ברכות לחתן | ברכות לכלה

ברכות לחתן - ברכות לכלה - ברכה לחתן וכלה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לחתן | ברכות לכלה

מאורע מרגש

אף אחד לא חשב שהיא תתחתן כל כך מהר ואף אחד בוודאי לא חשב שהוא יתחתן כל כך מהר. הקשר שלהם מיוחד במינו ומלא בתשוקה, עוצמה וכנות. הם נראים מהצד מאושרים ואתם שמחים בשבילם ובטוחים שהם יזכו לעוד שנים ארוכות של אהבה.

 

 החלטת לכתוב ברכה יפה לחתן או לכלה לכבוד המאורע המיוחד הזה ואתה לא מוצא את המילים? במיוחד בשביל זה ריכזנו עבורך ברכות מיוחדות שיעזרו לך בתהליך הכתיבה ויאפשרו לך לכתוב את הברכה האישית, המשעשעת והכנה שחיפשת לתת. מאחלים לך בהצלחה בכתיבת הברכה והמון המון מזל טוב!

ברכה לחתן וכלה

ברכה לחתן וכלה חרדים

מיים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה אמר שלמה המלך בשיר השירים לרגל בניית הבית החדש בישראל נברך אתכם שתזכו לשפע שלום ואחווה, בריאות וקדושה מתוך עבודת ה' אמיתית וכוונה טהורה.

ברכה לכלה במסיבת רווקות

לכלה המהממת שהיום חוגגת את סוף ימי הרווקות אינשאללה שלא תצטרכי אף פעם לטוב לחכות. שיגיעו אליך ברכות בצרורות כמו עוזי שיורה בלי הפוגות. שתחיי עם החתן החדש לאורך ימים ושנים וגם אם יהיו מידי פעם מריבות, תרגשו בגדול, זוג מאושרים.

ברכה ליום הולדת 30 לכלתי

לכלתי המיוחדת והאהובה! גיל שלושים מוביל אותך לעשור חדש הלוואי ובכל יום תרגישי את התחדשות הבריאה את כמויות האנרגיה הפנימית שלך אני מעריכה ומברכת שתמשיכי להצליח ולהיות כלה כה אהובה בהוקרה ואהבה, חמותך.

ברכה למקווה לכלה

יום מיוחד הוא היום טבילה של מצווה שבזכותה – הקב"ה יתן לך מעיינות של ברכה שהבית יתמלא באורה ושמחה פרנסה טובה וצחוק משוחרר ממועקה שתדעי היום ובכלל – רק נעימות שהרוך ילטף את חייך במתיקות

ברכה לחתן וכלה לחתונה

אתם מתחתנים היום מגשימים חלום אהבתכם מגיעה לידי מימוש מאחלים לכם שלא יעקוץ אתכם יתוש מאחלים לכם את כל הטוב שבעולם שהיום הזה יהפוך למושלם מאחלים לכם שתקימו בית של אהבה של שלום והצלחה והעיקר שתהיו מאושרים עד מאה ועשרים בהנאה לכל הצדדים.

ברכה מאמא לבת לחתונה

בתי היקרה לי מאוד, בתי האהובה, אני מאחלת לך מכל הלב ובהמון אהבה, שתצליחי עם בן זוגך, ויהא מסעכם יחדיו בדרך נכונה, שתעניקו זו לזה תמיכה, בסובלנות ובהרבה הבנה, שתזכו לאושר רב ולמשפחה יפה, שמחה ואיתנה.

ברכה ליום הולדת לחתן

לחתן היפה שאין כמוהו בעולם – יהי רצון שהבית שאתה בונה היום יהיה נאמן. שישרה בו שלום ותרבה בו האהבה – ושכל יום מחדש תביט על עצמך במראה – ותראה אדם שמח שפניו זורחות משלווה.

ברכה לחתן שלי

נכנסת לחיינו בקול ותרועה ועשית את ביתי לאישה שמחה. אני נהנית להכיר כל יום מחדש את האדם המיוחד שאתה, כולך לב שמלא בנתינה ואין שמחה ממני על היותך חלק מהמשפחה. שתזכה לאריכות חיים, להצלחה ובריאות ותגשים כל חלום בשיא המהירות.

ברכת יום הולדת לכלתי

יום הולדת מרגש לכלה הכי טובה שיש, יותר ממך – לא יכולתי לבקש! שתזכי לבריאות, להצלחה ופריחה בזוגיות, לשפע פרנסה ופוריות. שתגשימי כל חלום ותאהבי את עצמך כל יום. קחי את הזמן לאט ותהי גאה על מי שאת. תמיד לצידך, חמותך.

ברכה לכלה מהחמות

לכלתי היקרה שלחתי חבילה עטופה בנייר מתנה בה עטפתי זרים של ברכות עם מספר צלילים ומנגינות אז מה נאחל לך כלה יקרה עושר ואושר וברכת הצלחה שבמעשה ידייך תשרה ברכה ומילדיך תזכי לנחת ואהבה אני שמחה ומאושרת ומודה על כך שאת חלק מהמשפחה.

ברכה לכלה מאימא

בת אהובה את הולכת להקים בית בשמחה זכרי הדרך לא קלה מותר לך להתחבט בשאלה קשה את פונה לדרך חדשה מאחלת לך שדרכך תהיה רצופה אהבה שתדעי ללכת בשבילים הנכונים שתכירי אנשים טובים ותזכרי לתת לבעלך את המקום ביחד תכרו יהלום.

ברכה ליום הולדת לחתן

חתן יקר שלנו! השמחה כפולה ומכופלת, זכית להיות חתן וגם חתן יום הולדת שתזכה לכפל בריאות ופרנסה, כי על ברכות אין מבצעים ואין סוף עונה שתבנה בית נאמן בישראל מתוך אהבה גדולה, נחת, ואפס אחוז כאב.

שאלות נפוצות על ברכות לחתן | ברכות לכלה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לחתן | ברכות לכלה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לחתן | ברכות לכלה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לחתן | ברכות לכלה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לילדים

ברכה לילדים

ברכות לצוות הגן

ברכה לצוות הגן

ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכה למתגייס

ברכות לבת

ברכה לבת

ברכות לגבר

ברכה לגברים

ברכות לסייעת

ברכה לסייעת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)