ברכות לחתן | ברכות לכלה

ברכות לחתן - ברכות לכלה - ברכה לחתן וכלה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לחתן | ברכות לכלה

מאורע מרגש

אף אחד לא חשב שהיא תתחתן כל כך מהר ואף אחד בוודאי לא חשב שהוא יתחתן כל כך מהר. הקשר שלהם מיוחד במינו ומלא בתשוקה, עוצמה וכנות. הם נראים מהצד מאושרים ואתם שמחים בשבילם ובטוחים שהם יזכו לעוד שנים ארוכות של אהבה.

 

 החלטת לכתוב ברכה יפה לחתן או לכלה לכבוד המאורע המיוחד הזה ואתה לא מוצא את המילים? במיוחד בשביל זה ריכזנו עבורך ברכות מיוחדות שיעזרו לך בתהליך הכתיבה ויאפשרו לך לכתוב את הברכה האישית, המשעשעת והכנה שחיפשת לתת. מאחלים לך בהצלחה בכתיבת הברכה והמון המון מזל טוב!

ברכה לחתן וכלה

ברכה ליום הולדת לכלה שלי

כלתי היקרה יום הולדתך הוא בשבילנו חגיגה אנו שמחים שהצטרפת למשפחתנו מעריכים אותך ככלה לבננו המון איחולים שיהיו לך חברים רבים שתדעי לפנות זמן להביט אל העננים תזכרי שהתמדה מובילה להצלחות ומעשים מובילים למחשבות בהצלחה בכל המעשים ושתחיי עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת לחתן

לחתן היפה שאין כמוהו בעולם – יהי רצון שהבית שאתה בונה היום יהיה נאמן. שישרה בו שלום ותרבה בו האהבה – ושכל יום מחדש תביט על עצמך במראה – ותראה אדם שמח שפניו זורחות משלווה.

ברכה לכלה לעתיד

כלה יקרה אנחנו כל כך מתרגשים לשאת ברכה לקראת כניסתך לביתנו הנעים את כבר חלק מהמשפחה תדעי להיות ביחד זה לא להיות לבד שהחיים בשניים הם שונים ומעניינים את כבר לא מרכז העניינים שתדעי לדעת לוותר כשצריך ולפעמים על עלבון להבליג מאחלים לך רוב הצלחה בדרך החדשה.

ברכה קצרה לחתן וכלה

אתם חוגגים באהבה את הפיכתכם למשפחה רצינו לברך אתכם בכל המילים הטובות תשמרו חברים טובים לצידכם זו לא בושה לבקש עצות שתשרה בכם אהבה שלא תפסיקו לחיות בשלום ואהבה שתדעו לעזור ולהיעזר וגם לתת משלכם לאחר מזל טוב ליום הנישואים עד מאה ועשרים.

ברכה לכלה דתיה

בס"ד יומך המיוחל הפציע, וכלה הערב אותנו תפתיע. תקשרי קשר בחופה וקידושין ותיכנסי מיד לחיי הנישואין. ביום שיחלוף תהיי אישה נשואה שתיתן לבעלה מכל הלב ממעשה ידיה. שתזכי למצוות ומעלות טובות, חייך בהחלט עומדים להשתנות. אוהבות ומתרגשות, כל החברות.

ברכה לכלה מחמותה

כלתי היקרה אני שמחה שאת מצטרפת למשפחה אפתח לך את ליבי אתן לך את כל אהבתי תוכלי לפנות אלי עם משאלות ואני אשתדל לקיים את כל השאיפות תודה לך על האור שהוספת למשפחתנו על כך שאת כלה טובה ועוזרת לבננו.

ברכה לחתן מהכלה

אישי היקר, בעלי לעתיד, שותפי לדרך. הגיע הרגע, הרגע בו נכנס תחת חופה וקידושין. זהו רגע שחייבים לנצור, רגע שלא נשכח כל החיים. מחכה כבר בקוצר רוח להתחיל איתך את החיים המשותפים, לצעוד איתך יד ביד, להקים בית ומשפחה, ולהביא לעולם ילדים. אוהבת, אשתך.

ברכה להורים לחתונת הבן

להורים המאושרים שזכו לחבוק את שמחת האהבה! לרגל נישואי הבן היקר אנו מאחלים לכם שתרוו נחת מכל יוצאי חלציכם ויתמלא הבית באור יקרות מנכדיכם. יפים ונעימים הם זוג האוהבים שימצאו חן זה בעיני זו ולהיפך, לעולמי עולמים.

ברכה למקווה לכלה

יום מיוחד הוא היום טבילה של מצווה שבזכותה – הקב"ה יתן לך מעיינות של ברכה שהבית יתמלא באורה ושמחה פרנסה טובה וצחוק משוחרר ממועקה שתדעי היום ובכלל – רק נעימות שהרוך ילטף את חייך במתיקות

ברכה לכלה במסיבת רווקות

לכלה המהממת שהיום חוגגת את סוף ימי הרווקות אינשאללה שלא תצטרכי אף פעם לטוב לחכות. שיגיעו אליך ברכות בצרורות כמו עוזי שיורה בלי הפוגות. שתחיי עם החתן החדש לאורך ימים ושנים וגם אם יהיו מידי פעם מריבות, תרגשו בגדול, זוג מאושרים.

ברכה לחתן וכלה מהמקורות

"קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול כלה". זוג נפלא, יהי רצון שתזכו שביתכם החדש יתמלא בקולות צהלה ילדים רכים, שירי שבת ומנוחה ולא פחות חשוב: זוגיות ואהבה מזל טוב ענק אתם פשוט מדהימים ואתכם אנחנו כל כך אוהבים.

ברכה לשבת לחתן וכלה

זכיתם ואתם חתן וכלה זכיתם לשלום ואהבה מאחלים לכם שתמיד תהיו ביחד ואף פעם לא לבד שתקימו בית כה מיוחד שהשמחה תשרה בו שמחה לעד שתמיד תאהבו כמו פעם שהאהבה תפרוץ בינכם כמו פקק של שעם שיהיה בביתכם שלום לעולם כי ביום זה הפכתם את העולם למושלם.

שאלות נפוצות על ברכות לחתן | ברכות לכלה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לחתן | ברכות לכלה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לחתן | ברכות לכלה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לחתן | ברכות לכלה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לרופא | ברכות לרופאה

ברכה לרופא

ברכות לגיס | ברכות לגיסה

ברכה לגיס ברכה לגיסתי

ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכה למתגייס

ברכות לסבא

ברכה לסבא

ברכות למטפל | ברכות למטפלת

ברכה למטפלת

ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת

ברכה לתינוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)