ברכה לגיל 80 – 89

ברכה לגיל 80 - 89 - ברכות ליום הולדת 80 עד 89

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 80 – 89

הסבים והסבתות שלנו ליוו אותנו לאורך השנים ועזרו לנו להיות אנשים טובים יותר, סבלניים יותר ושמחים יותר. הם עזרו לנו כשהיה קשה ותמיד נתנו לנו ממתקים בשפע. שנות השמונים של אדם הן לא תמיד קלות. הגוף כבר מתחיל להיות עייף ונהיה קשה יותר לעשות את הדברים השגרתיים שתמיד היה לנו קל לעשות.

 ודווקא בתקופה כזאת, חשוב להזכיר לקרובים אלינו שגיל זה עניין של בחירה. לכבוד יום ההולדת של הסבא או הסבתא שלכם נחמד לכתוב ברכה יפה שנוגעת לנעורים שלהם ולאופי הצעיר ושוקק החיים שלהם. מוזמנים לקחת השראה מהברכות שכתבנו, מאחלים לכם המון בהצלחה!

ברכה לגיל 80 עד 89

ברכה לבעל ליום הולדת 80

יום הולדת 80 הוא לא חגיגה הוא תחילתה של תקופה חדשה תקופה שבה כלו כל הכוחות הנכדים גדלו הנכדות את הבית עוזבות ואתה ממשיך להיות עם כח במותניים להביט בשמחה אל השמיים בעל יקר שתמיד תהיה מאושר שתצליח להגשים משאלות ולהצליח במעשים שתמיד תהיה מוקף באנשים אהובים.

ברכה ליום הולדת 80 לאחות

אחותי האהובה שולח ברכה חמה ליום הולדת שמונים העגול שאת חוגגת השנה מי יתן ותהני עוד שנים בבריאות ושמחה מכל מה שבנית והקמת ומן המשפחה הנפלאה אוהב אותך מאד שמח להיות לך אח תמשיכי להיות נהדרת בדיוק כמו שאת.

ברכה לסבתא בת 80

סבתא יקרה שמונים שנים חלפו סבתא אהובה שמונים שנה עברו בנית בית ילדיך ונכדיך כשתילי הזית תודה על אוכל טעים על טלפון בנושאים שונים על גילוי סודות על הריב בין הנכדים לנכדות תודה על מה שאת בשבילנו תודה שאת איתנו.

ברכה ליום הולדת 80 לחבר

חברי הוותיק, מזל טוב ליום הולדת שמונים, עברנו יחד יותר ממחצית החיים ורציתי לומר לך שאתה אדם מדהים! מאחל לך בריאות ואריכות ימים, שלא תרגיש תחושת פספוס לעולמים ושתהנה מכל רגע ותנצל את החיים. לחיי חוויות בלתי נשכחות, באהבה מחברך, שלל איחולים וברכות.

ברכה ליום הולדת שמונים לאישה

יום הולדת שמונים עברו שמונה עשורים את בטח מרוצה וחשה גאווה על הצלחות בעבודה על משפחה שמחה לא ידענו מה לך אפשר לאחל פחדנו שנתבלבל אבל בכל זאת שולחים לך זר ברכות הלוואי ותוכלי להגשים משאלות שתחיי באושר ועושר עוד שנים רבות.

ברכה ליום הולדת – אבא בן 80

80 שנים אתה בעולם, זוהי זכות עצומה לכולם, איש משכמו ומעלה, איש שהוא בעל ואבא. אבא שלנו, מזל טוב גדול ליום הולדת 80, שתזכה לצלילות, בריאות ואריכות ימים. שתצחק ותשמח כל ימי חייך, אנחנו הילדים – תמיד מאחוריך.

ברכה לגיל 80

גיל 80 זהו גיל מדהים, זוהי זכות גדולה להגיע לגילך, תהייה גאה ושמח על האדם שאתה. אנחנו מאחלים לך אריכות ימים, בריאות ושמחה. שתדע שכל גיל הוא זמן להגשים חלומות ולהשיג כל מטרה אז מאחלים לך מזל טוב והרבה הצלחה.

ברכה לגיל 80 לאבא

אבא שלנו היקר שהוא היום בן 80 איזה אבא מדהים אתה וכמה אתה אוהב את הנכדים אתה משקיע בכולנו מבלי לרצות שום דבר בחזרה ממלא את הלב של כולנו במלא אהבה אנחנו מאחלים לך שתמיד תהיה אדם שמח ומאושר כמו שאתה ושתדע שאנחנו תמיד פה בשבילך.

ברכה ליום הולדת 80 לאישה

אישה יקרה, היום את בת 80, כמה נפלא. תמשיכי להיות צעירה בנפשך ותשאירי אותנו תמיד בסביבתך. נאחל לך הרבה בריאות ואריכות ימים, שחייך ימשיכו להיות טובים ומאושרים. אוהבים המון ומחבקים, נתראה כאן שוב בגיל 90!

ברכה ליום הולדת לגיל 80

אתה חוגג היום בשמחה 80 שנים, 80 שנים של עשייה מרובה, עשייה שממלאה את כולנו גאווה. אתה אדם מיוחד, שנון, נעים ומכובד, כזה שמצליח להצחיק כל אחד. מאחלים לך בריאות, אריכות ימים, נחת ושלווה כל החיים. בברכות ואיחולים, הילדים.

ברכה ליום הולדת 80 לאישה

אשתי האהובה יום הולדת שמח מתרגש להיות לצידך כאן עכשיו ולאחל לך ביום הזה שבו את בת שמונים בריאות טובה נחת מהמשפחה ואריכות ימים מודה כל יום על הזכות להיות פה לצידך ועל כל יום נפלא במחיצתך.

ברכה לגיל 85

אנחנו הצעירים לפעמים מתביישים כשאנחנו רואים כמה מעט אנחנו יודעים ביחס אליך סבא, אבא יקר שבאמת מבין בכל מה שאפשר וביום ההולדת השמונים וחמש רוצים לנצל את ההזדמנות לאחל נחת, שקט ובריאות ולומר תודה על מה שאנחנו ממשיכים ללמוד מאיש שיודע הכל וגם קצת עוד.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 80 – 89

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 80 – 89 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 80 – 89 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 80 – 89 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לאירוסין

ברכה לחתונת הזהב

ברכות ליום שני

ברכה ליום שני

ברכות לחנוכה

ברכה לחנוכה

ברכות ליום המורה

ברכה ליום המורים

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות לפרידה

ברכה לפרידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)