ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכות לחייל ולחיילת לטקס השבעה ולסיום טירונות

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לחייל | ברכות לחיילת

לא תמיד קל בצבא

המסגרת הצבאית מפתחת אותנו להיות אנשים טובים יותר, שקולים יותר ואחראיים יותר – אבל אף אחד לא הבטיח לנו שהתהליך יהיה קל. במהלך השירות הצבאי שלנו אנחנו מתמודדים עם קשיים רבים עם הסביבה, החברים ואפילו עם עצמנו. 

 

לכבוד תחילת הטירונות, הקורס או הסדיר נחמד לתת לחבר או הבן החייל שלכם ברכה יפה שתעזור לו להתמודד עם הקושי. בברכה תוכלו להתייחס לצדדים החזקים באישיות שלו ולתכונות האופי שעוזרות לו להיות חייל טוב במיוחד. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה, ריכזנו ברכות יפות שיוכלו לתרום לכם בתהליך הכתיבה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה למתגייס

ברכה לחיילים שלנו

לחיילים הגיבורים שלנו שמגנים עלינו ועוטפים אותנו מאחלים לכם שהשירות שלכם יעבור בנעימים מצדיעים לכם על המסירות והביטחון שאתם מקנים לנו בכל יום ומאחלים לכם תמיד לחזור הביתה בשלום.

ברכה לסיום קורס בצבא

הגיע הרגע ואתה כה מאושר סיימת קורס שהתחלת לא מכבר נאחל לך איחולים רבים אנו בשמחתך שמחים שתדע לממש את לימודיך ולהצליח בכל מעשיך שתדע להיעזר וגם לעזור חשוב גם לדעת לשאול זאת תזכור שתתקדם בתפקידים בצבא שתביא גאווה לכל המשפחה.

ברכה לחיילת שסיימה קורס

חיילת יקרה הגעת ליום מאושר חיילת אהובה סיימת קורס כבר מאחלים לך באהבה שתדעי לקיים ולא רק ללמוד שתביני שלימודים זו חובה שתדעי לתת כבוד ולהשתמש בידע בהצלחה מאחלים שתיישמי הכל באושר ועושר שתדעי מהו יושר המשיכי להצליח בחיים עם חיוך על הפנים.

ברכה לקבלת דרגה בצה"ל

מזל טוב לקבלת הדרגה החדשה, שולחת אליך ברכות ביד מתוחה ומצדיעה. דרגה זאת תביא איתה לא מעט אתגרים, אך יחד עם זאת סיפוק ודוגמא לחיילים. תמשיך בדרכך ולמכשולים לעולם אל תיכנע, תהייה זקוף ובטוח בעצמך.

ברכה לחיילים

חיילים יקרים, בסופו של דבר אתם רק ילדים אך כמוכם לא ראיתי – אתם כל-כך אמיצים. מגיעה לכם ברכה עצומה וגדולה, שתהיו בריאים וחזקים – שלא תדעו מלחמה ושבליבכם על אף הקושי תמיד ישכנו השלווה והשמחה.

ברכה לחייל המשתחרר

סיימת בחייך תקופה לא פשוטה, אפשר לומר שהיה טוב וטוב שהיה. זוהי דרך חדשה, מאתגרת ושונה, החיים באזרחות הם לא כמו בצבא. קח אחריות, גלה הבנה, עשה כל דבר בכל העוצמה, שתצליח בזהו המסע, שיהיה שחרור נעים ונחיתה רכה.

ברכה לסיום טירונות

היה קשה ומלא אבק אבל כמו גיבור סיימת תמיד ידענו שאתה חזק הטירונות נתנה לך סיפוק והגשמה ולך נאחל שתמשיך גם את השירות בהצלחה תתמיד, תתגבר, ותביא את כל כולך כי זה מה שאתה – שחקן של נשמה.

ברכה לקבלת תעודת הצטיינות לחייל

הצלחה דורשת כל כך הרבה דברים התמדה, סבלנות, להישאר כשאחרים מוותרים אמונה בעצמך במה שאתה יודע לעשות הבנה שצריך לתת הכל בכל הכוחות ואת כל זה ועוד יש לך חייל יקר לכן מגיע לך תעודת ההצטיינות הזו הכי שאפשר.

ברכה לחיילים שלנו

להיות חייל זה לא פשוט בכלל ועדיין אתם עושים זאת בגבורה, על כך מגיעה לכם התודה הכי גדולה. שתישמרו במלחמות, שתירדמו בלילות, שתשמחו בהפוגות, שאלוהים יאיר דרככם וישמור עליכם. באומץ לב ניחנתם ועל המדינה הזאת אתם נלחמים ונלחמתם. דעו שכל עם ישראל בטוב מברך ומאחל.

ברכה לחייל מצטיין

לחייל שלנו, אתה גאווה עבור כולנו, זמן כל-כך קצר אתה בצבא וכבר קיבלת תעודה, חייל מצטיין, תואר שאותך לגמרי מאפיין. את ליבך הטוב ומסירותך הרבה חשוב לציין! המשך בדרכך בחיוך ובשמחה, המשך במסירות וזכור לפעול בזהירות. גאים בך, המשפחה האוהבת שלך.

ברכה למשתחרר

לחייל היפה שלנו! ברכות לרגל השיחרור עשית את זה כמו גדול שיחקת אותה, חייל שלנו גיבור נאחל לך יציאה טובה לאזרחות שתעשה חיים ותגשים חלומות שתמצא את ההצלחה מעבר לפינה והלוואי ותגיע במהרה גם אהבה.

ברכה לחייל שלי

גיבור שלי! כמה יפה לראות אותך במדים אתה נראה כמו אחד הגברים הכי גיבורים כאילו יצאת מהתנ"ך וזה ממש מרגש איזה לוק… פשוט אש שתנצח במלחמות החיים ותדע כיצד להפוך אותם למאושרים שתשיג את החברים הכי טובים בכל תקופה ואינשאללה לצידך תמיד תהיה משפחה ואשה יפה.

שאלות נפוצות על ברכות לחייל | ברכות לחיילת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לחייל | ברכות לחיילת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לחייל | ברכות לחיילת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לחייל | ברכות לחיילת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבוס | ברכות לבוסית

ברכה לבוס

ברכות לחמותי | ברכות לחמי

ברכה לחמותי ברכה לחמי

ברכות לחברה

ברכה לחברה הכי טובה

ברכות לבת

ברכה לבת

ברכות לסייעת

ברכה לסייעת

ברכות לילדים

ברכה לילדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)