ברכות לנכד | ברכות לנכדה

ברכות לנכד ולנכדה - ברכה ליום הולדת מסבא וסבתא

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לנכד | ברכות לנכדה

הם גדלים כל כך מהר!

אומרים שככל שעובר הזמן, השנים חולפות לנו יותר מהר. אנחנו גדלים באיטיות, הילדים גדלים בקצב נעים ואילו הנכדים – איך הם גדלים כל כך מהר?! אז לנכד או לנכדה שלכם יש יום הולדת ואתם מחפשים את הדברים הנכונים להגיד לה. כשמדובר בברכה לנכדים, חשוב לדבר על האנשים שהם נהיים, על האישיות המיוחדת שהם לאט לאט מאמצים ועל מי שהם עבורכם.

 הם באים לבקר אתכם כל שבוע ותמיד ממלאים את הבית שלכם בהמון חום ואהבה. חשוב לדעת להוקיר את הנכדים האהובים שלכם – הם לא מובנים מאליהם. בשביל לעזור לכם בתהליך כתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות יפות שכתבנו. תהנו!

ברכה לנכד ברכה לנכדה

ברכה לבת מצווה מסבתא

נכדתי היקרה והאהובה! היום זה בת המצווה שלך ואני כל כך מתרגשת לראות אותך גדלה ונהיית יפה וחכמה מיום ליום. הלוואי ותמשיכי לצמוח ולעשות לכל המשפחה נחת. שתהיי יצירתית ותממשי את החלומות והשאיפות שלך. אוהבת אותך, את תמיד בליבי, סבתא.

ברכה לנכד ראשון

נכד ראשון הגיע למשפחה וההתרגשות היא כל כך גדולה אין מישהו במשפחה שאת ליבו זה לא משמח עכשיו כולם יהיו עם התינוק ויגידו ״ברוך הבא אורח״ התינוק הולך להכניס כל כך הרבה אור וטוב בטוחים שבתוך שניה אתם הולכים אותו לאהוב שההורים יגדלו אותו בנחת ובשלווה ושתמיד יהיה בחיק המשפחה

ברכה ליום הולדת לנכדה

לנכדתי היקרה, מחמד ליבי את! ליום הולדתך אאחל לך שתמיד תהיי כל כך מיוחדת נכדה שאין כמוה בעולם, פשוט נהדרת שתזכי להגשים השנה ובכלל, את כל המשאלות שיהיה לך את כל מה שאת רוצה, מתוך בגרות ומה שיתעכב – יהיה לך מספיק סבלנות, כדי לחכות

ברכה מסבתא לנכדה לבת מצווה

לנכדתי האהובה! בת מצווה זה זמן מושלם לברך אותך שתצמחי להיות כשקדיה פורחת מלאה בניצנים שתעשי נחת להורים ותמיד תהיי מוקפת בחברות וחברים שבלימודים תקטפי את כל הפירות ולא תכירי מה זה 'צרות'

ברכה ליום הולדת של נכד

יש לי נכד משגע, הנכד שלי על כל נושא יודע, נכדי, אתה חכם ומכבד, בעל לב טוב ואוהב, יש לך היום יום הולדת וראשית כל אגיד שאותך אני אוהבת. שתזכה שחייך יהיו מלאי צחוק ושמחה, בריאות ועוצמה, מאחלת לך אין סוף הצלחה, באהבה גדולה – סבתא שלך.

ברכה לנכד ליום הולדת

לנכד היקר שלי, אאחל לכבוד יום ההולדת שתהיה אמיץ וגיבור כמו חייל במשמרת שהחיים יאירו לך פנים ותעשה נחת להורים שתדע, אתה עבורי – גאווה גדולה למשפחה כישרון, חכמה ויופי – אתה משרה בליבי שמחה

ברכה ליום הולדת 20 מסבתא

יום הולדתך העשרים זוהי שמחה גדולה עבורי ותזכורת על שקיבלתי מתנה לחיי, קיבלתי אותך נכדתי. אאחל לך שתפרשי כנפיים ותזכרי תמיד שהגבול הוא השמיים, את יכולה הכל ובכל שתתנסי תצליחי שבעתיים. מזל טוב, בריאות, אהבה והצלחה, שלך תמיד – סבתא.

ברכת יום הולדת מסבא לנכדה

נכדתי האהובה, כאן סבא מאחל לך מזל טוב וברכה, היום יום הולדתך ואני שמח בשמחתך. מאחל לך שתכירי גבר שיעשה אותך מלכה ותזכי להקים בית ומשפחה. שתמשיכי נכדה נפלאה להיות ואת מה שאת אוהבת תתמידי לעשות. הרבה הצלחה, בריאות ופרנסה. מסבא באהבה.

ברכה לנכדה בת שנה

לנכדתי האהובה שהגיעה לפני שנה לעולם וצבעה לי אותו בורוד בעודי מחזיקה אותך בין הידיים שלי, מרגישה שזה לא מספיק לי ושאני צריכה אותך איתי עוד צחוקך המתגלגל והחיוך השובה גורמים לי לאהוב ברמות שלא ידעתי שקיימות תודה לאמא שלך שהביאה אותך לעולם זכרי שסבתא אוהבת אותך יותר מכולם!

ברכה מסבתא לנכדה ראשונה

לנכדה המתוקה שלי! את הרגע בו יצאת אל אוויר העולם לעולם לא אשכח… כמה שחיכיתי שהוא יגיע! הנכדה הראשונה שלי, בזכותך הפכתי מאמא לסבתא! האור שאת מביאה אל העולם נדיר, ואותך כולם כבר רוצים כבר להכיר. מאחלת לך חיים מדהימים, ויודעת שבורכת בהורים מדהימים.

ברכה ליום הולדת לנכד

לסבא המאושר! לרגל הולדת הנכד החדש, נאחל לך שתרווה נחת לרוב שתזכה עם הוריו לגדלו לחופה ולמעשים טובים, שיאירו את העולם כולו שתזכה לשחק וללמוד עימו וליהנות מכל חכמה שתתפתח בו ושליבך יעלה על גדותיו באהבה

ברכה מסבתא לנכדה

נכדתי היקרה, על כל עזרתך לי רציתי לומר תודה, תודה על שזכיתי בנכדה כה נפלאה. את מלאת נתינה, מכבדת את ההורים ודואגת לכל המשפחה, נכדה שכל סבתא לקבל – הייתה שמחה. מאחלת שתגשימי כל חלום מסבתא שאוהבת אותך המון.

שאלות נפוצות על ברכות לנכד | ברכות לנכדה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לנכד | ברכות לנכדה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לנכד | ברכות לנכדה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לנכד | ברכות לנכדה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למנהל | ברכות למנהלת

ברכה למנהל

ברכות לצוות הגן

ברכה לצוות הגן

ברכות לאישה

ברכה לאישה

ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכה לתלמידה

ברכות לבן דוד | ברכות לבת דודה

ברכה לבן דוד

ברכות לאבא

ברכה לאבא

One thought on “ברכות לנכד | ברכות לנכדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)