה היא קסומה ממש !

ברכה לערב ראש השנה

ראש השנה הגיע ובברכה את כולם נפתיע, נאחל עכשיו שכל חיינו נהייה לראש ולא לזנב, נתקע בשופר ונאחל שנהייה חופשיים כפרפר. שחיינו יהיו מתוקים ממש, בדיוק כמו תפוח בדבש. שבשנה הזאת ובכל השנים, נחווה חוויות טובות עם משפחה וחברים.

ברכה לראש השנה

כל שנה מתחילה בחג האהוב הזה שבו כולם יושבים סביב השולחן ומאחלים איחול יפה זה חג מיוחד שבו מתחילה השנה החדשה ולכן אני רוצה לאחל לך שתהיה לראש ולא לזנב, שתרגיש מה זה להיות מאוהב שתהיה שנה מלאה בהתחלות חדשות ושתמצא את הדרך שלך וגם הרבה הצלחות.

ברכה לראש השנה לילד

ל______ המקסים ראש השנה הגיע וזו סיבה טובה להפתיע, אז אאחל לך שנה מתוקה כדבש, שנה של צחוק, שמחה ואהבה, ושכל משאלות ליבך יתגשמו לטובה. שנה של בריאות וחברים חדשים, שתלמד ותהייה בריא, השנה בעיקר ובכל יתר השנים.

ברכה לראש השנה לחברה

לחברתי היקרה עד מאוד! ראש השנה זה זמן התחדשות קלאסי ואני רוצה לברך אותך שתמיד תהיי בשיא שתביטי על השמיים ותראי את הכוכבים שאין ספק, את חלק מהם – את זה בעיניך רואים את מהממת!

ברכה לראש השנה לילדה

לילדה המתוקה שלנו עוד שנה חלפה עברה לה. שנה בה גדלת, התקדמת, הכרת חברים חדשים, התגברת על קשיים ואתגרים וגם תמיד ידעת ליצור זכרונות בלתי נשכחים. מאחלים לך שנה מדהימה, לא פחות מזו שעברה! אבא, אמא, והאחים!

ברכה לראש השנה לאימא

אמא שלנו יקרה, יחידה ואהובה, זהו ערב ראש השנה ויש לנו איחולים מהלב לשנה החדשה. שזוהי תהייה שנה טובה מקודמותיה וכל אלו שאחריה, שתזכי לימים מאושרים, לבריאות ואריכות ימים. מעריכים, מעריצים, מודים ואוהבים, אתך ולמענך כל החיים מאתנו, הילדים.

ברכה לראש השנה לגננת

לגננת המקסימה, שהיא אהבת הילדים שתהיה לך שנה שמחה ומלאה בתקוות והילולים. הלוואי שתצליחי לממש את כל תקוותיך הכמוסות שפרנסתך תהיה ברווח ובכיף ושתהיי חזקה, תמיד, כל יום ורגע, שנפשך לעולם לא תתעייף.

ברכה לערב ראש השנה

ראש השנה הגיע ובברכה את כולם נפתיע, נאחל עכשיו שכל חיינו נהייה לראש ולא לזנב, נתקע בשופר ונאחל שנהייה חופשיים כפרפר. שחיינו יהיו מתוקים ממש, בדיוק כמו תפוח בדבש. שבשנה הזאת ובכל השנים, נחווה חוויות טובות עם משפחה וחברים.

ברכה לראש השנה לבן זוג

אהובי שלי, אני מאחלת לך שזו תהייה שנה טובה מקודמותיה, שתתקדם ותצליח, תפרח ושורשיך תצמיח. שתבנה מסלולך נבונה ותצעד במסלול זה בתבונה, שכל יום בחייך יהיה מתוק כדבש ומהפתעות טובות תהייה נרגש. אהבתי אליך מתוקה מן הדבש.

ברכות לילדה לראש השנה

לילדה האהובה והחביבה, שנה מתוקה, יפה וטובה! שנה בה תגדלי באושר, בראש זקוף, גאה ואהובה, הצליחי בחברה ובלימודייך, והגשימי כל חלומותייך. היי כמו שאת – אכפתית ומוכנה לתת יד בכל מצב, חייכנית, יפה ומתוקה כי כך אותך נאהב!

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 16

ברכה לגיל 16

ברכות לסוכות

ברכה לסוכות

ברכות ליום שישי

ברכה ליום שישי

ברכות לעיד אל פיטר

ברכה לעיד אל פיטר

ברכות לפסח

ברכה לפסח

ברכות לעסק חדש

ברכה לעסק חדש

שאלות נפוצות על ברכות לראש השנה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לראש השנה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לראש השנה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לראש השנה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)