ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית

ברכות לאחיין ולאחיינית היקרים ליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית

כיף להיות דודה

לדודה יש הרבה פריווילגיות שאין לאמא. הדודה יכולה להביא ממתקים וצעצועים שהאמא מחנכת שאסור ולעשות בדיחות שאמא אולי לא הייתה אוהבת. בתור דודה, למדת להכיר את האחיינים שלך מקרוב ולאהוב אותם על האנשים המיוחדים שהם גדלים להיות.

 

 עם השנים הם הופכים להיות אנשים טובים יותר, שקולים יותר ובני שיחה של ממש. לכבוד יום ההולדת של האחיין או האחיינית שלך חשוב שתביאי להם ברכה מרגשת עם מילים שיגעו להם בלב. בשביל לתת לך קצת רעיונות, ריכזנו עבורך ברכות יפות לאחיינים מהן תוכלי לשאוב השראה. מאחלים לך המון בהצלחה ומזל טוב!

ברכה לאחיין

ברכה לבת מצווה לאחיינית

לאחיינית היקרה שלי! בת מצווה שמחה ואפופת שמחה. אני מברכת אותך שמכאן רק תתקדמי בחיים. תתבגרי יפה ללא בעיות ותעשי נחת להורים ולמורות. וגם תגשמי את כל הכישרונות – ותקבלי ציונים טובים בכל המקצועות.

ברכה לבר מצווה לאחיין

אחיין יקר שלי, אני זוכר אותך תינוק קטן ושובב, ראיתי אותך גדל והופך מילד לנער כוכב אני גאה ונרגש ולעמוד לצידך היום ובטוח שבעתיד תמריא ותגשים כל חלום אני ואתה זה חיבור לכל החיים ומבטיח להיות בשבילך תמיד ברגעי התלבטות ובאיחולים היום במצווה, אתה הופך לגבר ושתדע שמבחינתי אתה תמיד טוב מכל היתר!

ברכה ליום הולדת לאחיינית מיוחדת

מזל טוב לאחיינית האהובה שלי והכי מיוחדת בדיוק היום את חוגגת יום הולדת אני זוכרת כשנולדת והיית קטנה-קטנה ועכשיו גדלת לך בעוד שנה מאחלת לך רגעים של כיף ואושר ושתמשיכי להיות הגאווה של כולם אוהבת אותך הכי הכי שבעולם.

ברכה לאחיין ליום הולדת

אחייני, יקירי, כשהגעת לעולם הרגשתי רגשות חדשים בליבי: אהבה ואור גדולים והכנסת לי שמחה עצומה לחיים. היום יום הולדתך וממני אליך – איחולים וברכה. שתגשים חלומות ותחווה אהבות, שחייך יהיו מלאים הצלחה. חברים חדשים בהכרח נחוצים וכל החיים צחוק וחיוכים.

ברכה לאחיינית

לאחיינת המתוקית שלי! אין כמוך בעולם הזה את פלא, ממש כמו מחזה יצירה קסומה שברא הבורא ומי יתן ותמשיכי את כולנו להמם שתצליחי תמיד להגשים חלומות ולעשות את מה שאת יודעת הכי טוב, בגדול.

ברכה לאחיין ליום הולדת

אחייננו המתוק והחמוד מאוד מאוד, נאהב אותך עד קצה עולם עוד ועוד ועוד. וחוץ מעוגה, מתנות והרבה ממתקים נעניק לך מכל הלב המון נשיקות וחיבוקים יום הולדת שמח עם שירים וריקודים, נאחל באהבה גדולה וענקית – הדודות והדודים.

ברכה ליום הולדת לאחיין שלי

לאחיין המתוק שלי! כל חיי רציתי אחיין משלי ולא פיללתי שאתה זה שתהיה איתי אחיין שהוא קסם הקסמים מופלא ורגיש ולרגל יום הולדתך אברך שתמשיך להיות כל כך חזק מצליח ומצחיק.

ברכה לבת מצווה מדודה

לאחיינית היפה שלי! אני עדין זוכרת שנולדת והתמלאה המשפחה אורה היית תינוקת מתוקה והופ, הגעת לגיל בת מצווה יהי רצון שתמיד תהיי הכי מבורכת שכל חייך יהיו מלאים שמחה וחיוכים וברגעים של קשיים תזכרי את המשפחה וההורים שאוהבים אותך תמיד.

ברכה ליום הולדת לאחיינית

יום הולדת הגיע בלי הכנות, אז לאחיינית הכי מתוקה הבאתי מתנות, את אהבתי אלייך אי אפשר להסביר, אז כתבתי לך ברכה וגם שיר לך אשיר. שתהיי שמחה תמיד ושבכל מטרותייך תדעי להתמיד, שתזכי לבריאות ולבשורות טובות ושיהיו לך המון חברות. מאחלת הרבה מזל והצלחה, מדודה באהבה.

ברכה ליום הולדת לאחיינית שלי

אחיינית יקרה יום הולדת הוא ממש חגיגה ליבי לב של דודה מלא ברכות וידי מלאות בזרי איחולים רציתי לומר שתדעי להבחין בין מציאות לחלומות שתדעי להביט אל מעבר לעננים שתדעי לשמוח ולצחוק גם כשקשה ותמצאי בכל אבן את אבן הישפה שתהיי מוקפת חברים חדשים ותשמרי על קשר עם הישנים.

ברכה ליום הולדת לאחיינית בת 20

עשרים שנים חלפו ואת אינך ילדה קטנה שני עשורים עברו את חוגגת יום הולדת עתה מה אאחל אחיינית יקרה שתדעי לאהוב כל נשימה לדעת לומר מילות נחמה שתלכי לדרך חדשה וגם בה תרגישי אהובה אבל הכי חשוב כמובן שנוספה לך שנה למניין.

ברכה לבר מצווה מדודה

לאחיין היקר שלי! כמה יפה צמחת עם השנים אני זוכרת שהיית ילד מתוק עמוס בתפנוקים לרגל בר המצווה אאחל לך אחלה חיים בוגרים שתלמד היטב את החיים ולא תתקל ביותר מדי מכשולים ושתהיה מוצף ברגשות טובים וחברים.

שאלות נפוצות על ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לאחיין | ברכות לאחיינית שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לסבא

ברכה לסבא

ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

ברכות לגיס | ברכות לגיסה

ברכה לגיס ברכה לגיסתי

ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכה לתלמידה

ברכות לדוד | ברכות לדודה

ברכה לדוד

ברכות לילדים

ברכה לילדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)