ברכות לגיס | ברכות לגיסה

ברכות לגיס ולגיסה מושלמת כמו אחות ליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לגיס | ברכות לגיסה

אנשים מיוחדים במינם

הגיסים שלנו הם חלק משמעותי מהחוג המשפחתי המורחב בו אנחנו נמצאים. גיסים בעלי מזג בעייתי יכולים בקלות להעכיר את האווירה אבל כשזה נוגע לגיסים שלך – הם מוסיפים תמיד לארוחות המון שמחה ואור. הם צוחקים מאותם הדברים כמוך ויודעים להביע ביקורת על דברים שלפעמים בעלך לא מבין.

 

 הם אנשי שיחה מיוחדים ומסקרנים וכשאת פוגשת אותם את תמיד לומדת משהו חדש. לכבוד יום ההולדת או מאורע מיוחד אחר של אחד הגיסים שלך החלטת לכתוב ברכה אבל הבעיה היא שאת לא ממש מצליחה למצוא את המילים. בשביל לעזור לך בתהליך הכתיבה ריכזנו עבורך ברכות יפהפיות מהן תוכלי לקבל קצת השראה. שיהיה לך בהצלחה והמון מזל טוב!

ברכה לגיס ברכה לגיסתי

ברכה לגיסתי ליום הולדת

לגיסתי היקרה שאותה אני הכי אוהבת! יום הולדת שמח ומלא בחברים, משפחה ואהבות. שתקבלי מאלוקים רק מתנות טובות. שתמיד תהיה מוקפות בחברות נהדרות – שיעזרו לך להגשים את כל החלומות.

ברכה לגיסה ליום הולדת

לגיסתי הנהדרת, שיהיה לך אחלה יום הולדת. שתזכי לקבל את הטוב ממי שיצר אותו. שבורא עולם יעטוף אותך ברחמים ושפע בכל רגע. שתהפכי כל יום את חלומותיך למציאות ותאמיני בעצמך, כי אין ליכולותייך גבול.

ברכה לגיסה – גיל 50

גיסתי הפכת להיות כבר לפני הרבה שנים והנה הגענו ליום הולדתך ה-50, אישה נפלאה שאת, בליבי אלייך אין סוף ברכות ואיחולים. שתזכי למצוות, בריאות ואריכות ימים. שתמשיכי לחייך ולכבוש את כולם, ודעי כי מגיע לך כל הטוב שבעולם.

ברכה ליום הולדת לגיסה מיוחדת

לגיסתי המיוחדת בנשים! יום הולדת למופלאה ומלאת הקסם מי יתן וכל חייך יהיו על זרי הדפנה והשושנים שתדעי כיצד להרים לעצמך את מצב הרוח ויהיה לך אין סוף כוחות להגשים את שאיפותייך.

ברכה ליום הולדת לגיס היקר

גיס יקר מזל טוב ליום ההולדת ליבי מתרונן ושר אני כל כך נרגשת שולחת לך זר ובו רוב איחולים תצליח לדלג על כל המכשולים שתדע לעבור גם את המשוכות הקשות שיתגשמו כל המשאלות שתדע להבין דבר מתוך דבר כי מה שהיה מתאים לאתמול לא יתאים למחר חיים מאושרים עד מאה ועשרים.

ברכה לגיסה מיוחדת

גיסה יקרה אני כה שמחה שהצטרפת למשפחה יש לך יום הולדת היום נאחל לך שתגשימי חלום שתצליחי בכל המעשים שתדעי לחשוב לפני שמדברים מאחלים לך שזאת השנה תהא שנת ברכה והצלחה אוהבים ומעריכים ובעיקר שמחים גיסה מיוחדת כמוך לא בכל יום מוצאים.

ברכה ליום הולדת לגיסה יקרה

לגיסתי האהובה שאותה אני מאוד מעריכה ליום הולדתך אאחל שתזכי לכל ברכה ואם בכל זאת את זקוקה לפירוט, אז לפני הכל אברך אותך בבריאות. חוץ מזה חשובה גם פרנסה טובה שלום בית והרבה אהבה וים נחת מכל המשפחה.

ברכה לגיס ליום הולדת

לגיסי הנפלא איזה כיף שאנחנו באותה המשפחה מזל שהכרתי את אחיך כי אחרת לא הייתי מכירה אותך ולא הייתי זוכה לאדם כזה מדהים בחיים שלי כמוך מאחלת לך את כל האושר והטוב שיש בעולם שתדע שמבחינתי אתה בן אדם מושלם שכל כך אהוב על כולם שתישאר מי שאתה, האדם הכי מדהים שיש שתזכור שגיסתך פה תמיד בשבילך לכל דבר שתבקש.

ברכה לגיסה היקרה

גיסתי היקרה, איזה כיף שאת חלק מהמשפחה! נכנסת לחיינו לפני שנתיים, ועכשיו את כבר חלק בלתי נפרד מצוות האחים. רציתי שתדעי שבשבילי את ממש כמו עוד אחות קטנה. ואם בעלך לא התנהג אליך יפה, תגידי לו שיש לו עסק איתי!

ברכה לגיסתי

גיסה יקרה אנחנו מאושרים שהצטרפת למשפחה הוספת לנו נופך מיוחד כזה שאין לאף אחד מאחלים לך את הטוב שבעולם שתהפכי אותו למושלם מאחלים שתמיד תהיי עם חיוך על הפנים ויהיה לך זמן להביט בעננים ותוכלי להירגע אחרי עבודה ללא הפסקה.

ברכה ליום הולדת לגיס

גיסי האהוב לך אני רוצה לומר דבר מה חשוב מאחל לך מזל טוב ליום ההולדת שתמיד תהיה בחור לתפארת מאחל לך המון בהצלחה בלימודים בעבודה שתדע להיות אבא טוב שיהיה לך ילדים לרוב מאחל לך שתדע למצוא את הדרך הנכונה גם אם היא לפעמים קשה שמח שהצטרפת למשפחה.

ברכה לגיס

לגיסי האהוב! בשבילי זאת גאווה להיות חלק מהמשפחה שלך מי יתן ותדע רק נחת ואהבה כל החיים שתמלא כל רגע במשמעות ואהבה שבכל מקום אליו תגיע תראה הצלחה וברכה וכמובן – פרנסה ברווח ובלי מאמץ רב.

שאלות נפוצות על ברכות לגיס | ברכות לגיסה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לגיס | ברכות לגיסה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לגיס | ברכות לגיסה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לגיס | ברכות לגיסה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לסבא

ברכה לסבא

ברכות למתנדב | ברכות למתנדבת

ברכה למתנדב

ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכה לתלמידה

ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

ברכה לאיש זקן

ברכות למנהל | ברכות למנהלת

ברכה למנהל

ברכות לסייעת

ברכה לסייעת

One thought on “ברכות לגיס | ברכות לגיסה

  1. תותי אומר:

    יעקב גיס היקר
    מזל טוב הרבה הצלחה בעבודה תמשיך להיות חייל צבאות ה להיות חייל נאמן של הרבי אני אוהבת אותך תמשיך לשמוח לאוהב את הרבי שהיה לך מלאה גאווה אמיתי תמשיך להיות בחור בישבה תלמד הרבה תורה ה שומר אלייך אוהב אותך מעריך ומתגעגע אלייך ישר כוח ליום הולדת שלך גלדת בשנה מזל טוב הצלחה בריאות ושמחה בלב אוהב ממני גיסה שלך תותי ששון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)