ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכות לחייל ולחיילת לטקס השבעה ולסיום טירונות

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לחייל | ברכות לחיילת

לא תמיד קל בצבא

המסגרת הצבאית מפתחת אותנו להיות אנשים טובים יותר, שקולים יותר ואחראיים יותר – אבל אף אחד לא הבטיח לנו שהתהליך יהיה קל. במהלך השירות הצבאי שלנו אנחנו מתמודדים עם קשיים רבים עם הסביבה, החברים ואפילו עם עצמנו. 

 

לכבוד תחילת הטירונות, הקורס או הסדיר נחמד לתת לחבר או הבן החייל שלכם ברכה יפה שתעזור לו להתמודד עם הקושי. בברכה תוכלו להתייחס לצדדים החזקים באישיות שלו ולתכונות האופי שעוזרות לו להיות חייל טוב במיוחד. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה, ריכזנו ברכות יפות שיוכלו לתרום לכם בתהליך הכתיבה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה למתגייס

ברכה לחייל משוחרר

לחייל גיבול החיל! עשית את זה כמו גדול, סחטיין עליך. לרגל השיחרור נאחל לך שתרוץ קדימה בחיים כמו פרש. שתציב לעצמך מטרות גדולות ותמיד תפגע כמו קשת. שתחייך כל הזמן את חיוך הקסום ומלא החמלה, ותאמין בטוב כי רק כך הוא יגיע אליך, בלי להתאמץ.

ברכה ליום הולדת לחייל

יקר שלנו יום הולדת אתה חוגג אבל לא איתנו אהוב שלנו אתה בצבא רחוק מאיתנו יום הולדתך חשוב מאד בשבילנו לך נשלח באהבה צרור איחולים שתמשיך להיות אהוב על החברים לקבל אות הערכה מהמפקדים שתבין שהדרך ארוכה ולעיתים קשה סומכים עליך שתעבור את המכשולים במהרה.

ברכה לקבלת דרגה בצה"ל

מזל טוב לקבלת הדרגה החדשה, שולחת אליך ברכות ביד מתוחה ומצדיעה. דרגה זאת תביא איתה לא מעט אתגרים, אך יחד עם זאת סיפוק ודוגמא לחיילים. תמשיך בדרכך ולמכשולים לעולם אל תיכנע, תהייה זקוף ובטוח בעצמך.

ברכה לחיילת משתחררת

זמן לא רב עבר שמירה בלילות דיבורים של חברות לסיים אולי כבר ייחלת בעיקר כשהאוהל כמעט עף מהרוחות בסיומה של תקופה נאחל לך שלום וברכה בצעדך אל דרך חדשה שמהדרך בה את צועדת היא שונה קחי מאיתנו צרור ברכה שיהיה לך בהצלחה.

ברכה לחיילת מצטיינת

תמיד היית החיילת הכי מהממת, עכשיו תואר נוסף לך – מצטיינת. נמחא לך כפיים, נרים לשמיים, כל הכבוד לך כפול ושבעתיים, המשיכי להיות טובה כמו שאת, עלי והצליחי בכל מה שהטבעת. זהו רק תחילתו של מסע, להמשך נאחל לך אין סוף הצלחה.

ברכה לחייל בן עשרים ליום הולדת

לחייל שלנו, יום הולדת 20, כבר לא משחק ילדים, בפקודה תקשיב כעת לשלל ברכות ואיחולים. מזל טוב חייל, ליום הולדתך ובקרוב לדרגת הסמ"ל. שתדע שאתה אדם מדהים, עם או בלי מדים. תהנה מהחיים, תשמח ותזכור חלומות להגשים. אוהבים ומברכים, משפחה וחברים.

ברכה לחיילים שלנו

לחיילים הגיבורים שלנו שמגנים עלינו ועוטפים אותנו מאחלים לכם שהשירות שלכם יעבור בנעימים מצדיעים לכם על המסירות והביטחון שאתם מקנים לנו בכל יום ומאחלים לכם תמיד לחזור הביתה בשלום.

ברכה לחייל המשתחרר

סיימת בחייך תקופה לא פשוטה, אפשר לומר שהיה טוב וטוב שהיה. זוהי דרך חדשה, מאתגרת ושונה, החיים באזרחות הם לא כמו בצבא. קח אחריות, גלה הבנה, עשה כל דבר בכל העוצמה, שתצליח בזהו המסע, שיהיה שחרור נעים ונחיתה רכה.

ברכה למשתחרר

לחייל היפה שלנו! ברכות לרגל השיחרור עשית את זה כמו גדול שיחקת אותה, חייל שלנו גיבור נאחל לך יציאה טובה לאזרחות שתעשה חיים ותגשים חלומות שתמצא את ההצלחה מעבר לפינה והלוואי ותגיע במהרה גם אהבה.

ברכה לסיום קורס בצבא

הגיע הרגע ואתה כה מאושר סיימת קורס שהתחלת לא מכבר נאחל לך איחולים רבים אנו בשמחתך שמחים שתדע לממש את לימודיך ולהצליח בכל מעשיך שתדע להיעזר וגם לעזור חשוב גם לדעת לשאול זאת תזכור שתתקדם בתפקידים בצבא שתביא גאווה לכל המשפחה.

ברכה לקבלת תעודת הצטיינות לחייל

הצלחה דורשת כל כך הרבה דברים התמדה, סבלנות, להישאר כשאחרים מוותרים אמונה בעצמך במה שאתה יודע לעשות הבנה שצריך לתת הכל בכל הכוחות ואת כל זה ועוד יש לך חייל יקר לכן מגיע לך תעודת ההצטיינות הזו הכי שאפשר.

ברכה לחיילת המשתחררת

לחיילת ההממת ביותר בצבא! הנה את משתחררת ואנחנו בתוך חגיגה כי את יוצאת אל החיים ולך הבריאה מחכה שתכבשי את היעדים שאת רוצה ותמצאי בכל יום בלבך אהבה ושלווה ושלא תכירי לעולם שום מועקה.

שאלות נפוצות על ברכות לחייל | ברכות לחיילת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לחייל | ברכות לחיילת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לחייל | ברכות לחיילת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לחייל | ברכות לחיילת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לרב | ברכות לרבנית

ברכה לרב

ברכות לבוס | ברכות לבוסית

ברכה לבוס

ברכות לדוד | ברכות לדודה

ברכה לדוד

ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת

ברכה לתינוק

ברכות ליולדת

ברכה ליולדת

ברכות לבן דוד | ברכות לבת דודה

ברכה לבן דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)