ברכות ליום נישואין

ברכות ליום נישואין לבעל, לאישה, לזוג ולהורים

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליום נישואין

היום המיוחד שלכם

ביום הנישואים אתם לא חוגגים רק את יום החתונה המיוחד שלכם, אלא את התהליך המקסים שהקשר שלכם עבר עם השנים. הזוגיות שלכם שעם הזמן פרחה ופרחה, הפכה לשגרת החיים שלכם ומכאן – למשהו שלפעמים אתם לוקחים כמובן מאליו. מדובר בהזדמנות מצוינת להזכיר לבן או בת הזוג שלכם עד כמה הם חשובים לכם ואפילו, לכתוב ברכה מרגשת שתיגע להם בלב. 

 

את הברכה תוכלו לתת עם מתנה, להקריא בעל פה או להשאיר כמכתב מסתורי ולהשאיר אותו בחדר השינה לפני שתתחילו בחגיגות המשותפות שלכם. מוזמנים בתהליך הכתיבה להיעזר בברכות המיוחדות שכתבנו עבורכם. תהנו!

ברכה ליום השנה

ברכה לבעלי ליום נישואין

יום הנישואין, אנו חוגגים באהבה X שנים, אתה הבעל הכי טוב שיכולתי לבקש, אדם מדהים ובעל חיוך כובש. תודה על שנים נפלאות, על אין סוף חוויות, על פשרות והקשבה, על החברות הכי טובה. אוהבת בערמות, לעוד הרבה שנים יפות.

ברכה ליום נישואין ראשון

ליום הנישואין החגיגי והראשון ברשימה נאחל לכם שיבואו עוד הרבה כאלה, מלאים באהבה שתתחברו זה לזו ותאהבו את הסביבה ותקימו יחד משפחה הכי הכי שמחה ללא רעשי רקע וחוסר הבנה.

ברכה ליום הנישואין

ליום הנישואין אאחל לכם אהבת עולמים שנהרות האהבה יעטפו את הבית וימלאו אותו בריגושים ותענוגים שהפרנסה תהיה בשפע ללא שום סיכון ויחד תשלימו זה את זו מתוך נחת ובריאות.

ברכה ליום נישואין 25

לשותפתי / שותפי לדרך מי היה מאמין שכבר עברו להם 25 שנים? נדמה שרק לפני רגע חלקנו את הנשיקה הראשונה כזוג נשוי מתחת לחופה. 25 שנים בהן עברנו אתגרים, חגגנו הצלחות והקמנו משפחה לתפארת. מאחל / ת לך ולי עוד הרבה שנים יפות של שמחה ועשייה, ומחכה כבר לחגוג איתך את 25 השנים הבאות.

ברכה ליום נישואים שנה ראשונה

לא להאמין אתם כבר שנה נשואים אני ממש לא מבין איך הזמן חולף שנהנים מאחל לכם שתזכו ללכת בדרך החדשה שתלמדו מהטעויות של השנה הראשונה שזו השנה תהיה לכם ברכה והצלחה שתזכו להצליח ביחד אבל גם לבד מאחל לכם המון אהבה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום נישואים

רציתי לאחל לכם מספר מילים לרגל חגיגות יום הנישואים שתמשיכו להיות ביחד ותאהבו אחד את השני לעד שגם שלא תהיו צעירים תדאגו לדאוג אחד לשני כמו בכל בשנים הקודמות הקפידו לתת זמן לעצמכם יש לכך חשיבות לקידום נפלא של הזוגיות.

ברכה קצרה ליום נישואין

ליום הנישואין אאחל שבכל יום מחדש תתחדש האהבה כאילו היתה זאת הפגישה הראשונה שהפכה לחתונה שימים יפים יארבו בפינה וימלאו את הלב בברכה רבה שכל התחומים והעניינים ינוהלו על מי מנוחות בשלווה, חיוך ובלי בעיות מיותרות.

ברכה ליום נישואין של ההורים

היום אתם מציינים את יום הנישואין שלכם ואנחנו מתרגשים ביחד אתכם מספיק להסתכל עליכם כדי לקבל השראה ולהבין איך באמת נראית אהבה מאחלים לכם עוד הרבה שנים של שותפות ושתמשיכו ללמד את כולנו מה זאת זוגיות אתם המודל לחיקוי של כולנו מזל טוב, אהובים שלנו.

ברכה ליום נישואין להורים

להורים המדהימים, מזל טוב גדול ליום הנישואין. עברו הרבה שנים ופילסתם את דרככם בין קוצים ושושנים, נתתם לנו דוגמא והייתם ההורים הכי טובים. מאחלים לכם שליבכם ימשיך להתרחב ולזרוח, שיחד, יד ביד תמשיכו לשמוח. שתשמרו על אש האהבה ושיהיה הרבה בהצלחה.

ברכה קצרה ויפה ליום נישואין

ליום הנישואין, לזוג האוהבים ברכה אחת קצרה, שתמיד תהיו כל כך יפים מהממים מבפנים ונהדרים בחוץ רק להביט עליכם ולהתמוגג להתפלל ולברך שהאהבה לעולם לא תתפוגג שתרגישו תמיד כמו יחידה אחת שמחה ומוצלחת.

ברכה ליום הנישואים

יום הנישואים, יום שהוא תזכורת על איך התחלתם את החיים, גדלתם וצמחתם, למדתם והשכלתם, יחד התרחבתם ופרחתם. אתם זוג מדהים, נותנים השראה ומלמדים איך כשאוהבים מתנהגים. אנו מאחלים לכם עוד שנים רבות של יד ביד והרבה מזל טוב על היום המיוחד.

ברכה ליום הנישואין שלנו

ליום הנישואין שלנו, אברך את שנינו כאחד: שכל שניה נאהב זה את זו כאילו נפגשנו לראשונה שליבנו יסער מאהבה ולא בגלל ריב ומהומה שנדע לסלוח ולוותר, להביע אמון ולעולם לא לשקר.

שאלות נפוצות על ברכות ליום נישואין

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליום נישואין לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליום נישואין שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליום נישואין שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחנוכה

ברכה לחנוכה

ברכות להצלחה במבחן | ברכות לפני מבחן

ברכה למבחן

ברכות ליום כיפור

ברכה ליום כיפור

ברכות לסיום לימודים

ברכה לתלמידה

ברכות לשבועות

ברכה לשבועות

ברכות לבר מצווה

ברכה לבר מצווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)